Piotr Zieliński

Piotr Zieliński IT Specialist,
Altion International

Temat: Profesjonalne callcenter - opensource vicidial - pełne...

Dwóch informatyków z kilkuletnim doświadczeniem przy pracy z systemem vicidial i zarządzaniem nim podejmie się wdrożenia i szkolenia z tego systemu. Działamy na terenie całego kraju!
Główna funkcjonalność systemu:
- predictive dialing - na podstawie zaawansowanych algorytmów statystycznych system wykonuje połączenia do Klientów w taki sposób aby skrócić do minimum oczekiwanie Agenta na kolejną rozmowę.
- zintegrowane nagrywanie/monitorowanie wszystkich rozmów.
- łatwe tworzenie rozgałęzionych struktur IVR.
- kampanie wychodzące, przychodzące, mieszane.
- możliwość definiowania oddzwonienia w terminie późniejszym (Call Back) z poziomu panelu Agenta.
- możliwość aktywacji klawiszy skrótów dyspozycji rozmowy w panelu Agenta - opcja pozwalająca zwiększyć efektywność pracy Agentów.
- automatyczne wykrywanie poczty głosowej - skuteczność do 70%.
- raporty, monitoring, podsłuch rozmów Agentów.
- niskie wymagania sprzętowe stacji agenckich - niezbędny tylko komputer z dostępem do internetu, słuchawki z mikrofonem i oprogramowanie VOIP
- możliwość korzystania ze standardowych linii telefonicznych (analogowych, ISDN) lub w pełni wykorzystujących technologię VoIP (protokoły SIP oraz IAX).
- tworzenie wielu poziomów IVR z panelu administracyjnego.
----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------

* Usługa „Wdrożenie systemu callcenter” obejmuje:
Instalację systemu na jednym serwerze (cena instalacji typu multiserver: do negocjacji)
zainstalowanie i konfiguracja systemu operacyjnego OpenSUSE,
zainstalowanie oprogramowania ViciDIAL,
konfiguracja programu ViciDIAL do dzwonienia (kampanie wychodzące),
Szkolenie z zakresu tworzenia kont użytkowników, kampanii, list z numerami,
podesłanie materiałów dot. Systemu ViciDIAL (jęz. angielski),
szkolenie z obsługi programu od strony konsultanta,
tydzień supportu (w godzinach 8-16 od pn. do pt.)

** Usługa „Dodatkowy system raportowo-zarządzający obejmuje:
uproszczony system tworzenia kont użytkowników,
uproszczony system dezaktywacji użytkowników,
uproszczony system zmiany operatora VOiP (w przypadku awarii),
czytelne statystyki dla konsultantów,
raporty dla koordynatorów (statystyki konsultantów, statystyki projektów itp.),
Przenoszenie oddzwonień z jednego konsultanta na innego,

*** Usługa „Blokada otwierania stron www przez konsultantów” obejmuje:
zainstalowanie i konfiguracja serwera proxy,
Utworzenie tzw. Whitelist’y z adresami stron, na które wolno wchodzić konsultantom
Przekazanie instrukcji dot. konfiguracji stacji konsultantów, by strony były blokowane

**** Usługa „Konfiguracja połączeń przychodzących” obejmuje:

Skonfigurowanie systemu w taki sposób, aby użytkownicy mogli odbierać połączenia przychodzące
Szkolenie z dodawania osób do grupy uprawnionych do odbierania tel.

***** Usługa „Dodatkowy suport” obejmuje:

Miesięczny okres pomocy w kwestii obsługi systemu

Telefon 530162743
E-mail vicidial24@gmail.com
Otylia Szulc

Otylia Szulc Specjalista ds.
rekrutacji/ Zasoby
Ludzkie, Doradca ds.
K...

Temat: Profesjonalne callcenter - opensource vicidial - pełne...

Witam

Planuję otworzyć Call Center, obecnie poszukuję odpowiedniego systemu do dzwonienia. Proszę o informacje jakie są warunki cenowe czy cena zależy od ilości stanowisk?
Jakie są koszty miesięczne i koszty jednorazowe na jak długo podpisywana jest umowa?. Z jakimi firmami już współpracowaliście?
Proszę o informacje na maila biurootylia@gmail.com

Następna dyskusja:

jakie call centre rekomendu...




Wyślij zaproszenie do