Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Dla wszystkich osob majacych ten sam problem z Fun Pack zachecam do kontaktu ze mna. Podam pare uzytecznych namiarow do pracownikow TP SA.
Moze jak zbierze sie jeszcze pare osob to warto skontaktowac sie z prasą. Z dzisiejszej rozmowy z działem interwencji wiem, że jest takich osób coraz więcej.

konto usunięte

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

A MA KTOŚ JAKIES DOBRE DOSWIADCZENIA Z FunPack ? BO CHCILISMY ZAŁOŻYĆ.. A TERAZ SIĘ ZASTANAWIAM ..

konto usunięte

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Katarzyna Miłkowska:
Dam jeszcze szansę do końca roku, a potem biorę się za pisanie do UKE, UOKiK

Masz cierpliwość ;)Piotr C. edytował(a) ten post dnia 04.01.12 o godzinie 23:09
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Kasia najlepiej zadzwon na BL i niech oni Ci najpierw sprawdza, czy Twoje lacze jest technicznie przygotowane do takiej przepustowosci (popros o przyslanie montera). Na stronie tp sa jest programik ktory niby pokazuje, czy mozesz miec fun packa, ale niestety nie dziala on poprawnie.

Naprawde nie warto podpisywac umowy, jesli nie jestes pewna. Wczoraj jak rozmawialam z jednym panem z tp sa to powiedzial, ze innemu klientowi z takim jak ja problemem podlaczyli na czas naprawy nowa linie...

Katarzyna K.:
A MA KTOŚ JAKIES DOBRE DOSWIADCZENIA Z FunPack ? BO CHCILISMY ZAŁOŻYĆ.. A TERAZ SIĘ ZASTANAWIAM ..
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Katarzyna K.:
A MA KTOŚ JAKIES DOBRE DOSWIADCZENIA Z FunPack ? BO CHCILISMY ZAŁOŻYĆ.. A TERAZ SIĘ ZASTANAWIAM ..
Nie liczyłbym za bardzo na odpowiedź - za "młoda" oferta, poza tym to nie jest usługa dla profesjonalistów, stanowiących - jak sądzę - trzon tej grupy. Niemniej, Funpack to właściwie ta sama oferta, co wcześniejszy Multipakiet czy Neostrada z telewizją, różniąca się konstrukcją ceny (i doliczeniem nielimitowanych rozmów). Miałem obie wyżej wymienione usługi - widząc, na jak bardzo byle jakim kablu instalacyjnym to chodzi, byłem pozytywnie zaskoczony. Trzeba było jedynie uważać na dekoder sygnału TV - powiedzmy sobie szczerze, konstrukcyjnie nie najwyższej jakości, bo i pomysł z wkładaniem karty poroniony. Według mnie równie dobrze po prostu można było zrobić dekoder bez tego, zakres programów raczej nie wymuszał zabezpieczania przed dostępem małoletnich :)

Inna sprawa, że zdumiewająco łatwo przyswajamy sobie wszelkie negatywne wieści. Gdybym był konkurencją, takie wątki bym chyba sponsorował...

Proponuję nie dzwonić na BL, tylko od razu wypełnić tu :
http://www.tp.pl/prt/service_availability_check?WT.ac=...
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Krzysztof ja właśnie powyżej już wspominałam, że ta walidacja techniczna , do której podałeś linka
nie działa poprawnie. Zresztą rozmawiałam już z jednym Panem z działu technicznego i powiedział, że TP SA jest świadoma tego.

U mnie właśnie był największy problem z TV. Wcześniej miałam nesotradę 6 MB i wszystko chodziło bez zarzutu. Niestety jak już podłączyli tv internetową to łączę nie wyrobiło.
Krzysztof W.:
Katarzyna K.:
A MA KTOŚ JAKIES DOBRE DOSWIADCZENIA Z FunPack ? BO CHCILISMY ZAŁOŻYĆ.. A TERAZ SIĘ ZASTANAWIAM ..
Nie liczyłbym za bardzo na odpowiedź - za "młoda" oferta, poza tym to nie jest usługa dla profesjonalistów, stanowiących - jak sądzę - trzon tej grupy. Niemniej, Funpack to właściwie ta sama oferta, co wcześniejszy Multipakiet czy Neostrada z telewizją, różniąca się konstrukcją ceny (i doliczeniem nielimitowanych rozmów). Miałem obie wyżej wymienione usługi - widząc, na jak bardzo byle jakim kablu instalacyjnym to chodzi, byłem pozytywnie zaskoczony. Trzeba było jedynie uważać na dekoder sygnału TV - powiedzmy sobie szczerze, konstrukcyjnie nie najwyższej jakości, bo i pomysł z wkładaniem karty poroniony. Według mnie równie dobrze po prostu można było zrobić dekoder bez tego, zakres programów raczej nie wymuszał zabezpieczania przed dostępem małoletnich :)

Inna sprawa, że zdumiewająco łatwo przyswajamy sobie wszelkie negatywne wieści. Gdybym był konkurencją, takie wątki bym chyba sponsorował...

Proponuję nie dzwonić na BL, tylko od razu wypełnić tu :
http://www.tp.pl/prt/service_availability_check?WT.ac=...
Barbara Fila

Barbara Fila pracownik biurowy

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Witam;
I ja dołączyłam do grona tych, którzy zaufali Tp i mają z tego tytułu problemy...
Zakupiłam pakiet fun puck, gdyż no cóż zostałam namówiona przez panią z tp przez telefon. Póki co posiadam sprawny internet, a telefonu od ponad półtora tygodnia nie mam. W słuchawce komórki z której dzwonie na stacjonarny, słyszę "nie ma takiego numeru". W tym momencie dla mnie najważniejsze jest odzyskać telefon... Ale po kolejnych telefonach to na BL, to do serwisu technicznego tracę nadzieję.Dziwię się, ze jeszcze nikt nic z tym nie zrobił.Mam tu na myśli ludzi, którzy mają władzę w tym zakresie.A ja tracę powoli nadzieję i czuję się oszukana.
Dziś pan z serwisu tp powiedział mi tylko tyle: problem jest globalny nie lokalny, musi pani czekać...do 24-48 godzin.Gdy powiedziałam że czekam już 1,5 tygodnia pan powiedział: nie będę pani kłamał, nie będę oszukiwał.Nie powiem pani kiedy będzie pani mieć telefon.
Więc po jaką chol...rę proponują ludziom pakiet który nie działa.
Takie oszustwo bezkarnie może uchodzić tylko w Polsce...naszym pięknym kraju...
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Barbaro ja nie mam telefonu juz 1,5 miesiaca, wiec raczej nie wierz, ze tak szybko przywroca Ci linie telefoniczna. Wiem, ze jednemu panu zalozyli nowa linie na czas naprawy starej, wiec jezeli Ci zalezy to draz w tym kierunku temat.

Do mnie dzisiaj zadzownil pan z dzialu interwencji, ze wreszcie udalo sie moje zlecenie anulowac i moze przywroca linie.

Na priv wysle Ci namiary do pracownikow, ktorzy Ci moga pomoc.
Barbara Fila:
Witam;
I ja dołączyłam do grona tych, którzy zaufali Tp i mają z tego tytułu problemy...
Zakupiłam pakiet fun puck, gdyż no cóż zostałam namówiona przez panią z tp przez telefon. Póki co posiadam sprawny internet, a telefonu od ponad półtora tygodnia nie mam. W słuchawce komórki z której dzwonie na stacjonarny, słyszę "nie ma takiego numeru". W tym momencie dla mnie najważniejsze jest odzyskać telefon... Ale po kolejnych telefonach to na BL, to do serwisu technicznego tracę nadzieję.Dziwię się, ze jeszcze nikt nic z tym nie zrobił.Mam tu na myśli ludzi, którzy mają władzę w tym zakresie.A ja tracę powoli nadzieję i czuję się oszukana.
Dziś pan z serwisu tp powiedział mi tylko tyle: problem jest globalny nie lokalny, musi pani czekać...do 24-48 godzin.Gdy powiedziałam że czekam już 1,5 tygodnia pan powiedział: nie będę pani kłamał, nie będę oszukiwał.Nie powiem pani kiedy będzie pani mieć telefon.
Więc po jaką chol...rę proponują ludziom pakiet który nie działa.
Takie oszustwo bezkarnie może uchodzić tylko w Polsce...naszym pięknym kraju...
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Katarzyna Miłkowska:
Krzysztof ja właśnie powyżej już wspominałam, że ta walidacja techniczna ,
do której podałeś linka nie działa poprawnie.
OK, faktycznie napisałaś, że "ta opcja na stronie TPSA bzdury pokazuje", bez precyzowania, więc myślałem, że chodzi coś innego. Jeśli tak jest, powinni tą stronę zlikwidować lub zamieścić ostrzeżenie, że jest to zaledwie wstępne rozeznanie, a właściwie - formularz kontaktowy.

Tak czy inaczej wszystkie Twoje uwagi -wbrew tytułowi wątku - dotyczą nie tyle samej oferty FunPack, co kiepskiego stanu inwentaryzacji sieci i jej możliwości, jak również kiepskiej obsługi : i tu się zgadzamy. Odezwałem się właściwie tylko dlatego, że nie widzę racjonalnego powodu, dla którego tego typu kłopoty pojedynczej osoby miałyby zniechęcać innych do samej oferty.

Na marginesie, burd... no, niedoskonałość ewidencji :) mają wszyscy operatorzy (a miałem do czynienia z niemalże wszystkimi, oprócz typowo lokalnych), a w TP jest to tylko częściej widoczne. TP to nadal 78,6 % linii (źródło : Raport UKE z czerwca 2011, http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead04&news_... , tam w załączniku wykres 81), trudno się więc dziwić, że kłopoty występują proporcjonalnie do liczby obsługiwanych linii.
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Wątek nie założyłam w celu poskarżenia się na brak możliwości instalacji usługi Fun Pack. Telekomunikacja nie jest przygotowana na fakt, że nowa usługa może nie zadziałać. Ja chcę zwrócić uwagę na wewnętrzny problem TP SA w przywracaniu usług, jeżeli nie da się zainstalować nowej usługi. Problem pokazał ogólny bałagan informacyjny w TP SA. Po przeprowadzeniu kilkudziesięciu bardzo miłych rozmów z konsultantami usługi dalej nie działają. Celem tego postu jest uwrażliwienie osób, które chcą skorzystać z nowych ofert, żeby dokładnie sprawdzić możliwości techniczne i ustalić warunki przywrócenia poprzednich ustawień z TP SA.
Powyżej w dyskusji wzięły udział kolejne 2 osoby, które napotkały takie same przeszkody jak ja.
Barbara Fila

Barbara Fila pracownik biurowy

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

[author]Katarzyna Miłkowska

Na priv wysle Ci namiary do pracownikow, ktorzy Ci moga pomoc.

Dziękuję za wiadomość.
Niestety nadal muszę powiedzieć, że nie mam telefonu....Nie rozumiem, dlaczego nie mogłam zostać przy zwykłej "kablowej" linii (tak mi powiedziano, że to niemożliwe) skoro działała ona dobrze, a wiadomo już było, że coś z tym sprzętem jest nie tak.Ja zdecydowałam się na ten fun puck w grudniu, a problem jest od co najmniej kilku miesięcy.
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Dzisiaj po 46 dniach został wreszcie włączony telefon stacjonarny. Jeszcze tylko Neostrada i będzie jak dawniej. Oczywiście to nie koniec przygód z TP SA, bo zostało jeszcze masę różnych nieprawidłowości na saldzie, w kwotach faktur, nierozliczone korekty...
Bogdan L.

Bogdan L. Ekspert ds. Systemów
Bankowości
Elektronicznej,
Payment F...

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Kasiu,
często jestem proszony o pomoc w instalacji różnego rodzaju łączy Netii czy TP, z doświadczenia wiem, że często "specjaliści" od łącz TP niewłaściwie oszacują jego przepustowość i wówczas przy instalacji TV masz problemy, zwłaszcza na programach HD w postaci pikselozy czy zacięć.
Generalnie dla usług multimedialnych wszędzie tam gdzie mamy wybór zalecam dostęp poprzez satelitę - wtedy główny strumień sygnału pobierany jest z "nieba", a przez łącza TP lecą tylko uprawnienia, EPG i wypożyczalnia.
Zawnioskuj o zmianę dostępu do telewizji na satelitarny (z tunerem Samsung SHD 85) - to powinno pomóc.
Jacek Kalinowski

Jacek Kalinowski SPEC, Komenda
Wojewódzka Policji w
Gdańsku

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu pierwszy raz ,bo również chcę "donieść" na usługę "FUNPACK" Z t.p. sa, a mianowicie, od dnia 11.12.2011. jestem nowym usługobiorcą tej firmy, mieszkam w Gdańsku i potrzebowałem pewnego i stałego łącza do netu (wcześniejszy,osiedlowy usługodawca był "do niczego" w tej kwestii). No i cóż żona namówiła by za symboliczne 30zł, które miałem płacić za podtrzymanie łącza dobrać telefon ,a synek dobrał tv "n" bo w tej trójcy jest taniej-o.k. zgoda w domu-spokój serca. No i stało się sprzęt odebrany, podłączony i na drugi dzień problem -nie ma netu ,sygnału w telefonie, ani tv- oczywiście zgłoszenie do tpsa, szybka wymiana modemu "LIVEBOX 2.0" przez Pana technika z firmy i co.... do dnia dzisiejszego t.j. 13.12.2012 mam już 4 (czwartego) LIVEBOX-a 2.0 w domu i problem taki sam. Wczoraj 12-tego napisałem potężny tekst na temat mojego problemu i wysłałem w celu zgłoszenia reklamacji i rezygnacji z w/w "usług" ,dodam ,że mamy XXI w. i technologia elektroniczna prze naprzód na całym naszym globie, przepraszam się rozpisałem ,drodzy forumowicze, co o tym myślicie ? Moim zdaniem chyba wbiłem się na wielką minę. P.S. dodam ,że od podpisania umowy t.j. 11.12.2011 . dostałem f-rę na 362,08 za usługę 10mbit, telefon int. i telewizję "N"-podstawa. Pozdrawiam -Jacek K. z Gdańska.
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Bogdan dziekuje za rade. Jednak po obecnych przejsciach nie zamierzam juz korzystac z multipakietow TP SA.
Bogdan Leśnik:
Kasiu,
często jestem proszony o pomoc w instalacji różnego rodzaju łączy Netii czy TP, z doświadczenia wiem, że często "specjaliści" od łącz TP niewłaściwie oszacują jego przepustowość i wówczas przy instalacji TV masz problemy, zwłaszcza na programach HD w postaci pikselozy czy zacięć.
Generalnie dla usług multimedialnych wszędzie tam gdzie mamy wybór zalecam dostęp poprzez satelitę - wtedy główny strumień sygnału pobierany jest z "nieba", a przez łącza TP lecą tylko uprawnienia, EPG i wypożyczalnia.
Zawnioskuj o zmianę dostępu do telewizji na satelitarny (z tunerem Samsung SHD 85) - to powinno pomóc.
Bogdan L.

Bogdan L. Ekspert ds. Systemów
Bankowości
Elektronicznej,
Payment F...

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Katarzyna Miłkowska:
Bogdan dziekuje za rade. Jednak po obecnych przejsciach nie zamierzam juz korzystac z multipakietow TP SA.
Kasiu doskonale Cię rozumiem. Nie chcę dolewać oliwy do ognia, ale w ponad połowie przypadków usługa Neostrada nie działa od ręki, tzn albo "coś tam" jest nieskonfigurowane, albo technik nie włożył jakiejś wtyczki, albo nie kliknął czegoś - w efekcie trzeba odwiedzać klienta po kilka razy.
Jeśli na 100% zamierzać zmianę dostawcy to polecam telewizję N z turbodekoderem.
W razie potrzeby napisz na PW, pomogę wszystko zainstalować.
EDIT:
Polecam artykuł z tego linku zwłaszcza pkt. 6h o problemach z obrazem i jego przyczynach, które wyszły już na testachBogdan Leśnik edytował(a) ten post dnia 14.01.12 o godzinie 13:38
Dawid Grześkowiak

Dawid Grześkowiak technik
administracji

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

nie będę Wam opisywać moich wszystkich przejść z TP, bo szkoda na to czasu i nerwów. W pewnym momencie postanowiłem sobie- nigdy więcej TP, nigdy więcej Orange. Dziś telefon mam z netii, a telewizję w pakiecie z internetem z eNki tylko z enką się kontaktuję i z nimi się rozliczam. Z resztą wydaje mi się że oferta N jest zdecydowanie lepsza od TP
Katarzyna Pol

Katarzyna Pol asystent, Poczta
Polska

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Witam,ja także chciałam się podzielić przykrymi doświadczeniami z tą super ofertą...Umowę podpisałam 10 grudnia i owszem tv i internet hula po interwencjach ale telefon-na którym najbardziej mi zależy nie działa i nikt nie może podać nawet przybliżonego czasu przywrócenia łączności.Codziennie dzwonię i słyszę tę samą zbywającą śpiewkę "zlecenie w trakcie realizacji proszę czekać".Zastanawiam się nad rozwiązaniem tej feralnej umowy ale nim złożę pisemną rezygnację i nim zostanie ona rozpatrzona minie conajmniej dwa tygodnie...MASAKRA
Nikt nic nie wie i nikt nic nie może a następnych klijentów dalej werbują-totalna paranoja
Od wielu lat jestem abonętką TP ale to co teraz się dzieje to naprawdę nadaje się tylko na reportaż Uwagi
Katarzyna M.

Katarzyna M. Certyfikowany tester
oprogramowania

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Mi TP SA przywrocilo uslugi po ok 50 dniach... Niech Pani sie skontaktuje z p. Tomaszem Sulewskim, ktory bral udzial w dyskusji. On Pani przekieruje do Dzialu Interwencji, ktorzy na pewno Pani pomoga (u mnie przynajmniej zadzialalo).
Prosze pamietac, zeby zlozyc reklamacje o zwrot oplat abonamentowych i odszkodowanie za brak uslug.

Katarzyna Pol:
Witam,ja także chciałam się podzielić przykrymi doświadczeniami z tą super ofertą...Umowę podpisałam 10 grudnia i owszem tv i internet hula po interwencjach ale telefon-na którym najbardziej mi zależy nie działa i nikt nie może podać nawet przybliżonego czasu przywrócenia łączności.Codziennie dzwonię i słyszę tę samą zbywającą śpiewkę "zlecenie w trakcie realizacji proszę czekać".Zastanawiam się nad rozwiązaniem tej feralnej umowy ale nim złożę pisemną rezygnację i nim zostanie ona rozpatrzona minie conajmniej dwa tygodnie...MASAKRA
Nikt nic nie wie i nikt nic nie może a następnych klijentów dalej werbują-totalna paranoja
Od wielu lat jestem abonętką TP ale to co teraz się dzieje to naprawdę nadaje się tylko na reportaż Uwagi

Temat: Uwaga na ofertę FUN PACK TP SA!

Fun Puck kwalifikuje sie by zostac bublem roku!
Na dokladke obsluga techniczna tego bubla jest KATASTROFALNA i AROGANCKA. Sprawa kwalifikuje sie do sadu i na bardzo duze odszkodowania!

W kazdym razie, nie dajcie sie nabierac!

Następna dyskusja:

MVNO - jak oceniacie ofertę?




Wyślij zaproszenie do