konto usunięte
Temat: tepsa vs netia = poszkodowany klient
witamproszę o konstruktywne rady co zrobić w następującej sytuacji:
Koleżanka w listopadzie zamówiła sobie internet z netii korzystając z jakiejś tam promocji. Niestety do tej pory nie ma go ponieważ: i tu zagadka - netia twierdzi, że tpsa nie udostępnia im danych technicznych koniecznych do uruchomienia usługi...miedzy wierszami mówiąc że tpsa po prostu nie chce im tego przekazać (nie, że się nie da tylko jeszcze nie zdążyli) a tpsa - po telefonie koleżanki do jakiegoś miejscowego punktu obsługi klienta, że netia to "zła" firma i że sobie Pani poczeka i trzeba było zamówić u nas itp itd. Jednocześnie tydzień po złożeniu zamówienia w netii - czyli mniej wiecej w okresie kiedy netia wysłała zapytanie do tepsy o net - telekomunikacja dziwnie nagle przypomniała sobie o koleżance dzwoniąc do niej co 2 dni ze wspaniałą ofertą na neostradę, którą może mieć już jutro..
Ewidentnie komuś tu zależy, żeby koleżanka miała net z tpsa a nie z netii. Tym bardziej dziwne, że znajoma, która mieszka 5km ale podlega już pod inną centralkę dostała tą samą usługę z netii w ciągu 14 dni...
Co zrobić? Oczywiste jest, że koleżanka ma w tej chwili wstręt do tpsa więc zostaje tylko jedna opcja...