Patryk
Szudrowicz
Kierownik Zespołu
Infrastruktury
Informatyki
Korporacyjne...
Temat: rozwiazania VoIP
Przemysław Kozłowski:No hej :)
Hej Patryk,
no to ja też wtrącę swoje "3 grosze" jak wygląda w VoIP'ie (nie koniecznie Waszym) z:Brak obsługi, albo za pomocą numerów kierunkowych. U nas np. 61997, 22997 (chociaż to idealne rozwiązanie nie jest). Dlatego w centralach ip ustawiamy w outbound rules, by alarmowe wychodziły liniami standardowymi.
- połączeniami na numery alarmowe,
Nie którzy oferują w panelach wybór lokalizacji, gdzie się znajdują Dzięki temu po wybraniu numeru alarmowego op łączy z najbliższą jednostką (albo prawie;)).
- przesyłaniem faksów,Najlepiej sprawdza się usługa fax2mail i mail2fax. Przydaje się w tzw "go green" :)
- robicie statystyki roczne awaryjności usługi,Jeszcze nie.
Widziałem kiedyś coś takiego: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Test-dostepnosci-polsk.... Chociaż to są tylko pingi...
- czy nie wygląda to trochę tak, że dodatkowa "neostrada" dla VoIP to i tak jakby nie patrzeć forma "abonamentu" ;-)Oczywiście na siłę nie warto tego wdrażać. A jeżeli się opłaca, to tak :) Nie zawsze też dodatkowe łącze jest potrzebne.