konto usunięte
Temat: Nowy komunikator na polskim rynku
Zapraszam do zapoznania się z najnowszym wdrożeniem HaloNet - multikomunikatorem HaloNet Messenger.HaloNet Messenger, bo tak właśnie nazywa się nowy komunikator to:
Prosta i przyjazna komunikacja poprzez Instant Messaging (natychmiastowe komunikaty), Czaty, Wideo i rozmowy głosowe. Nowością oferowaną przez HaloNet Messenger jest działające na tej samej zasadzie, co emotikony wysyłanie zaszytych w komunikatorze dźwięków (np. oklaski, klakson, telefon), co dodatkowo wzmacnia interakcję między użytkownikami. Możliwe jest prowadzenie konferencji wideo i głosowych z aż 6 osobami naraz. HaloNet Messenger daje możliwość kontaktu z użytkownikami znanych i bardzo popularnych komunikatorów AIM, Yahoo!, Google Talk i MSN. Komunikator jest tak skonstruowany, aby uruchamiał się i działał bez przeszkód w nawet najbardziej zabezpieczonych sieciach wykorzystując technologię AnyFirewall® i AnyBandwith®.
Udostępnione zostaną wersje dla systemów operacyjnych Windows 98-VISTA (również w wersji x64) oraz Windows Mobile 5 (palmtopy, telefony komórkowe). Dodatkowo HaloNet Messenger umożliwia integrację funkcjonalności komunikatora w wersji WEB z portalami internetowymi. Wspólnie z portalem PINO.pl rozpoczęto pierwsze prace wdrożeniowe mające na celu wykorzystanie tej funkcjonalności w praktyce.
HaloNet Messenger ułatwia komunikację pomiędzy internautami i pozwala na realne oszczędzanie na rozmowach telefonicznych. Zakładając konto telefonii internetowej w HaloNet można dzwonić na numery stacjonarne i komórkowe na całym świecie już od 6 groszy za minutę. Klienci mają możliwość oglądania swoich billingów połączeń wychodzących i przychodzących w trybie rzeczywistym. Naliczanie rozmów odbywa się w trybie sekundowym. Każdy Klient ma możliwość otrzymania numeru stacjonarnego z jednej z aż 37 stref numeracyjnych w kraju.
W pierwszej fazie udostępniona została wersja BETA, która podlegać będzie jeszcze drobnym korektom. Zakończenie ostatecznych prac planowane jest w przeciągu około 2 tygodni od wdrożenia. Użytkownikom udostępnione zostało forum, na którym można zgłaszać wszelkie uwagi, problemy czy też pomysły na rozwój aplikacji.
Komunikator można pobrać ze strony messenger.halonet.pl