Temat: NETIA.. POWAŻNY PROBLEM.. REKLAMACJA?
Jeśli masz internet na łączu BSA (fizycznie należy do dawnej tp), to ciężko będzie coś ugrać. Taryfa max 10, czy max 20 oznacza jedynie że np. w taryfie max 20 płacisz jednakową cenę, czy jest to 1, 2, 4, 6, 10, czy 20 Mb/s. Centralka Orange do jakiej jesteś podłączony ma określona przepustowość. Jeśli jest podpiętych za dużo klientów to po prostu nie wyrabia i zaczynają się „schody”. Co możesz zrobić:
reklamacja nic nie da. Zaakceptowałeś regulamin świadczenia usługi i usługę masz. A że nie jest to maksymalna prędkość to trudno. Dostęp do usługi masz, więc działa , więc wszystko ok. Najwyżej dostaniesz jakiś rabat na abonamencie
zgłaszaj to do biura napraw. Powołaj się że przedtem miałeś 6, a teraz 2 Mb/s. Kilka takich zgłoszeń i może podepną Ciebie pod inna kartę która nie będzie tak obciążona i te 6 lub więcej otrzymasz.