Mariusz Znamierowski

Mariusz Znamierowski właściciel, mITgroup
- kompleksowa
obsługa
informatyczna

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam serdecznie. Opiszę Państwu pewną sytuacją - i czekam na sugestie co dalej najlepiej zrobić;)
Wypowiedzieliśmy firmię NETIA UMOWĘ z JEJ WINY z uwagi na fakt, iż przez dobre 5 miesięcy nie potrafili sobie poradzić z nienaliczaniem nam opłat za internet mobilny, który w naszym pakiecie był darmowy!!! Co miesiąc musieliśmy dzwonić i prosić się o KOREKTĘ! Co miesiąc to samo... opowiadanie historii jak to poprzedni konsultant zapewniał nas, że to się już więcej nie powtórzy! Gdybym nie czytał faktur - licząc na uczciwość firmy NETIA - to płaciłbym zawyżone o 10 zł rachunki! Ciekawe ilu takich klientów jak ja się nie zorientowało?? 10 zł * liczba klientów oszukiwanych jak ja może dać pokaźną kwotę pieniędzy!
Oczywiście nasza rezygnacja od razu została przez NETIĘ zauważona i zaproponowano nam miesiąc telefonu i internetu za 1 zł. My nie zdecydowaliśmy się - bo nie chcemy mieć z NETIĄ już nic wspólnego. Okradają klientów! W tym momencie od razu nam powiedziano, że zostaną nam naliczone karne opłaty za przedwczesną rezygnację w wysokości 500 zł za interneto i ok 200 za telefon! Czy zrezygnowaliśmy ze swojej winy? NIE! Z winy NETII i braku kompetencji u jej pracowników, którzy nie potrafili wyłączyć nam naliczania opłat! Cierpliwość nam się skończyła o czym informowaliśmy przedostatniego konsultanta - który stwierdził, żeby się jeszcze wstrzymać z rezygnacją - ale to i tak nic nie pomogło!
Oczywiście Pani konsultantka poradziła nam złożenie reklamacji, której wynik został uznany za negatywny! Nie minę się z prawdą gdy określe firmę NETIA mocnymi słowami "złodzieje", nie potrafiący przyznać się do swojego błędu i po męsku zakończyć sprawy - chcą od nas 700 zł za swoje błędy - ciekawe w której firmie tak okradają klientów jak w firmie NETIA.
Podpisaliśmy umowę na Internet, Telefon i Internet Mobilny (JEDNA UMOWA na 3 usługi a nie 3 osobne umowy!!). Gdy nie zgodziliśmy się na rezygnację z wypowiedzenia umowy - Pani stwierdziła, że przecież za każdym razem dostawaliśmy korektę faktury i nie widziała problemu, bo usługi działają poprawnie - wyszło, że to wszystko jest naszą winą, że rezygnujemy bo NETIA jest tutaj bez winy. A kto zapłaci za mój comiesięczny stracony czas na telefonach? Kto mi odda za płatne połączenie z biurem obsługi?

Co teraz powinienem zrobić dalej?
Szczerze to nie mam czasu użerać się z nimi ale nie mam zamiaru też płacić im tych 700 zł. W reklamacji rozpatrzonej za nagatywną jest informacja, że ta odpowiedź wyczerpuje całkowicie proces reklamacji i teraz zostaje mi sąd lub UOKiK.

Czekam na sugestie. Może ktoś miał już podobny przypadek?

Z poważaniem
Mariusz Znamierowski

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Jeśli nie masz mocnego materiału dowodowego w postaci pisemnych reklamacji ani nie nagrywałeś rozmów z konsultantami to muszę Cię zmartwić że wcale to nie wygląda za różowo. Już dawno powinieneś był udać się po poradę do regionalnego biura Rzecznika Praw Konsumenta.
Rada na przyszłość dotycząca niestety 99% operatorów - wszystko na piśnie a jeśli telefonicznie to koniecznie nagrywać tak samo jak druga strona. Wrzucenie dokumentów i nagrań obnażających bałagan proceduralny i niekompetencję w net motywuje ich często bardziej niż pozwy sądowe.
Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Mariusz Znamierowski:
Witam serdecznie. Opiszę Państwu pewną sytuacją - i czekam na sugestie co dalej najlepiej zrobić;)
Wypowiedzieliśmy firmię NETIA UMOWĘ z JEJ WINY z uwagi na fakt, iż przez dobre 5 miesięcy nie potrafili sobie poradzić z nienaliczaniem nam opłat za internet mobilny, który w naszym pakiecie był darmowy!!! Co miesiąc musieliśmy dzwonić i prosić się o KOREKTĘ! Co miesiąc to samo... opowiadanie historii jak to poprzedni konsultant zapewniał nas, że to się już więcej nie powtórzy! Gdybym nie czytał faktur - licząc na uczciwość firmy NETIA - to płaciłbym zawyżone o 10 zł rachunki! Ciekawe ilu takich klientów jak ja się nie zorientowało?? 10 zł * liczba klientów oszukiwanych jak ja może dać pokaźną kwotę pieniędzy!
Oczywiście nasza rezygnacja od razu została przez NETIĘ zauważona i zaproponowano nam miesiąc telefonu i internetu za 1 zł. My nie zdecydowaliśmy się - bo nie chcemy mieć z NETIĄ już nic wspólnego. Okradają klientów! W tym momencie od razu nam powiedziano, że zostaną nam naliczone karne opłaty za przedwczesną rezygnację w wysokości 500 zł za interneto i ok 200 za telefon! Czy zrezygnowaliśmy ze swojej winy? NIE! Z winy NETII i braku kompetencji u jej pracowników, którzy nie potrafili wyłączyć nam naliczania opłat! Cierpliwość nam się skończyła o czym informowaliśmy przedostatniego konsultanta - który stwierdził, żeby się jeszcze wstrzymać z rezygnacją - ale to i tak nic nie pomogło!
Oczywiście Pani konsultantka poradziła nam złożenie reklamacji, której wynik został uznany za negatywny! Nie minę się z prawdą gdy określe firmę NETIA mocnymi słowami "złodzieje", nie potrafiący przyznać się do swojego błędu i po męsku zakończyć sprawy - chcą od nas 700 zł za swoje błędy - ciekawe w której firmie tak okradają klientów jak w firmie NETIA.
Podpisaliśmy umowę na Internet, Telefon i Internet Mobilny (JEDNA UMOWA na 3 usługi a nie 3 osobne umowy!!). Gdy nie zgodziliśmy się na rezygnację z wypowiedzenia umowy - Pani stwierdziła, że przecież za każdym razem dostawaliśmy korektę faktury i nie widziała problemu, bo usługi działają poprawnie - wyszło, że to wszystko jest naszą winą, że rezygnujemy bo NETIA jest tutaj bez winy. A kto zapłaci za mój comiesięczny stracony czas na telefonach? Kto mi odda za płatne połączenie z biurem obsługi?

Co teraz powinienem zrobić dalej?
Szczerze to nie mam czasu użerać się z nimi ale nie mam zamiaru też płacić im tych 700 zł. W reklamacji rozpatrzonej za nagatywną jest informacja, że ta odpowiedź wyczerpuje całkowicie proces reklamacji i teraz zostaje mi sąd lub UOKiK.

Czekam na sugestie. Może ktoś miał już podobny przypadek?

Z poważaniem
Mariusz Znamierowski

UOKiK ew. Urząd Komunikacji Elektronicznej... (UKE)

to że oni napisali co Ci pozostaje to nie martw się... muszą to pisać, by wystraszyć klienta. Tyle że jeśli ktoś zna swoje prawa, ma racje itd. to prawo obraca się na rzecz klienta.Piotr Głowacki edytował(a) ten post dnia 16.11.10 o godzinie 11:55
Mariusz Znamierowski

Mariusz Znamierowski właściciel, mITgroup
- kompleksowa
obsługa
informatyczna

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Ja mam wszystko na piśmie. W swojej rezygnacji podałem powód i to, że 4 miesiące nie potrafili się wywiązać ze zniesienie opłat za mobilny internet.
Tak samo tylko, że już szczegółowo opisując sytuację wysłałem do nich reklamację gdy powiedzieli, że naliczą mi opłaty. W reklamacji było podane, że rozwiązuje umowę z ich winy.
Do każdej poprzedniej faktury jest wystawiona korekta - więc sytuacja jest oczywista.
Dostałem odpowiedź na piśmie, iż rozumieją moje stanowisko oraz to, że błędne naliczanie poprawili dopiero w październiku. Dziękują za sugestie i obiecują poprawę w przyszłośći ale reklamacji nie uwzględniają tj. rozpatrzyli negatywnie i naliczają opłaty, za przedterminowe wypowiedzenie umowy.

To gdzie teraz się udać? UOKiK czy UKE? Napisać pismo czy pójść do regionalnego biura osobiście?

Pozdrawiam,
Mariusz Znamierowski
Piotr S.

Piotr S. renesansowa dusza

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Mariusz Znamierowski:
To gdzie teraz się udać? UOKiK czy UKE? Napisać pismo czy pójść do regionalnego biura osobiście?

Pozdrawiam,
Mariusz Znamierowski
zadzwoń do UKE i się dowiedz co i jak ;>
ja przez ponad rok przenosiłem telefon z Telepolski do Sferii (problemem była Netia, bo to było na ich łączach)... były pisma, prośby, groźby, miganie się...
później korespondencja zawsze do wiadomości UKE do konkretnej osoby monitorującej sprawę) i jakoś się udało (fakt, że przy dużej współpracy i pomocy ze strony Telepolski, za co im serdeczne dzięki ;>)

Pozdrawiam
P.
Anna S.

Anna S. Marketing &
Innovation
Professional

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Mariusz Znamierowski:
To gdzie teraz się udać? UOKiK czy UKE? Napisać pismo czy pójść do regionalnego biura osobiście?

Pozdrawiam,
Mariusz Znamierowski

Witam,
Namiary znajdziesz na stronie: http://cik.uke.gov.pl/

Pozdrawiam
Ania
Mariusz Znamierowski

Mariusz Znamierowski właściciel, mITgroup
- kompleksowa
obsługa
informatyczna

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam,
jestem w szoku. Pierwszego dnia po umieszczeniu w/w tematu na forum odezwał się do mnie prywatnie Kierownik Contact Center Netii. Napisał, że wyjaśni sprawę. Wczoraj wieczorem kontaktowała się ze mną Pani z Netii w imieniu kierownika i zaproponowała dla nas korzystne rozwiązanie, czyli, że nie będziemy płacić kary za zerwanie umowy.
Dzisiaj czekam na telefon i ostatecznie potwierdzenie wszystkiego.

Pozdrawiam,
Mariusz

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Czy mi się wydaje czy to już druga sprawa w ostatnim czasie która po opisaniu na GL kończy się telefonem kogoś z netii do osoby opisującej problem?
Czy teraz reklamacje będą rozpatrywane tylko przez GL czy jak? Bo średnio to o firmie świadczy.

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Marcin L.:
Czy mi się wydaje czy to już druga sprawa w ostatnim czasie która po opisaniu na GL kończy się telefonem kogoś z netii do osoby opisującej problem?
Czy teraz reklamacje będą rozpatrywane tylko przez GL czy jak? Bo średnio to o firmie świadczy.

Eee, raczej dobrze świadczy. A przynajmniej dobrze o tych z Netii, którzy czytają GL ;-)
Piotr S.

Piotr S. renesansowa dusza

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Paweł Litwiński:
Eee, raczej dobrze świadczy. A przynajmniej dobrze o tych z Netii, którzy czytają GL ;-)
faktycznie dobrze świadczy, że reagują ;>
tylko pytanie, czy coś faktycznie poradzą ;)

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Mariusz Znamierowski:
Witam,
jestem w szoku. Pierwszego dnia po umieszczeniu w/w tematu na forum odezwał się do mnie prywatnie Kierownik Contact Center Netii. Napisał, że wyjaśni sprawę. Wczoraj wieczorem kontaktowała się ze mną Pani z Netii w imieniu kierownika i zaproponowała dla nas korzystne rozwiązanie, czyli, że nie będziemy płacić kary za zerwanie umowy.
Dzisiaj czekam na telefon i ostatecznie potwierdzenie wszystkiego.

Pozdrawiam,
Mariusz
Wiem z doświadczenia...
Jak nie masz papierka (czegoś na piśmie) to mogą Ci złote góry obiecać, ale poczekam bo jestem ciekawy jak sprawa się zakończy.
Kamila B.

Kamila B. HR Consultant

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Ja miałam to nieszczęście, że miałam styczność z Netią przez 3 m-ce. Podpisałam umowę, dostałam router ale nigdy nie podłączono mi internetu.Po 3 m-cach z uczuciem ulgi oddałam router (zgodnie z regulaminem nie można zrezygnować wcześniej) i jak mi się wydawało rozwiązałam umowę ( taką informację uzyskałam w cc, dodatkowo dostałam list od Netii, że niestety nie mogą świadczyć usług internetowych w moim miejscu zamieszkania).
Ku mojemu zdziwieniu nadal dostawałam faktury za świadczenie usług internetowych i zaczęto mi grozić firmą windykacyjną.
Potem bardzo mnie przepraszano (znów cc) i podobno anulowano wszystkie zaległości (nawet zauważyli, że nie korzystałam z internetu).
Miesiąc później dostałam fakturę za router, którego nie mam już od prawie 4 m-ce zadzwoniłam i ponownie wyjaśniłam przez cc - bardzo przepraszali i mieli wystawić fakturę korygującą, ku mojemu zdziwieniu dziś odebrałam telefon z firmy windykacyjnej....zadzwoniłam znów do CC i okazało się, że faktycznie nie zalegam, ale fakturę korygującą trzeba zamówić jeszcze raz.

Pewnie minie rok do mojej pierwszej rozmowy z Netią....i nadal będą jakieś zaszłości (zostały 4 m-ce).

To wszystko mogę przeżyć, ale za każdym razem jak słyszę "w ciągu kilku dni" to mi się wszystko gotuje. Brak procedur, brak informacji o maksymalnym czasie oczekiwania na realizację np otrzymanie umowy w moim przypadku trwało 8-10 dni(mimo, że wszystko było realizowane przez kuriera i w Warszawie). ŻADNE zlecenie nie zostało zrealizowane w terminie, a już mistrzostwo miał dział reklamacji, który wysłał mi informację o którą prosiłam (rezygnacja z usług) po prawie 3 tygodniach (oczywiście info standardowe to było kilka dni, Pani nawet dodała, że dostanę to do poniedziałku- mea culpa, nie dopytałam którego :)

Kolos na glinianych nogach, dublowanie informacji, zagubienie w procedurach, słaba wiedza pracowników cc na temat tego, co faktycznie może zrobić Klient (konkretny przykład jeden chłopak zasugerował zamówienie przez cc kuriera do odbioru routera, co zrobiłam, potem kolejne 3 osoby zarzekały się, że nie ma takiej możliwości i za każdym razem po moich prośbach i kilku minutach holda wracały do mnie z informacją, że faktycznie to zrobiłam, bez słowa przepraszam).

Książkę by można napisać, a pomyśleć, że ja się bałam, że TP SA traktuje swoich klientów jak kretynów...

Kamila

Ps. Miałam historię zachować dla siebie ewentualnie grona najbliższych znajomych, ale brak reakcji ze strony CC na Klienta, który prosi o pomoc w wyjaśnieniu kwestii niezasłużonej windykacji sprawił, że postanowiłam się podzielić z szerszym gronem :)Ja już się nawet nie denerwuję, bo po tak długim czasie to człowiek się i spokoju nauczy :)

A ja znów mam czekać "kilka dni"...
Adam Wytrykowski

Adam Wytrykowski Telekomunikacja

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Cieszy że pracownicy Neti czytają forum:)
Przynjmniej Ci którzy opisali swój przypadek mogą liczyć na pozytyne rozpatrzenie sprawy.
Netia stała się bardzo dużym operatorem który działa na CRM-ie, jeżeli ktoś w systemie źle wprowadzi dane, to niestety błąd tem ciągnąć może się długo.
Błędy zdażają się nawet najlepszym. Obsługa CC hmm, opiera się na danych z CRM, który nie powinien kłamać. A rotacja na stanowiskach pracy w CC bywa bardzo duża co powoduje że ludzie Ci nie posiadają po prostu odpowiedniej wiedzy którą zdobywa się z czasem i doświadczeniem.
Mirosław Sikora

Mirosław Sikora Współwłaściciel,
Media-System S.C.

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam,

Dołączam do grona osób które czują się oszukane przez Netię. Mój przypadek wygląda następująco. W dniu 21.01.2010 zawarłem umowę z Netia SA na świadczenie usług Lepszy Telefon oraz Szybki Internet dla Firm do 6Mb. Po kilku dniach od podpisania umowy, zainteresowałem się brakiem internetu. Po kilku moich interwencjach okazało się że prawdopodobnie Netia nie będzie w stanie zapewnić mi tak szalonego transferu jak 6Mb i mam czekać na inną propozycję z ich strony. Po kilku kolejnych interwencjach z mojej strony (Netia wciąż milczała), już w drugiej połowie kwietnia (po 3 miesiącach!), przyszło z pismo z Netii, informujące mnie że, w związku z brakiem możliwości świadczenia usługi stałego dostępu do internetu na łączu TPS-y, są zmuszeni rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w części dotyczącej usługi internetowej (której notabene nigdy nie uruchomili), ze skutkiem natychmiastowym.
W tym samym piśmie oświadczyli że usługa głosowa pozostaje nadal aktywna, ale, cyt. "W przypadku chęci rezygnacji z umowy w pełnym zakresie, prosimy o przesłanie pisemnej dyspozycji zamknięcia usług." W dalszej części pisma ani słowa na temat ew. kar za "zamknięcie usług". I tu zastawili pułapkę.
w zasadzie ucieszyłem się z takiego obrotu sprawy. Skoro można zamknąć obie usługi i otrzymywać potem jedną fakturę od jednego dostawcy, to dlaczego nie.
28 kwietnia 2010, zgodnie z propozycją Netii, dotyczącą możliwości zamknięcia obu usług, wysłałem stosowną rezygnację.
Jakież było moje zdziwienie , kiedy po kilku dniach zadzwoniła kobieta z Netii i poinformowała mnie że w związku z moją rezygnacją również z usługi głosowej, zostanie naliczona kara i przesłana stosowna faktura... Kara w kwocie kilkusetzłotowej. Taka faktura oczywiście przyszła.
A to wszystko tylko dlatego że Netia zastawiła sprytną pułapkę na zapracowanego, nie mającego czasu czytać kilku stron umowy napisanej drukiem że bez lupy ani rusz. To jest podejście do klienta!
Lukasz P.

Lukasz P. Success has been &
continues to be
defined as getting
up ...

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam serdecznie ja mam również pytanie u mnie sytuacja wygląda tak:
Posiadam internet oraz telefon z Neti zarejestrowany jest na moją mamę najpierw był telefon potem jakieś 6 miesięcy później dodatkowo internet. Podczas rozmowy z konsultantem jakieś 2 miesiące temu mojej mamie zaproponowano nowy pakiet abonament 59 zł brutto za rozmowy Non stop podczas rozmowy moja mama powiedziała ze chce by umowa zakończyła się wraz z abonamentem na internet który kończy się 16.10.2011 czyli telefonicznie powiedziała ze na chce na rok. Gdy dziś zadzwoniłem zmniejszyć abonament za internet ( ta niby gwarancja ceny) to usłyszałem ze połączyli oni te 2 abonamenty telefon + internet na jedną fakture elektorniczną (za tel przychodziła zawsze pocztą) no ok niech będzie ale zdenerwowało mnie to bo moja mama woli mieć na papierze to ale ok bo taniej wyszło że od lutego niby 40z57 gr Brutto za internet. Wracając do tematu okazało się ze ten abonament na telefon jest na 24 miesiące !! co potrzebuje by się odwołać ? niby ta konsultantka powiedziała że za zerwanie umowy na telefon kara wynosi 90 zł i jakieś tam grosze czy może to być prawdą ? Netia to naprawdę naciągacze pragnę by wkoncu był 16 październik i zrezygnować z telefonu i internetu i wziąść internet z jakiegoś normalnego źródła typu sieć kablowa.

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Napisz pismo do Działu Reklamacji i poproś o wyjaśnienie sytuacji.
Jak otrzymasz od nich odp to wtedy się ustosunkujesz.
Nic nie piszesz o jakichkolwiek aspektach formalnych, aneksach, pismach, czy mama coś podpisywała, czy czytałeś Regulamin, najpewniej w Regulaminie zawarte są kwestie, z którymi teraz możesz się nie zgadzać.
Mariusz Znamierowski

Mariusz Znamierowski właściciel, mITgroup
- kompleksowa
obsługa
informatyczna

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam po długim okresie czasu.
Chciałbym opowiedzieć jak wyjaśniła się ostatecznie moja sprawa z Netią. Zaproponowano nam podpisanie nowej umowy na 24m (zgodnie z obecną promocją), co uczyniliśmy - dzisiaj nawet odebraliśmy 100 zł bon.
Opłata w wysokości ok 1000 zł (za rezygnację z usług Netii) została nam anulowana. Internet działa z powrotem - fakt... trwało to chyba prawie 3 miesiące. Czekamy jeszcze na włączenie telefonu bo do tej pory głucho w słuchawce.
Finał sprawy uważam za udany - ale na pewno gdybym nie napisał tutaj na forum - nie zainteresowałbym się moim przypadkiem Kierownik Contact Center.

Życzę udanych rozwiązań spraw:)

Pozdrawiam,
Mariusz Znamierowski
Lukasz P.

Lukasz P. Success has been &
continues to be
defined as getting
up ...

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam

Z aspektów formalny to tylko telefonicznie mama zgodziła się na te nową taryfę non stop czy jakoś tak, nic pisemnie nie przyszło żadnych aneksów telefonicznie powiedziała że chce na rok. Napisze pismo do tego działu reklamacji i się zobaczy. Choć wkurza to ludzi ze kłamią albo o zgrozo nie mówią prawdy a raczej nie mówią wszystkiego byle tylko wcisnąć to co mają a już totalnym przegięciem było by jak by wcisnęli na 3 lata umowę choć pewno też tak robią. Pozdrawiam
Lukasz P.

Lukasz P. Success has been &
continues to be
defined as getting
up ...

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam serdecznie :). Te forum jest super widać faktycznie obsługa Netii przeszukuje internet szukając zażaleń i komentarzy od swych klientów bo w środa po południu dostałem wiadomość prywatną na tym forum od kogoś z obsługi klienta firmy NETIA o podanie namiaru by odnaleźć konto mojej mamy( numer umowy albo konta abonenta) a w czwartek zadzwonili do mojej mamy która dała mi telefon i porozmawiałem sobie z nimi, wyszło na to ze wyjaśnili te sprawę (przesłuchali wszystkie nagrania z rozmów) i przyznali się do błędu i przeprosili i nie ma już tej umowy na 24 miesiące tylko normalnie tak miała ona być. Tak więc jestem w szoku - pozytywnym :).

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

<cenzura>Marcin L. edytował(a) ten post dnia 09.02.11 o godzinie 08:56



Wyślij zaproszenie do