Krzysztof
W.
profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie
Temat: dezinfolinia 118 913
Klienci zgłaszają mi następujące problemy :1. Dzwoniący na numer w tytule otrzymują błędne informacje co do numeru, przy prawidłowo podanej lokalizacji ; tymczasem prawny właściciel linii nie ma jak tego sprostować, bo infolinia tego nie robi, a Błękitna twierdzi, że w systemie nie ma błędu,
2. Dzwoniący nie otrzymuje żadnej informacji (oprócz nieprawdy, że taka firma nie istnieje) - być może w sytuacji, gdy korzystają z innego operatora w ramach WLR.
Ja dokładam jeden od siebie :
3. Dzwoniący nie otrzymuje żadnej informacji (oprócz tej o płatnościach), bo "wszyscy konsultanci są zajęci", a na końcu rozłącza rozmowę.
Pytania brzmią :
1/ Czyja właściwie jest ta infolinia ? Wiem, że w zapowiedziach jest TP, ale czy stanowi jej odrębną jednostkę ?
2/ Czy jest tak, że szukając abonenta mają obowiązek podawać tylko tych, którzy korzystają wyłącznie z TP ? Jeżeli tak, to czy taka sytuacja jest prawidłowa ? Czy może to po prostu służy zniechęcaniu innych do korzystania z innych operatorów w ramach WLR ?
3/ Jak jest z dostępnością informacji o liniach, będących fizyczną własnością innych operatorów (Dialog, Netia itp.) ?
4/ W którym momencie infolinia zalicza połączenie ? Dość świadomie korzystam z telefonu i jestem przekonany, że jeszcze nigdy się nie dodzwoniłem, a na rachunku pojawiają się (nie)stosowne pozycje.