Kamila Sicińska

Kamila Sicińska Najgorszy sort
Polaka

Temat: IPad3 - problem z połączeniem z WiFi

Być może mój problem jest idiotyczny - ale niestety nie umiem go sama rozwiązać ...

Mam IPada 3. Przez kilka miesięcy nie miałam żadnego problemu z łączeniem się z WiFi.
Obecna sytuacja:
a. laptop widzi WiFi i łączy się bez problemu, bez problemu trzyma połączenie
b. IPad WiFi widzi, łączy się (b dobra siła sygnału), jednak przy każdej próbie połączenia się z Internetem czy Appstore, ściągnięciu gazety - zaczyna "szukać połączenia" i ... nic, łączt i łączy – każdorazowo próba kończy się komunikatem iż połączenia nie udało się nawiązać
c. na sekundę pomaga wyłączenie WiFi i ponowne włączenie - jednak znów wracamy do (b)

Ktoś miał taki problem?
Coś mogę sama zadziałać ..?
Marcin P.

Marcin P. informatyk

Temat: IPad3 - problem z połączeniem z WiFi

Nie wiem czy opisany problem dotyczy również Ciebie ale:

"Nowy iPad ma problemy z zasięgiem WiFi?

Emocje związane z premierą najnowszego iPada jeszcze nie opadły. Standardowo ludzie rzucili się do sklepów tłumnie, aby zdobyć to urządzenie. Zdaniem wielu użytkowników, sprzęt to istna bajka. Znaleźli się jednak i tacy, którym nie brak powodów do narzekania na tablet. O co chodzi? Zauważono pewne problemy z “łapaniem” sygnału sieci WiFi.

Użytkownicy donoszą, że połączenie WiFi jest dużo słabsze, niż w poprzedniej wersji iPada, iPhone’a, czy komputera MacBook. Oto pierwsza skarga, znaleziona w serwisie AppleCare.

Jestem aktualnie w hotelu z moim laptopem i iPad’em 3. Laptop odbiera WiFi w sposób prawidłowy, natomiast iPad rejestruje strasznie słaby sygnał. Czy ktoś ma podobny problem? Jakieś sugestie?

I wtedy zaczęła się istna fala. Do teraz zgromadziły się tam aż 63 skargi w tym samym wątku. Ludzie na ogół porównywali nowego iPada z innymi urządzeniami (także od Apple). Wszędzie problem wyglądał dokładnie tak samo – słaby sygnał WiFi. Niektórzy nawet przygotowali się już na powrót do starego iPada 2. Użytkownicy domagają się jakiejkolwiek reakcji ze strony producenta i czują się po prostu oszukani. Nic zresztą dziwnego – nowy iPad kosztuje niemało. Jeśli ktoś z czytelników posiada iPad’a 3, może powinien sprawdzić, czy podobny problem nie występuje u niego. Nie jest wprawdzie powiedziane, że jest to powszechna wada wszystkich egzemplarzy, jednak wciąż rosnąca ilość skarg nieco niepokoi. Aby nie być gołosłownym: https://discussions.apple.com/thread/3812929?utm_source... "
Marcin P.

Marcin P. informatyk

Temat: IPad3 - problem z połączeniem z WiFi

Problemy z połączeniem z Wi-Fi

Sieci Wi-Fi jest jedynym darmowym sposobem, aby połączyć iPada z resztą świata. Niestety, wiele źródeł potwierdza rzekome problemy z zasięgiem Wi-Fi w iPadzie. Ska∂ się wzięła taka informacja? Otóż konkurencja porównała zasięg iPada z zasięgiem statystycznego netbooka. Ot tak. Tak naprawdę nikt nigdy nie określił mocy anteny iPada. Przyjęto, że nie może być on mniejszy niż w obecnie istniejących urządzeniach. W przypadku gdy jest na odwrót to wieszcze winszują problem. Jednym z rozwiązań jest oczywiście podejście bliżej routera. Jeśli to nie jest dla ciebie satysfakcjonującym rozwiązaniem postaraj się odnowić dzierżawę adresacji. Można to uczynić przechodząc do sekcji Sieć w Ustawieniach. Następnie wybrać Wi-Fi i kliknąć w mała niebieską strzałkę po prawej stronie. Kliknij odnów dzierżawę i poczekaj na efekty. Jeśli to nie pomoże pozostaje ostatnie rozwiązanie. Jest nim ustawienie statycznych danych do połączenia z Wi-Fi zamiast dynamicznego przydzielania adresu przez serwer DHCP. Utwórz adres IP, który nie jest zajęty w twojej sieci. Prawdopodobnie przyjmie on postać 192.168.1.XXX (nie jest to oczywiste, jedynie często spotykane adresowanie urządzeń sieciowych w małych sieciach Wi-Fi). W tym kroku potrzebujesz informacji o twojej sieci Wi-Fi. Być może będziesz zmuszony do przekonfigurowania swojego routera. Odpowiedź znajdziesz w jego instrukcji obsługi.
Marcin P.

Marcin P. informatyk

Temat: IPad3 - problem z połączeniem z WiFi

Poczytaj również tu:
http://www.apple.com/pl/support/ipad/wifi/

Oraz:

"Gratisowe wsparcie

Większość produktów firmy Apple jest objęta 90-dniowym gratisowym wsparciem telefonicznym oraz roczną ograniczoną gwarancją. Przed skontaktowaniem się z firmą Apple zalecamy sprawdzanie swojego zakresu serwisu i wsparcia."

http://www.apple.com/pl/support/contact/

Wsparcie Apple Poland tel: 00800 4411875
Kamila Sicińska

Kamila Sicińska Najgorszy sort
Polaka

Temat: IPad3 - problem z połączeniem z WiFi

Dziękuję za odpowiedzi - mam cały czas nadzieję iż nie jest to problem z IPadem.
Przez kilka miesięcy od zakupu wszystko było bez zarzutu.
Teraz też sieć widzi, jest połączony - ale rozłącza się przy próbie ściągnięcia danych ... Well, w zasadzie nawet się nie rozłącza tylko nie może nawiązać połączenia z witrynami.

I nawiasem mówiąc "widzi" WiFi lepiej niż laptopy Lenovo czy Dell :-)

Dzięki za link, jak na razie nic nie znalazłam ale może zbyt pobieżnie czytałam.

Następna dyskusja:

Problem




Wyślij zaproszenie do