Artur
Sernawit
FIFO + adaptacja do
zmiennych
Temat: Umowy SLA (Service Level Agreements) – skuteczne wsparcie...
Umowy SLA (Service Level Agreements) – skuteczne wsparcie organizacji IT
20-21 luty 2012, Warszawa
Celem szkolenia jest przedstawienie procesu budowania skutecznego porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w przygotowywaniu umów Service Level Agreements na potrzeby własnych środowisk.
Program szkolenia:
• Co to jest Service Level Management
• Jak przygotować organizację IT oraz komórki biznesowe do wdrożenia procesu SLM
• Zarządzanie wymaganiami biznesowymi przy zachowaniu dobrej relacji biznesowej
• Co jest niezbędne do podpisania dobrej umowy SLA
• Jak monitorować i raportować działanie zasad opisanych w umowie SLA
• Jakie działania należy podjąć, aby zobowiązania w umowie SLA spełniały oczekiwania biznesu i były jednocześnie realne
• Jak nie zginąć w gąszczu zmian i modyfikacji umowy SLA
• Co zrobić, aby cała organizacja IT zrozumiała jaki ma wpływ na dotrzymanie gwarancji zawartych w umowie SLA
• Weryfikacja zadowolenia Klienta Wewnętrznego z usług, które świadczy IT w kontekście umowy SLA
• Spełnianie wysokich oczekiwań biznesu w kontekście tendencji do obniżania budżetu IT
• Jakich narzędzi potrzebuje IT, aby gwarancje zawarte w umowie SLA były realne
• Jak zadbać o budowanie właściwych relacji z Klientem Wewnętrznym w zakresie procesu SLM
Informacje i formularz zgłoszeniowy na stronie: http://gigacon.org/sla
Cena szkolenia: 2100 pln + 23% Vat
Dla posiadaczy konta w GoldenLine przewidziana zniżka 20%
Oferujemy również rabaty grupowe.
kontakt:
artur.sernawit@software.com.pl
tel.: 22 427 36 53Artur Sernawit edytował(a) ten post dnia 01.02.12 o godzinie 15:25