Joanna
Z.
Efektiva Agencja
Reklamy
Temat: Skuteczny prospekting - tworzenie bazy potencjalnych...
Cel szkolenia:- otwarcie „umysłu” uczestników szkolenia na postrzeganie procesu
poszukiwania klientów
- pokazanie uczestnikom jak wygląda profesjonalny proces prospektingu;
- wypracowanie poglądu uczestników w zakresie co decyduje o pozyskaniu klienta: cena czy manipulacja?;
- zrozumienie znaczenia prospektingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż”.
Uczestnicy:
Szkolenie adresowane jest do handlowców odpowiedzialnych za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.
Program:
1) 1. Prospekting - do kogo? i w jaki sposób? czyli tworzenie bazy potencjalnych klientów
2. Miejsce prospektingu na kole sprzedaży
3. Sposoby nawiązywania kontaktów handlowych (odpowiednie podejście)
4. Działania do przećwiczenia
5. Rekomendacje - jako podstawowe i najskuteczniejsze źródło pozyskiwania nowych klientów
- znaczenie rekomendacji
- obiekcje
- ćwiczenia praktyczne
6. Rozmowa telefoniczna z klientem - 5 kroków do doskonałości
- cechy rozmowy telefonicznej
- etapy rozmowy
- zasady jej prowadzenia
7. Elementy głosowe istotne podczas rozmowy telefonicznej; praca nad "umiejętnościami mówienia"
8. Wypracowywania schematu rozmowy telefonicznej podczas praktycznych ćwiczeń
Metody:
- warsztaty – wymiana doświadczeń uczestników
- wspólna dyskusja nad zagadnieniami
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- analiza przypadków
- scenki
- gry i zabawy pobudzające twórcze myślenie
Szczegóły na:http://www.szkolenia.agencjasedno.pl/szkolenia/otwarte...