Temat: Jak nie backup, to co?
"Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy" - odbędzie się 19 kwietnia 2012r.
Zapewnienie bezpieczeństwa danych firmowych - tak istotny temat z punktu widzenia zarządzania przedsiębiorstwem - stał się obecnie jednym z podstawowych elementów długofalowych strategii przedsiębiorstw.
Bo gdyby odpowiedzieć sobie na pytania: jak wiele z utraconych danych uda się odzyskać po awarii, jakie koszty poniesiemy w związku z tym procesem i w końcu jak można było tego uniknąć, dojdziemy do wniosku, że akurat w tej kwestii warto wyjść na przód, aby nie musieć uczyć się na błędach.
Proponowana tematyka konferencji:
* backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
* backup systemów operacyjnych,
* backup on-line,
* rozwiązania storage’owe,
* archiwizacja dokumentów w ramach e-usług,
* outsourcing usług archiwizacyjnych,
* zagadnienia prawne
Na konferencję zapraszamy:
dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa, oficerów bezpieczeństwa, osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania, przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.
Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, możliwość skorzystania z poczęstunku, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.
Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/backup_i_arc...
Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (w obszarze backupu i archiwizacji) - opłata za udział w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT*
* Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.
Kontakt:
Anna Ziętek
Specjalista ds. promocji
tel. 22 392 93 90
fax. 22 244 25 37
anna.zietek@multitrain.pl