Patryk
J.
eksperymentuję i
tworzę czerpiąc z
tego satysfakcję
Temat: Wiadomości ERP-view.pl
Witaj w kolejnym numerze biuletynu Wiadomości ERP-view.pl
Jak wyeliminować silosy informacyjne i usprawnić obieg wiedzy w organizacji?
Sprawny obieg informacji pozwala uporządkować funkcjonowanie organizacji i wzmocnić elastyczność procesów biznesowych. Dostęp do najbardziej aktualnych danych dotyczących wszystkich obszarów działania firmy przyczynia się do zwiększenia jakości podejmowanych decyzji i większej efektywności działania. Osiągnięcie tych korzyści na szeroką skalę wymaga jednak wyeliminowania tzw. silosów informacyjnych.
Czytaj dalej...
8 najważniejszych trendów i wyzwań w bezpieczeństwie IT w 2015 roku
Technologie bezpieczeństwa sieciowego zmieniają się równie szybko jak cały rynek IT. Najważniejsze kierunki rozwoju i trendy, które warto mieć na uwadze w 2015 roku oceni.
Czytaj dalej...
CRM tak prosty jak OUTLOOK! - SPRAWDŹ
Podejmuj trafne decyzje! Szybki dostęp do informacji o klientach, produktach i usługach.
30 DNI ZA DARMO!
SPRAWDŹ
50 nowych, wiodących technologii stworzy wielomiliardowe możliwości rynkowe
Zakłócenia i wstrząsy, często postrzegane jako zagrożenie, mogą również przynieść możliwości rynkowe warte miliardy dolarów. Postęp technologiczny dla niektórych firm może być postrzegany jako przerażająca perspektywa, jednak wprowadzenie nowych technologii i sięganie do możliwości konwergencji może przynosić korzyści. Nowa analiza Frost & Sullivan dotycząca 50 najbardziej innowacyjnych technologii, z uwzględnieniem ich zastosowania w najbliższej przyszłości, wskazuje na potrzebę ciągłej ewaluacji struktury biznesowej.
Czytaj dalej...
e-usługi, internet rzeczy oraz zarządzanie danymi najważniejsze dla rozwoju rynku telekomunikacyjnego
Rozwój e-usług administracyjnych i medycznych – to najbliższa przyszłość rynku telekomunikacyjnego w Polsce. W ciągu 25 lat można spodziewać się również większej integracji między urządzeniami domowymi (tzw. internet rzeczy) oraz rozwoju big data, czyli przetwarzania i wykorzystywania danych. Operatorzy zaś w jeszcze większym stopniu postawią na sprzedaż łączoną usług – prognozuje Maciej Witucki, odznaczony przez prezydenta Bronisława Komorowskiego za zaangażowanie w rozwój technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych.
Czytaj dalej...
Rozwój inteligentnej produkcji zwiększa popyt na komunikację M2M
Tradycyjnie do automatyzacji prcesów i operacji w zakładzie przemysłowym, stosuje się różne sieci przewodowe. Jednak nowe technologie i rozwiązania komunikacji między maszynami M2M (ang. machine-to-machine), takie jak bezprzewodowe sieci krótkiego zasięgu i sieci komórkowe dalekiego zasięgu, które stają się powoli rozwiązaniami na miarę oczekiwań fabryk przyszłości. Systemy M2M są w stanie uzupełnić lub zastąpić sieci przewodowe, umożliwiając tym samym wdrożenie zaawansowanej robotyki i mobilności w przedsiębiorstwie, zapewniają wygodną łączność w niedostępnych obszarach, komunikację nieograniczoną barierami i uproszczoną instalację opartą na bezprzewodowych sieciach lokalnych, sieciach rozległych i sieciach czujników.
Czytaj dalej...
Transformacja biznesowa niezbędnym warunkiuem utrzymania konkurencyjności
Firma Oracle opublikowała wyniki badania „Making the Change: Planning, Executing and Measuring a Successful Business Transformation” (Wprowadzanie zmian: planowanie, przeprowadzanie i mierzenie sukcesu transformacji biznesowej) przeprowadzonego wspólnie z magazynem Forbes. W badaniu wzięło udział 534 przedstawicieli kadry zarządzającej dużych globalnych przedsiębiorstw.
Czytaj dalej...
Data Discovery – twoja przepustka do wyjścia z matni danych
To chyba wszystkim znana sytuacja: każdy kto kiedyś grał w popularną grę Monopoly lub rodzimy Eurobiznes, w pewnym momencie losował kartę lub rzucał kostkami, na skutek czego lądował w więzieniu. Niektórzy gracze po prostu czekają na koniec kary, a Ci bardziej ambitni głowią się jak najszybciej wrócić do gry.
Czytaj dalej...
Warszawska SGH wdroży system ERP firmy SIMPLE
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie podpisała umowę na wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego z SIMPLE S.A. Firma została wybrana na dostawcę systemu w wyniku procedury przetargowej. Termin realizacji wdrożenia to koniec września 2015 r.
Czytaj dalej…
Polski oddział SAGE pod nowym dowództwem
Piotr Ciski obejmie stanowisko Country Managera Sage w Polsce. Zarządzanie firmą rozpocznie wraz z początkiem kolejnego roku kalendarzowego.
Czytaj dalej…
Google Glass ma przyszłość w przemyśle
O naszych planach rozmawiamy z kilkoma naprawdę potężnymi firmami i razem budujemy zespoły badawczo-rozwojowe zajmujące się zastosowaniem komercyjnym dla naszego oprogramowania - mówi Artur Gregorczyk, prezes firmy Artex IT..
Czytaj dalej...
Microsoft Dynamics CRM Online wspomaga rozwój Targów Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce
Targi Frankfurt – jedyne oficjalne przedstawicielstwo Messe Frankfurt w Polsce – wdrożyły rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online w celu usprawnienia obsługi organizacji targów i wyjazdów na poszczególne wydarzenia oraz efektywnego przetwarzania informacji na temat kontrahentów.
Czytaj dalej...
Zmiany w prawie 2015, a systemy finansowo-księgowe w polskich firmach
Deklaracje PIT składane wyłącznie w formie elektronicznej, uproszczone sprawozdania finansowe jednostek mikro, zmiany w odwrotnym obciążeniu, czy nowe formularze PIT do rozliczenia rocznego za rok 2014, to tylko niektóre zmiany czekające przedsiębiorców. Zmiana prawa podatkowego w 2015 r. to dla biznesu prawdziwe wyzwania. Czy systemy ERP, z których korzystają tysiące firm w Polsce, są przygotowane na tą rewolucję?
Czytaj dalej...
Z BLOGA MACROLOGIC:
Usprawnienie czy innowacja — jak wybrać optymalną strategię wdrożenia ERP?
Usprawnienie i innowacja są jak yin i yang: jedno wypływa z drugiego, jedno otwiera możliwość drugiego. System ERP można wykorzystać zarówno jako element usprawnienia sposobu działania organizacji, jak i wprowadzenie innowacji w jej funkcjonowaniu. Wybór wynika z etapu życia, na jakim znajduje się firma.
Czytaj dalej...
NA BLOGU MACROLOGIC:
Zintegrowany proces sprzedaży: od akcji marketingowych do trwałych relacji z klientami
Integracja obszarów marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta daje możliwość zwiększenia efektywności poszczególnych działań. Pozwala też skutecznie dbać o pozytywne doświadczenia odbiorców.
Czytaj dalej...
NAJBLIŻSZE KONFERENCJE:
SPRAWDŹ