konto usunięte
Temat: System ERP
Po dłuższej nieobecności śpieszę z odpowiedziami... Rozumiem Darku, że poniższe pytania zadajesz w swoim imieniu, a nie w imieniu Klienta, tak jak napisałeś.Dariusz �.:
tu nie chodzi o marze tu chodzi o serwis, raportowanie czegokolwiek sprzedanego, zeby nie trzeba bylo wprowadzac w serwisie ponownie tylko raz kliknac zaoszczedzic tym samym czas i
pieniadze.
W CDN XL w kartotece towaru można zaznaczyć opcję automatycznego rejestrowania wyposażenia, co oznacza, że w module Serwis będzie dostępna lista towarów, które dany Klient zakupił.
to dlaczego nagle zmieniacie kierunek i ta ksiega raportow jest juz niczego sobie, wymaga framoworka 2.0 i raczej nie pojdzie na pentium 133 ;).
To nie jest nagła zmiana kierunku. Nowa księga raportów zmieniła swój wygląd - została poprawiona również ergonomia działania, ale zwróć uwagę na to, że jest ona zainstalowana w większości przypadków na rapem 3-5 końcówkach używanych przez top management i to też nie non-stop podczas gdy cały system to 30-40 stanowisk.
Po wiem tak kpisz, po pierwsze nie odpowiedziales na pytanie dlaczego tak wolno dziala a wytaczasz jakies zarzuty wzgledem mnie. Prawda jest ze dziala to koszmarnie woooooolno a jak tak dzial to trzeba zoptymalizowac a nie wpychac klientom nowy soft !!!!!!!!!!!!!
Ja powiem tak istnieje cos takiego jak outsorcingu uslug, nawet ksiegowych (wyobraz sobie), wiec biuro rachunkowe nie potrzebuje czegos takiego jak Energia, ma swojego klienta jednego pracownika oddelegowane do liczenia mu plac (wasz program, ktorego zakup musi sie zwrocic), nie potrzebuje setek tysiecy licencji tylko jedna zeby ten pracownik na siebie zarobil. A Comarch w zasadzie partner sprzedajac po atrakcyjnej cenie, zlapal klienta na przynete (czyt. to aluzja do tej twojej liczby wdrozen). Teraz ktos mowi ze musi kupic energie dobre LOL. Z drugiej strony czegos dobrego mozna spodziewac sie po Tobie skory ty masz roczne doswiadczenie nic ci
nie ujmujac.
Jeśli zaproponowałbym, wg Twojego znakomitego pomysłu, system CDN Egeria (nie Energia Darku :)), którym z resztą nie handluje) do BR, to uruchomiłbym dwie rzeczy: śmiech Klienta i swoje zwolnienie z pracy.
Najlepszym "weryfikatorem" proponowanego przez producentów oprogramowania jest RYNEK i chyba na żadnym innym rynku jak właśnie na rynku BR nie widać modelowego działania sprzedaży przez polecenie.
Tak swoją drogą nie wiem czy wiesz, ale Stowarzyszenie Księgowych w Polsce (Warszawa) zmieniło całkiem niedawno oprogramowanie na CDN OPT!MA. Nic dodać, nic ująć :) Uważasz, że w tym przypadku też zadziałało jak to nazwałeś "złapanie Klienta na przynętę"?? Nie wydaje mi się...
to jest powazny zarzut dla firm zagranicznych zgadzma sie z tym calkowicie i one powinny tez cos z tym zrobic to nie ulega watpliwosci. Tez ma takie zdanie jak ty, wiec tu nie bede z toba polemizowal.
Ciesze się, że zgadzamy się przynajmniej w jednej kwestii.