konto usunięte

Temat: Reklamy

Duże firmy zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych szczególny nacisk kładą na przyśpieszenie procesu obsługi Klienta i zwiększenie zysków ze sprzedaży. Realizacja tych założeń możliwa jest dzięki inwestycji w nowoczesny magazyn wysokiego składu, a także w zakup i wdrożenie profesjonalnego systemu do zarządzania.

Pełne wsparcie procesu sprzedaży i obsługi magazynu możliwe jest dzięki wykorzystaniu oprogramowania Comarch ERP XL wraz z aplikacją Comarch Mobilny Magazynier, działających na mobilnych kolektorach danych.

Więcej informacji na temat rozwiązania: http://graphcom.pl/2-55-77-pl-prowadzisz_firme_sprzeda... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:42 z tematu "Prowadzisz firmę sprzedającą materiały budowlane? Chcesz podnieść poziom obsługi klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży?"

konto usunięte

Temat: Reklamy

A może planujesz wdrożenie elektronicznych rozwiązań typu B2B i potrzebujesz wsparcia finansowego? W obu tych przypadkach powinieneś zainteresować się realizowanym przez PARP działaniem 8.2 'Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B'.

To już ostatnia szansa na skorzystanie z dofinansowania. Tegoroczny konkurs odbywa się według nowych zasad, mających uprościć wnioskodawcom proces starania się o środki na sfinansowanie zakupu systemów informatycznych.

Więcej informacji na temat dofinansowania na: http://graphcom.pl/2-55-78-pl-potrzebujesz_systemu_erp... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:43 z tematu "Potrzebujesz systemu ERP, ale szukasz sposobu na sensowne sfinansowanie takiej inwestycji?"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Zgodnie z art. 56 ust. 2 ustawy o Systemie Informacji Medycznej z dnia 28 kwietnia 2011 r. placówki służby zdrowia muszą prowadzić dokumentację medyczną w formie elektronicznej już od 1 sierpnia 2014 r. Niestety wprowadzenie zmian z tym związanych wiąże się najczęściej z dużymi kosztami dlatego warto, a w niektórych przypadkach nawet trzeba skorzystać z dotacji.

Więcej informacji na temat dofinansowania na: http://graphcom.pl/2-55-76-pl-dotacje_dla_placowek_med... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:43 z tematu "Dotacje dla placówek medycznych!"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Zaciśnij współpracę ze swoimi partnerami biznesowymi poprzez wykorzystanie technologii informatycznych w swoim przedsiębiorstwie. Wsparcie tego typu działań oferuje Unia Europejska w ramach działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Więcej informacji na temat dofinansowania: http://graphcom.pl/2-55-72-pl-pozyskaj_nawet_2_000_000... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:43 z tematu "Pozyskaj nawet 2.000.000 PLN na informatyzację swojej firmy!"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Prowadzisz firmę zajmującą się przetwórstwem mięsnym? Potrzebujesz systemu ERP, ale szukasz sposobu na sensowne sfinansowanie takiej inwestycji?

Wybierając oprogramowanie Comarch ERP oferowane przez firmę Graphcom, otrzymujesz możliwość sfinansowania projektu z programu PROW wdrażanego przez ARiMR.

Wsparcie przeznaczone jest dla przedsiębiorstw z sektora MŚP, a także dla dużych firm, które wykonują działalność w zakresie przetwórstwa lub wprowadzania do obrotu produktów rolno-spożywczych.

Pomoc finansowa obejmuje w szczególności zakup i wdrożenie systemu informatycznego wspierającego zarządzanie wszystkimi obszarami działalności przedsiębiorstwa.

Dotacja ma formę zwrotu maksymalnie 50% poniesionych kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia i wynosi niemniej niż 100 tys. złotych.

Nabór wniosków planowany jest w terminie 13-24 maja 2013 r. To najwyższy czas i jednocześnie ostatni moment, aby zadbać o rozwoju firmy przy wsparciu zewnętrznych funduszy.

Oprogramowanie Comarch ERP XL wspiera skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi, maszynami, materiałami, a także terminowością procesu produkcji.
Wdrożenie systemu Comarch zapewnia znaczną oszczędność czasu, wzrost produktywności, a tym samym szybkie dopasowanie się do zmiennych warunków rynkowych.

Graphcom wspiera klientów począwszy od napisania wniosku o dotację, poprzez złożenie wniosku o płatność, aż po zamknięcie całego procesu dofinansowania.

Spółka Graphcom specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Nie przegap szansy na rozwój! Już dziś umów się na spotkanie z naszym doradcą!

Żródło: http://www.graphcom.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:43 z tematu "Pozyskaj dofinansowanie na informatyzację branży mięsnej"

konto usunięte

Temat: Reklamy

W tym roku odbędą się dwa ostanie nabory wniosków do działania 8.2, wspierającego wdrażanie elektronicznych rozwiązań B2B. Konkursy rozpoczną się w kwietniu i czerwcu, ale żeby się do nich odpowiednio przygotować, trzeba zacząć działać już teraz!

Platforma B2B jest produktem, który wprowadza nowatorskie podejście do zagadnienia elektronicznej wymiany informacji między współpracującymi przedsiębiorstwami. Jest to dedykowane rozwiązanie, przystosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw nie tylko pod względem bogatej funkcjonalności, ale także atrakcyjnej ceny i niezwykle łatwego sposobu wdrażania.

Platforma B2B służy do wymiany danych pomiędzy systemami ERP Partnerów biznesowych. Danymi podlegającymi wymianie są m.in.:
* katalog produktów i usług;
* cenniki;
* zapytania ofertowe;
* oferty;
* zamówienia;
* faktury;
* reklamacje.

Rozwiązanie zapewnia znaczną oszczędność czasu, wzrost produktywności, a tym samym szybkie dopasowanie się do zmiennych warunków rynkowych. System B2B stanowi gwarancję:
* optymalizacji operacji biznesowych;
* poprawy wydajności przedsięwzięcia;
* firmowej redukcji kosztów.

W ramach projektu B2B można finansować inwestycję w rozwiązanie, które wspiera standardowe procesy zarezerwowane dla systemów ERP, jeżeli tylko wspierają one elektroniczną wymianę danych między partnerami biznesowymi. W ten sposób System B2B może składać się z Platformy B2B i wybranych modułów systemu Comarch ERP XL.

Unia Europejska wspiera firmy inwestujące w nowoczesne rozwiązania informatyczne, które podnoszą wydajność przedsiębiorstwa oraz przyczyniają się do podniesienia jakości oferowanych przez nie usług. O dofinasowanie w ramach Działania 8.2 mogą ubiegać się przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą i posiadający siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, współpracujący na zasadzie zawartych umów, z co najmniej dwoma innymi przedsiębiorcami, planującymi współpracę biznesową w oparciu o rozwiązania elektroniczne. Wartość wsparcia wynosi od 20 tys. zł do 2 mln zł, a maksymalny próg dotacji wynosi 70% kosztów kwalifikowanych.

Spółka Graphcom wspiera klientów w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie.
„Wszystkim naszym Klientom, składającym wniosek, przyznano dofinansowanie. To doskonały wynik zważywszy na fakt, że wg statystyk, PARP podpisał umowy tylko z 18% firm ubiegających się o dotacje!” – mówi Tomasz Krause, Prezes Zarządu Graphcom Sp. z o.o.

„Projekty naszych klientów zostały profesjonalnie rozliczone. Uzyskali oni 95% przewidzianego we wniosku dofinansowania, choć jak podaje PARP, średnia krajowa jest o kilkadziesiąt procent niższa
Tylko z POIG, działanie 8.2, klientom Graphcom przyznano w sumie ponad 5,2 mln zł dofinansowania na projekty informatyczne. statystyczne dofinansowanie projektów wyniosło ponad 57%” – kontynuuje Tomasz Krause.

Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej informacji na http://graphcom.pl/1-95-pl-dofinansowanie_na_it.htm Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:43 z tematu "Dotacje na system informatyczny po raz ostatni"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Jeżeli szukasz profesjonalnego oprogramowania do zarządzania, a Twoja firma ma nie więcej niż 6 msc, ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Dzięki Graphcom otrzymasz aż 10% upustu na zakup systemu Comarch ERP Optima.

Comarch ERP Optima to narzędzie dedykowane dla mikro, małych i średnich firm działających w różnych branżach. System pozwala w łatwy i szybki sposób wystawić faktury, obsłużyć magazyn, zaksięgować dokumenty, naliczyć wypłaty oraz rozliczyć się z urzędami. Pozwala na obsługę każdego rodzaju procesów biznesowych, począwszy od kompleksowej obsługi Klienta, poprzez operacje księgowe i procedury kadrowo- płacowe.

System Comarch ERP Optima można elastycznie dostosować nie tylko do wielkości przedsiębiorstwa, ale także do jego struktury - umożliwia pracę w wersji jednostanowiskowej, jak również efektywną pracę w sieci.
Comarch ERP Optima wybrało już ponad 45 000 Klientów, co klasyfikuje system jako jeden z najchętniej wybieranych programów do obsługi małych i średnich firm!

Główne zalety systemu to:
* Szybsza obsługa sprzedaży,
* Krótszy czas obsługi Klientów,
* Eliminacja prostych, powtarzalnych czynności,
* Zawsze aktualne wskaźniki płacowe,
* Redukcja czasu i kosztów związanych z obsługą księgową przedsiębiorstwa,
* Gwarancja systemu zawsze zgodnego z przepisami.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej informacji na http://www.graphcom.pl

POBIERZ BEZPŁATNE DEMO: http://optima.comarch.pl/demo?utm_source=GRAPHCOM Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:43 z tematu "Comarch ERP Optima 10% taniej - promocja Graphcom dla Nowych Firm"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Graphcom Sp. z o.o. zakończył wdrożenie systemu Comarch ERP XL w firmie L.Kleiber.
L.Kleiber to przedsiębiorstwo meblowe produkujące zaprojektowane na potrzeby własnej marki modele, stworzone z myślą o wymagających klientach.

Dotychczasowy brak oprogramowania, uciążliwy głównie na produkcji, a także szereg stawianych przez odbiorców wymogów postawiły firmę przed koniecznością wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego.

W wyniku przeprowadzonych rozmów i prezentacji podjęto decyzję o wyborze systemu Comarch ERP XL. Wdrożenie oprogramowania powierzono poznańskiej spółce GRAPHCOM, a implementacją objęte zostały moduły: sprzedaż, zamówienia, produkcja, a także szereg wydruków.

Dzięki wdrożeniu systemu L.Kleiber spodziewa się następujących korzyści:
* Możliwość definiowania wielu receptur dla konkretnego wyrobu,
* Automatyczne wyliczanie kosztów związanych z wytworzonymi wyrobami gotowymi,
* Możliwość podglądu aktualnych stanów magazynowych, rezerwacji oraz zamówień.
* Pełna obsługa zakupów, sprzedaży krajowej i zagranicznej oraz gospodarki magazynowej,
* Możliwość wystawiania różnych rodzajów dokumentów w zależności od dokonanej transakcji, np. sprzedaż krajowa, eksport, tax free itp,
* Efektywne zarządzanie obsługą zwrotu towarów,
* Rezerwacja towaru na magazynie
* Gwarancja przejrzystego obiegu dokumentów począwszy od zarejestrowania zapytania ofertowego, oferty, a następnie do zamówienia, będącego źródłem faktury.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.
System IT Comarch oferowany przez firmę Graphcom świetnie sprawdzi się m.in. firmach z branży: meblowej, elektro, materiałów budowlanych i wykończeniowych.

Więcej informacji branżowych: http://graphcom.pl/1-83-pl-profil_klienta.htm Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:44 z tematu "Rozwiązania informatyczne Graphcom wspierają branżę meblową"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Comarch ERP XL 2013.1 to nie tylko oznaczenie nowej wersji systemu, ale także nowe funkcjonalności. Wśród nich warto wymienić nowy moduł - Umowy, który pozwoli zarejestrować w systemie dokumenty różnego rodzaju umów, oraz kompleksowo nimi zarządzać.

Narzędzie posiada takie funkcjonalności jak m.in.:
* tworzenie wzorców dla umów, które ułatwiają ewidencję umów o podobnej strukturze,
* wyznaczanie osób odpowiedzialnych za daną umowę,
* wiązanie umów z dowolnymi dokumentami systemu Comarch ERP XL,
* generowanie aneksów,
* skuteczna ocena rentowności umów.

Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.
System IT Comarch oferowany przez firmę Graphcom świetnie sprawdzi się m.in. firmach z branży: meblowej, elektro, materiałów budowlanych i wykończeniowych.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej informacji na http://www.graphcom.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:44 z tematu "Comarch ERP XL wzbogaci się o nowy moduł do zarządzania umowami"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Wdrożenie systemu Comarch ERP XL przyniesie realne i policzalne korzyści dla Wytwórni Pasz LIRA.

W trakcie Analizy przedwdrożeniowej, Graphcom zidentyfikował obszary, których dotychczasowa, pracochłonna obsługa zostanie znacznie zoptymalizowana dzięki wykorzystaniu narzędzi dostępnych w systemie Comarch.

W ramach wdrożonego oprogramowania Comarch ERP XL na szczególną uwagę zasługuje Pulpit Kontrahenta. Narzędzie umożliwia zdalną obsługę sprzedaży. Każdy uprawniony Klient za pomocą przeglądarki internetowej ma wgląd do aktualnej oferty i w wygodny sposób może złożyć zamówienie, reklamację, a także monitorować ich stan.
Zastosowanie Pulpitu kontrahenta okazało się niebywałym sukcesem. Wytwórnia LIRA usprawniła proces obsługi sprzedaży i znacznie zredukowała czas, jaki pracownicy firmy poświęcają na jego obsługę. Ponad 50% wszystkich zamówień trafia do systemu za pośrednictwem Pulpitu Kontrahenta.
Dzięki wdrożeniu narzędzia LIRA uzyskała takie korzyści jak m.in.:
* niższe koszty komunikacji – składanie zamówień oraz zapytań ofertowych wymaga teraz jedynie kilku kliknięć w portalu, zamiast długich rozmów telefonicznych czy ciągnącej się korespondencji e-mailowej
* zawsze bieżące informacje – na temat stanów magazynowych, dostępności towarów i poziomów cenowych; co więcej, informacje te dostępne w dowolnym momencie – nawet w godzinach, w których biuro handlowe nie jest czynne
* zminimalizowane prawdopodobieństwo popełnienia pomyłek – żaden z dokumentów nie musi być przepisywany a cała historia kontaktów pisemnych i wymienionych pomiędzy firmami dokumentów handlowych dostępna jest w jednym miejscu
* faktury dostępne od zaraz

Wdrożenie oprogramowania IT obejmowało także:
* obsługę magazynu towarów sypkich, znajdujących się w silosach,
* produkcję pasz i premiksów,
* wspieranie decyzji zakupowych,
* obsługę czytników kodów kreskowych w magazynie,
* integrację z systemem klasy MES, sterującym urządzeniami do produkcji pasz i premiksów,
* obszar finansowo-księgowy,

Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.
System IT Comarch oferowany przez firmę Graphcom świetnie sprawdzi się m.in. firmach z branży: meblowej, elektro, materiałów budowlanych i wykończeniowych.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej informacji branżowych na http://www.graphcom.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:44 z tematu "Rozwiązania informatyczne Graphcom wspierają branżę rolno-spożywczą"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Znamy już termin naboru wniosków o dofinansowanie na działanie 8.2!
W terminie od 3 do 17 kwietnia 2013 r. wielkopolski oddział PARP przyjmować będzie wnioski o dofinansowanie projektów w ramach działania 8.2: „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”.

Rok 2013 to ostatni rok w którym przedsiębiorstwa będą mogły uzyskać dofinansowanie na zakup i wdrożenie systemu ERP i B2B w ramach działania 8.2. To najwyższy czas i jednocześnie ostatni moment, by zadbać o rozwoju firmy przy wsparciu funduszy UE. Wdrożenie platformy wprowadza nowatorskie podejście do zagadnienia elektronicznej wymiany informacji między współpracującymi przedsiębiorstwami. Zapewnia znaczną oszczędność czasu, wzrost produktywności, a tym samym szybkie dopasowanie się do zmiennych warunków rynkowych.

Unia Europejska wspiera firmy inwestujące w nowoczesne rozwiązania informatyczne, które podnoszą wydajność przedsiębiorstwa oraz przyczyniają się do podniesienia jakości oferowanych przez nie usług. Dofinansowanie na zakup systemu ERP można uzyskać ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Pieniądze należy przeznaczyć na wdrożenie nowego systemu IT lub dostosowanie już funkcjonującego oprogramowania do wymiany danych z partnerami.

Dofinansowanie unijne pozwala na zakup sprzętu elektronicznego, komputerów i licencji, które są niezbędne do realizacji takiego projektu. Spółka Graphcom wspiera klientów w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie.

Projekty naszych klientów zostały profesjonalnie rozliczone. Uzyskali oni 95% przewidzianego we wniosku dofinansowania, choć jak podaje PARP, średnia krajowa jest o kilkadziesiąt procent niższa! Co więcej, wszystkim naszym Klientom, składającym wniosek, przyznano dofinansowanie. To doskonały wynik zważywszy na fakt, że wg statystyk z 2011 roku, PARP podpisał umowy tylko z 53% firm ubiegających się o dotacje! – mówi Tomasz Krause, Prezes Zarządu Graphcom Sp. z o.o.
Tylko z POIG, działanie 8.2, klienci Graphcom otrzymali w sumie ponad 5,2 mln zł dofinansowania na projekty informatyczne. Statystyczne dofinansowanie projektów wyniosło ponad 57% – kontynuuje Tomasz Krause.

Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Nie przegap szansy na rozwój! Już dziś umów się na spotkanie z doradcą Graphcom!

http://www.graphcom.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:44 z tematu "Znamy już termin naboru wniosków o dofinansowanie na działanie 8.2"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Nie czekaj na ostatni moment – już dziś przygotuj przychodnię na zmiany w przepisach!

Zgodnie z art. 56 ust. 2 ustawy o Systemie Informacji Medycznej z dnia 28 kwietnia 2011 r. placówki służby zdrowia musza prowadzić dokumentacje medyczną wyłącznie w formie elektronicznej już od 1 sierpnia 2014 r. Ustawowy obowiązek dokumentowania procesu leczenia i udzielanych świadczeń zdrowotnych ciąży zarówno na publicznych zakładach służby zdrowia, jak i na prywatnych praktykach lekarskich, pielęgniarskich czy położniczych.
Koniecznym wymogiem prowadzenia dokumentacji medycznej w postaci elektronicznej, jest wcześniejsza informatyzacja placówek służby zdrowia i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania.

Zgodnie z rozporządzeniem system informatyczny powinien zapewnić:
* zabezpieczenie dokumentacji przed uszkodzeniem lub utratą,
* integralność i wiarygodność dokumentacji,
* stały dostęp do dokumentacji dla osób uprawnionych oraz zabezpieczenie przed dostępem osób nieuprawnionych,
* jednoznaczną identyfikację osoby udzielającej świadczeń zdrowotnych i rejestrowanych przez nią zmian,
* udostępnienie, w tym przez eksport w postaci elektronicznej dokumentacji albo części dokumentacji medycznych w formacie XML oraz PDF,
* eksport całości danych w formacie XML, w sposób zapewniający możliwość odtworzenia tej dokumentacji w innym systemie teleinformatycznym,
* wydrukowanie kopii dokumentacji medycznej,
* a także w przypadku gdy do dokumentacji prowadzonej w postaci elektronicznej ma być dołączona dokumentacja utworzona w innej postaci (zdjęcia radiologiczne lub dokumentacja utworzona w postaci papierowej), osoba upoważniona przez podmiot wykonuje odwzorowanie cyfrowe tej dokumentacji i umieszcza je w systemie informatycznym w sposób zapewniający czytelność, dostęp i spójność dokumentacji.

Zarówno rozporządzenie Ministra Zdrowia, jak i ustawa o systemie informacji w ochronie zdrowia pozostawiają placówkom swobodę wyboru oprogramowania. Graphcom wychodząc naprzeciw potrzebom wszystkich placówek medycznych udostępnia innowacyjne rozwiązanie Comarch Optimed24, które usprawnia działalność przychodni, gabinetów lekarskich oraz sieciowych placówek medycznych.
Comarch Optimed24 jest kompleksowym narzędziem, które umożliwia wysoką jakość obsługi pacjentów, a także wpływa na profesjonalną obsługę i zarządzanie placówką medyczną. Dzięki systemowi możliwe jest rozliczenie zakontraktowanych świadczeń z płatnikami (NFZ, prywatne firmy ubezpieczeniowe), proste i szybkie rozliczanie wizyt pacjentów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (obsługa drukarek fiskalnych) oraz pełny rejestr dokumentacji fiskalnej i medycznej. System umożliwia automatyczne wystawianie recept i skierowań, a także dostęp do kompleksowej dokumentacji pacjenta poprzez strony WWW.

Dzięki wbudowanym narzędziom do generowania komunikatów, system automatycznie powiadomi pacjenta o zarezerwowanym terminie wizyty czy badaniach okresowych. Możliwość przechowywania danych w Comarch Data Center zapewnia ich bezpieczeństwo oraz gwarantuje odzyskanie bezpiecznej kopii danych w każdym momencie.

Pozostałe funkcjonalności to m.in.:
* kompleksowa rejestracja oraz zarządzanie godzinami pracy lekarzy,
* rejestracja internetowa pacjenta,
* szybki dostęp do kompleksowej historii leczenia pacjenta
* możliwość automatycznego rozliczania prowizyjnego lekarzy,
* możliwość tworzenia dowolnych cenników, pakietów, abonamentów pracowniczych i przypisywanie ich pod konkretne listy pacjentów,
* dostęp do zaawansowanego narzędzia pozwalającego tworzyć dowolne analizy i raporty, w oparciu o dane zebrane w systemie,
* możliwość podpisywania dokumentacji podpisem elektronicznym.

Rozwiązanie oferowane przez Graphcom, pozwala na zautomatyzowanie i uproszczenie wszystkich obszarów funkcjonowania placówki, począwszy od rejestracji i obsługi pacjenta w gabinecie po rozliczenia z płatnikami i kontrahentami. Narzędzie prowadzi do poprawy standardów świadczenia usług, a także przyczynia się do usprawnienia zarządzania i poprawy organizacji personelu. Świadomi menadżerowie zarządzający placówkami ochrony zdrowia już dziś powinni przygotować się do wprowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej informacji branych na http://www.graphcom.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:45 z tematu "Przygotuj przychodnię medyczną na zmiany w przepisach!"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Producenci branży meblowej potrzebują nowoczesnych rozwiązań informatycznych, które wychodzą naprzeciw ich specyficznym, branżowym oczekiwaniom. Graphcom przygotował pakiet rozwiązań dla kilku powtarzających się w projektach wdrożeniowych problemów.

W branży meblowej często zdarza się, że kupujemy bardzo zbliżone surowce/podzespoły od różnych dostawców (np. płyty meblowe, okucia). W większości przypadków można stosować je zamiennie w procesie produkcji, niekiedy jednak istnieją ograniczenia, ze względu na ich właściwości (np. wytrzymałość, kolorystyka). Dodatkowo, kontrola gwarancyjna dostawców, wymusza konieczność gromadzenia w systemie informacji o tym, z jakiej partii pochodzi dany surowiec/podzespół, który został wykorzystany w procesie produkcji. Z perspektywy planisty, zajmującego się zakupami, często ważne jest nie to, jakie ilości poszczególnych surowców/podzespołów ma na magazynie, a to jaką dysponuje ilością, którą można stosować zamiennie, ponieważ może to znacznie zredukować wartość zakupów uzupełniających.

Nowe rozwiązanie przygotowane przez firmę Graphcom, skutecznie rozwiązuje ten problem. Kartoteki z danej grupy asortymentowej są przez system traktowane jako zamienniki. Funkcjonalność BST, która w odpowiedni sposób grupuje kartoteki surowców/podzespołów, należących do tej samej grupy asortymentowej, udostępnia planiście informację o zbiorczym zapotrzebowaniu na wszystkie kartoteki należące do grupy. Bilans uwzględnia zarejestrowane w systemie rezerwacje pochodzące z zamówień, zleceń produkcyjnych, reklamacji oraz aktualny stan magazynowy.
W efekcie planista otrzymuje niezbędne dane, by podjąć świadomą decyzję, o tym w jakiej ilości dokonać zakupów uzupełniających.

Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej informacji branżowych na naszej stronie internetowej. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:45 z tematu "Nowoczesne narzędzia informatyczne dla przedsiębiorstw meblowych: wsparcie procesu produkcji"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Nowoczesne systemy wspierające zarządzanie są niezbędne w przedsiębiorstwach zajmujących się przetwórstwem mięsnym. Produkcja wyrobów mięsnych wymaga ciągłej kontroli na wszystkich etapach.
System oferowany przez poznańską firmę Graphcom doskonale sprosta wyzwaniom, jakie niesie ze sobą specyfika branży, a także kompleksowo wesprze zarządzanie wszystkimi obszarami aktywności przedsiębiorstwa.

Comarch ERP XL pozwala na kompleksowe zarządzanie procesem produkcyjnym. Cała dostępna baza produkcyjna podlega rejestracji w systemie, rejestrowane są również technologie produkcyjne i receptury.
Technologia może odzwierciedlać nawet bardzo skomplikowane procesy, od rozbioru mięsa, poprzez dodawanie komponentów i obróbkę termiczną. Użytkownik ma również możliwość umieszczania w technologii informacji pomocniczych, dodatkowo usprawniających produkcję. W procesie tworzenia harmonogramu produkcji pod uwagę brane są dostępne zasoby (ilość pracowników, maszyn) dzięki czemu przedsiębiorstwo optymalnie wykorzystuje środki produkcji.

Specyfika branży mięsnej wymaga przestrzegania rygorystycznych norm bezpieczeństwa dotyczących produkcji i przechowywania wyrobów. Comarch ERP XL zapewniam zgodność ze standardami ISO i HACCP.

Dzięki systemowi możliwe jest odtworzenie ścieżki każdego produktu, począwszy od
wykorzystanych komponentów po wyrób finalny (tzw. traceability). Przykładowo, za pomocą systemu można dotrzeć do numeru stada, z jakiego pochodziło mięso użyte do produkcji konkretnej partii szynek.
Przy produkcji wyrobów mięsnych istotne jest odzwierciedlenie zmian wagi mięsa/produktu. Z tego względu Comarch ERP XL został zintegrowany z systemem obsługującym wagi elektroniczne. Oprogramowanie ściśle współpracuje także z czytnikami kodów kreskowych i etykieciarkami.

W branży mięsnej wykorzystanie znajdą również takie funkcjonalności, jak:

* Efektywne zarządzanie zasobami magazynowymi – wspieranie decyzji zakupowych;
* Wsparcie procesów sprzedaży:
* Natychmiastowa informacja o terminach dostępności wyrobów;
* Sprzedaż produktów paczkowanych i wagowych;
* Zarządzanie płynnością finansową firmy – kontrola rentowności wyrobów, kontrola spływu należności;
* Rejestracja i realizacja kontraktów – również obsługa skupu i uboju;
* Wielostopniowy proces kontroli cen minimalnych i limitów kredytowych;
* Praca w trybie 24h na dobę (dokumenty zazwyczaj wystawiane są w porze nocnej).

Bogata funkcjonalność systemu wspiera budowanie silnej, prężnie działającej firmy. Decydując się na zakup oprogramowania oferowanego przez Graphcom, firma z branży mięsnej zyskuje:

* Automatyzację powtarzalnych procesów biznesowych;
* Wsparcie kalkulacji wyrobów – świadome kreowanie polityki cenowej,
* Wsparcie procesów transportu;
* Kontrolę wydajności pracy, prowadzącą do jej poprawy;
* Obsługę struktur rozproszonych (firmy wielozakładowe i własne sklepy);
* Obsługę klientów (również zagranicznych) poprzez elektroniczne platformy wymiany dokumentów;

Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:45 z tematu "Nowoczesne systemy informatyczne dla branży mięsnej"

konto usunięte

Temat: Reklamy

Graphcom udostępnia nowoczesną platformę pozwalającą na wykonywanie codziennej pracy za pomocą urządzeń mobilnych.
Dzięki niej menedżerowie mogą skutecznie zarządzać, a handlowcy sprawnie realizować swoje zadania przebywając poza biurem. Platforma Comarch pozwala również ograniczyć pomyki w magazynie oraz zmniejszyć koszty funkcjonowania działu logistyki.

Urządzenia mobilne stają się podstawowym narzędziem komunikacyjnym, używanym w nowoczesnych firmach. Użytkownicy przyzwyczajeni do takich urządzeń coraz częścią chcą ich używać w swojej pracy. Aby usprawnić obieg informacji w firmie i minimalizować koszty jej funkcjonowania należy wykorzystać urządzenia mobilne, które dodatkowo powinny być zintegrowane z systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Funkcjonalność taką zapewnia Comarch Mobile oferowany przez poznańską firmę Graphcom.

Comarch Mobile dzięki integracji z Comarch ERP XL, Comarch ERP ALTUM oraz Comarch ERP OPTIMA, udostępnia funkcjonalności znane z systemu do zarządzania przedsiębiorstwem na telefonie komórkowym, smartphonie, czy kolektorze danych.

Platforma Comarch Mobile znacznie uelastycznia pracę zarówno osób zarządzających, jak i wielu pracowników przedsiębiorstwa, uniezależniając ją od konkretnego miejsca, w którym w danej chwili przebywają. W efekcie menadżerowie mogą mieć wgląd do informacji zarządczej, a przedstawiciele handlowi na bieżąco wystawić dokumenty dla Klienta w sytuacji, gdy są w delegacji, czy w trakcie spotkania biznesowego.
Comarch Mobile zwiększa również wydajność działań prowadzonych przez osoby wykonujące swoją pracę w magazynie.

Dla każdej z tych grup dostępna jest dedykowana funkcjonalność istotna dla realizowanych przez nich zadań w przedsiębiorstwie:

Comarch Mobilny Menadżer – przeznaczony jest dla osób zarządzających firmą. Umożliwia szybki i intuicyjny wgląd do najważniejszych raportów na temat sytuacji przedsiębiorstwa w formie tabel, wykresów, map i kart wyników.
Comarch Mobilna Sprzedaż – dedykowany dla przedstawicieli handlowych, zapewnia wsparcie rozległych struktur sprzedaży. W efekcie przebywając bezpośrednio u Klienta możliwe jest np. wystawienie i wydrukowanie faktury i przyjęcie gotówki za towar.
Comarch Mobilny Magazyn – przeznaczony dla pracowników działu logistyki, którzy dzięki wykorzystaniu urządzeń typu kolektor danych sprawniej wykonują pracę w magazynie.

O pozytywnych aspektach rozwiązania przekonała się już m.in. producent krzeseł i foteli biurowych - Sitag Formy Siedzenia Sp. z o.o., która w swojej codziennej pracy wykorzystuje kolektory danych.
Dzięki ich zastosowaniu znacząco skrócony został proces wydania, przyjęcia, przesunięcia towaru oraz inwentaryzacji Za pomocą kolektorów wyposażonych w czytnik kodów kreskowych pracownicy mogą tworzyć dokumenty przyjęcia/wydania towaru skanując kolejne pozycje asortymentu lub pobrać z systemu przygotowane dokumenty magazynowe, na podstawie których ma nastąpić przyjęcie/wydanie towaru oraz natychmiast zweryfikować ich poprawność. Pracownicy magazynu mogą również usprawniać swoją pracę dzięki realizowaniu kilku dyspozycji w jednym momencie, generując tzw. paczkę dyspozycji.

Dzięki zastosowaniu narzędzia w firmie Sitag zaoszczędzona została również znaczna ilość czasu poświęcanego na obsługę Magazynu Wysokiego Składu. Aplikacja informuje pracowników skąd pobrać dany towar, a także gdzie należy go położyć czy do jakiego miejsca przesunąć.
System IT Comarch oferowany przez firmę Graphcom świetnie sprawdzi się m.in. firmach z branży: meblowej, elektro, materiałów budowlanych i wykończeniowych.

Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej informacji branżowych na http://graphcom.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.07.2016 o godzinie 15:45 z tematu "Nowoczesna platforma Comarch Mobile"
Joanna Kopeć

Joanna Kopeć Specjalista ds
Organizacji Targów,
Pure Expo

Temat: Reklamy

Targi IT Future Expo 2015 odbędą się 8 września 2016, na Stadionie PGE Narodowym.
Zapraszamy serdecznie do bezpłatnej rejestracji!

Obrazek

8 września 2016 Stadion PGE Narodowy Warszawa !
Po raz kolejny mamy zaszczyt zaprosić Państwa na największe targi informatyczne w Polsce. Będą Państwo mogli zapoznać się z najnowszymi technologiami, trendami oraz innowacjami informatycznymi na rynku Polskim, jak również zaczerpnąć informacji i opinii o prezentowanych produktach przez ponad 100 firm. IT Future Expo koncentruje przedstawicieli i wystawców z szeroko pojętej branży informatyczno-technologicznej, dzięki czemu na targach można poznać rozwiązania Mobile, E-Commerce, IT Security, Big Data czy Wirtualną Rzeczywistość.
Impreza ma charakter branżowy. Targi kierujemy zatem do wszystkich reprezentantów firm oraz instytucji.
Targom towarzyszyć będą równolegle:
-IT FUTURE CONGRESS –Program konferencji znajdziesz na: http://warszawa.itfuture.pl/#AGENDA
-IT CAREER SUMMIT– strefa kariery IT, będzie doskonałą możliwością dla specjalistów branży informatycznej, którzy poszukują nowych wyzwań na ścieżce swojej kariery zawodowej. Więcej informacji na: http://itcareersummit.pl/warszawa
-GALA IT FUTURE AWARDS– Więcej Informacji na stronie: http://itfutureawards.pl/
Trwa konkurs Liderzy IT 2016 - oddaj swój głos: http://liderzyit.pl/konkurs/

Miło nam również zakomunikować, że Gościem Specjalnym wydarzenia będzie Łukasz Jakóbiak który na scenie głównej Konferencji - Twoja Kariera w IT - poprowadzi wykład motywacyjny "Znajdź Siłę".
Zobacz zapowiedź: https://www.youtube.com/watch?v=uW8d2YGd8CM

Obrazek

Udział w targach jest bezpłatny dla Zwiedzających, po uprzedniej rejestracji na stronie internetowej.. Zapraszamy do rejestracji!
Strona internetowa wydarzenia: http://warszawa.itfuture.pl/
Aby zgłosić udział, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

konto usunięte

Temat: Reklamy

Zwiększenie funkcjonalności Comarch ERP Optima

Rozbudowa instalacji o moduły dodatkowe to doskonały sposób na zwiększenie elastyczności i funkcjonalności oprogramowania Comarch ERP. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów pracujących na systemie Comarch ERP Optima, przygotowaliśmy system B2B by CTI usprawniający proces realizacji zamówień za pośrednictwem Internetu oraz elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta - eSZOK

System B2B jest w pełni zintegrowany z Comarch ERP Optima. Informacje zawarte w panelu B2B są odwzorowaniem tego, co znajduje się w bazie Optimy. Kontrahent po zalogowaniu na własne konto przez panel B2B ma możliwość złożenia nowego zamówienia, sprawdzenia statusu zamówień wcześniej złożonych oraz pobrania faktur wygenerowanych do zamówień.
Wersja demonstracyjna dostępna jest pod adresem: http://b2b.optimacomarch.pl/

Natomiast eSZOKto program do Zarządzania Obsługą Klienta z dostępnymi pierwszymi modułami Terminarz i Serwis. Terminarz mobilny w pełni zintegrowany z Comarch ERP Optima.

Moduł eSZOK Terminarz to program dostępny przez przeglądarkę, w pełni responsywny i pamiętający historię wszystkich zmian wykonywanych przez operatorów. Ułatwia on pracę w firmie, usprawnia przepływ informacji jak i organizację spotkań. Równocześnie za pomocą modułu Serwis mogą być generowane karty zadaniowe pracowników oraz zestawienia godzinowe.

Zachęcamy Państwa do przetestowania wersji demo: www.eszok.com.pl

Więcej informacji:
• Telefon: 602 346 100
• E-mail: magdalenacioch@cti.org.pl
• Strona: http://www.cti.org.pl
Anna Pietyszuk

Anna Pietyszuk ANALITYK
BIZNESOWO-SYSTEMIWY

Temat: Reklamy

Chcesz kompleksowo zarządzać przedsiębiorstwem? Potrzebujesz szybkiego dostępu do informacji z różnych działów? A może czujesz, że tracisz kontrolę nad procesami zachodzącymi w Twojej firmie? Rozwiązaniem tych i wielu innych problemów może być system informatyczny ERP SyKOF.

Obrazek

ERP SyKOF to innowacyjne oprogramowanie łączące w sobie funkcjonalności systemów komputerowych różnych klas: ERP, CRM, BI, a także m.in. elektroniczny obieg dokumentów, rejestracja czasu pracy, narzędzia do fleet management. Nie musisz już kupować i instalować kilku osobnych programów, aby wspomóc wszystkie procesy zachodzące w firmie. Dzięki pełnej integracji wszystkich elementów systemu, gromadzone i prezentowane informacje są zawsze aktualne i spójne, bez potrzeby przenoszenia danych pomiędzy aplikacjami. Zaś modułowa budowa pozwala na wdrożenie tylko tych części systemu, których potrzebuje Twoja firma.
System ERP SyKOF składa się z następujących bloków funkcjonalnych:
SyKOF HR
Moduły kadrowo-płacowe systemu ERP SyKOF umożliwiają pełną obsługę kadrową pracowników niezależnie od formy zatrudnienia (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne i in.) zgodną z obowiązującymi przepisami. Dzięki elastycznym algorytmom naliczania wynagrodzeń możliwe jest dostosowanie do stosowanego w firmie regulaminu wynagradzania. Automatyzacja obliczeń znacząco przyspiesza sporządzanie list płac i minimalizuje ryzyko błędów, podnosząc tym samym komfort pracy działów HR. Elementy samoobsługi pracowniczej, takie jak elektroniczne wnioski urlopowe, czy samodzielna rejestracja prac wykonanych (za pomocą komputera lub paneli dotykowych), pozwalają na wyeliminowanie części papierowej dokumentacji, dzięki wprowadzaniu informacji do systemu u źródła w momencie powstania. Rozbudowany system uprawnień pozwala natomiast na usprawnienie przepływu informacji przy jednoczesnej ochronie danych osobowych i wrażliwych.
SyKOF FK
Moduły finansowo-księgowe systemu ERP SyKOF stanowią wszechstronne narzędzie do zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Program utrzymywany jest w stałej zgodności z aktualnymi przepisami, w szczególności z ustawą o rachunkowości, przepisami podatkowymi, ZUS, VAT. Wbudowany generator pozwala na sporządzenie wszystkich wymaganych dokumentów i sprawozdań (deklarację VAT-7, JPK, deklarację podsumowującą i Intrastat, dokumenty PIT, Sprawozdanie F01 i in.) zarówno w formie wydruków, jak i w formie elektronicznego pliku wymiany. Dodatkowo system daje możliwość tworzenia własnych szablonów sprawozdań i raportów używanych np. do konsolidacji finansowej w ramach grupy kapitałowej lub sprawozdawczości zarządczej. Pełna integracja z innymi modułami systemu (m. in. magazynowymi, płacowymi czy logistycznymi) pozwala na stworzenie automatyczną dekretację dokumentów (wg określonego szablonu), a także na podejrzenie źródła zapisów (np. konkretnego dokumentu magazynowego czy faktury) bezpośrednio z poziomu zapisu na koncie księgowym.
SyKOF LiP
Moduły logistyczno-produkcyjne systemu ERP SyKOF pozwalają na efektywne zarządzanie działem zaopatrzenia, magazynami oraz planowanie i zarządzanie procesami wytwórczymi. Ewidencja magazynowa może być prowadzona z ustaloną dla każdego magazynu szczegółowością, np. pole odkładcze, sektor, regał, półka. Dla każdego z indeksów magazynowych można określić cechy, z dokładnością do których ewidencjonowane będą poszczególne dostawy, np. daty ważności, numery atestów, numery wytopów, numery partii, numery seryjne. Planowanie zakupu możliwe jest dzięki szczegółowej informacji z systemu dotyczącej potrzebnych materiałów, towarów, usług zewnętrznych. Potrzeby bilansowane są z aktualnymi stanami magazynowymi i zamówieniami wysłanymi już do dostawców.
SyKOF BST
Program SyKOF BST to niezastąpione narzędzie dla fleet managerów zarządzających dużą ilością samochodów firmowych, a także dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie parkiem maszynowym, np. ciężkim sprzętem budowlanym. Rozbudowane kartoteki pojazdów i maszyn pozwalają na prowadzenie pełnej ewidencji posiadanego sprzętu, a możliwość prowadzenia szczegółowych kart pracy ze wskazaniem konkretnych robót i zleceń umożliwia precyzyjne rozliczenie kosztów ich eksploatacji. Dzięki dodatkowym rejestrom przeglądów, napraw, polis ubezpieczeniowych i wymiany części eksploatacyjnych (opony, akumulatory, itp.) możliwe jest natychmiastowe uzyskanie informacji na temat stanu technicznego sprzętu i możliwości jego użycia.
SyKOF Budżet
Program SyKOF Budżet umożliwia całościowe zarządzanie projektami oraz zadaniami realizowanymi przez przedsiębiorstwo. Wielowymiarowe wszechstronne analizy pozwalają na stworzenie zindywidualizowanego zestawu raportów i sprawozdań zawierających informacje potrzebne do podejmowania decyzji na każdym szczeblu zarządzania. Dodając do tego możliwość tworzenia budżetów z dowolną, wybraną przez użytkownika szczegółowością (cała firma, poszczególne MPK, kontrakt, zlecenie) i możliwość budowania własnych raportów obrazujących stopień realizacji budżetu użytkownik otrzymuje narzędzie do sprawnego kontrolowania przedsiębiorstwa w każdym z obszarów działalności.
SyKOF CRM
CRM SyKOF usprawnia ewidencję kontaktów z odbiorcami, ewidencję zapytań ofertowych, tworzenie kalkulacji i ofert oraz planowanie i raportowanie działań dotyczących zarówno pojedynczych klientów, jak i grup konsumentów. Program umożliwia definiowanie spersonalizowanych cenników i tabel upustów dla poszczególnych odbiorców lub grup odbiorców. Dzięki integracji z kontami pocztowymi możliwe jest także tworzenie mailingów do określonych grup odbiorców.
SyKOF DMS
Program DMS SyKOF to system elektronicznego obiegu dokumentów, który pozwala zapanować nad przepływem dokumentów wytwarzanych i otrzymywanych przez firmę. Zastosowane w programie rozwiązania mają na celu maksymalne usprawnienie zarządzania dokumentacją przedsiębiorstwa i zawartymi w niej informacjami wymagającymi przekazywania, przeszukiwania oraz bezpiecznego archiwizowania.
SyKOF BI VITIS
System BI VITIS jest narzędziem klasy Business Intelligence służącym do analizy funkcjonowania poszczególnych obszarów działalności firmy. Program wspiera działalność biznesową w bardzo szerokim zakresie. Poza ujednoliceniem danych spływających z całego systemu informatycznego firmy, znacznie przyspiesza dostęp do potrzebnych informacji. Usprawnia procesy planowania strategicznego oraz ułatwia prognozowanie efektów podejmowanych działań. Prowadzi do maksymalizacji efektywności funkcjonowania firmy przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Wykorzystanie systemu VITIS pozwala na uniknięcie chaosu związanego z nadmiarem informacji, poprzez umożliwienie właściwej selekcji i obróbki danych.
Zachęcam do zapoznania się z pełnymi możliwościami oprogramowania SyKOF ERP podczas bezpłatnej prezentacji systemu w Państwa firmie.
Po więcej informacji zapraszam na stronę internetową http://sykom.pl

Temat: Reklamy

Firmao CRM, program ten pomaga w zarządzaniu firmą online. W systemie można projektować oferty, wystawiać faktury, zarządzać magazynem i produktami. Jeśli będzie to potrzebne, to też rozliczać pracowników i przypisywać kontrahentów. System jest w pełni modyfikowalny, więc można dopasować go pod swoje potrzeby. Przejrzeć ofertę można pod tym linkiem: https://firmao.pl/ds natomiast zarejestrować pod tym: https://firmao.pl/zarejestrujsie
Pierwsze 14 dni jest za darmo, więc można najpierw sprawdzić, czy system będzie odpowiedni. W razie potrzeby zawsze można się skontaktować - rozwiać wątpliwości, zadać pytania, czy po prostu uzyskać szybko pomoc.

Następna dyskusja:

Telebimy czyli jak zostac w...




Wyślij zaproszenie do