Grzegorz Babicz

Grzegorz Babicz ERP specialist \
Trener IT |
Security clearance\
Cantor ...

Temat: Tworzenie formularza

Chciałbym przeprowadzić telemarketing w swojej firmie i jako CRM chcę wykorzystać Sugarcrm CE. Podczas dzwonienia do klientów wypracowałem sobie pewnien "algorytm " zadawania pytań . Jest ich ok 20.
Wyglada to tak że zadaje po kolei okreslone pytania i uzyskuje odpowiedzi. Są jednak pytania w których odpwiedź Klienta powoduje że np z pytania 5-rgo musze w wyniku odpwiedzi KLienta przystąpić do zadania pytania 16-ego. Czy w takim razie można ten "algorytm" ( mysle że w formie formualrza lub czegoś innego) zaimplementowac w SugarCRM. Czy ktoś ma doświadczenie w tego typu modyfikacji systemu ( dodaniu pewnych funkcjonalności). A może są gotowe pluginy ?Grzegorz Babicz edytował(a) ten post dnia 21.05.12 o godzinie 13:46
Magdalena K.

Magdalena K. Konsultant ds.
Sprzedaży, eVolpe
Consulting Group

Temat: Tworzenie formularza

Witam,

wspomniany przez Pana algorytm można zaimplementować w SugarCRM. Niestety gotowych pluginów nie ma. Niemniej jednak mamy doświadczenie w wykorzystywaniu takich mechanizmów w zakresie telemarketingu przy wdrożeniu dla klientów.

Jeśli chciałby Pan poznać szczegóły, zapraszam na priv.

Pozdrawiam,

Magda

eVolpe Consulting Group
magdalena.kobla@evolpe.pl
evolpe.pl



Wyślij zaproszenie do