Grzegorz
Babicz
ERP specialist \
Trener IT |
Security clearance\
Cantor ...
Temat: Tworzenie formularza
Chciałbym przeprowadzić telemarketing w swojej firmie i jako CRM chcę wykorzystać Sugarcrm CE. Podczas dzwonienia do klientów wypracowałem sobie pewnien "algorytm " zadawania pytań . Jest ich ok 20.Wyglada to tak że zadaje po kolei okreslone pytania i uzyskuje odpowiedzi. Są jednak pytania w których odpwiedź Klienta powoduje że np z pytania 5-rgo musze w wyniku odpwiedzi KLienta przystąpić do zadania pytania 16-ego. Czy w takim razie można ten "algorytm" ( mysle że w formie formualrza lub czegoś innego) zaimplementowac w SugarCRM. Czy ktoś ma doświadczenie w tego typu modyfikacji systemu ( dodaniu pewnych funkcjonalności). A może są gotowe pluginy ?Grzegorz Babicz edytował(a) ten post dnia 21.05.12 o godzinie 13:46