Grzegorz Babicz

Grzegorz Babicz ERP specialist \
Trener IT |
Security clearance\
Cantor ...

Temat: Jak uruchomić rozysłanie maili ( ofert ) z SugarCRM do...

Chciałbym rozsyłać sowje ofert w formie newslettera - mam adresy e-mail kontaktów w SugarCRM. Jak powinien wyglądać proces budowy takiego zadania "mailingu " w SugarCRM od początku do końca ? Jak na razie moje próby konczą się niepowodzeniem.
Magdalena K.

Magdalena K. Konsultant ds.
Sprzedaży, eVolpe
Consulting Group

Temat: Jak uruchomić rozysłanie maili ( ofert ) z SugarCRM do...

Witam serdecznie,

Czy korzystał Pan z modułu Kampanie?

To własnie ten moduł pozwala na prowadzenie kampanii mailingowych, w tym typu newsletter. Ogólnie rzecz ujmując, tworzenie takiej kampanii odbywa się za pomocą tzw. kreatora kampanii, który krok po kroku przeprowadzi Pana przez wszystkie elementy kampanii, takie jak:
- definiowane głównym danych o kampanii (budżet, spodziewane przychody itp);
- linki śledzące (ustawienia linków typu tracker, które będą wykorzystywane w szablonie wiadomości);
- grupy odbiorców ( tutaj będzie Pan mógł dodać Kontakty);
- wiadomość e-mail (tworzenie szablonu wiadomości e-mail, można dodać też załącznik);
- definiowanie daty i czasu wysyłki.

Po wysłaniu kampanii, otrzymujemy szczegółowy raport zwrotny.

Pozdrawiam,

Magda

eVolpe Consulting Group
magdalena.kobla@evolpe.pl
evolpe.pl
Robert Pałuba

Robert Pałuba Specjalista ds
informatyki

Temat: Jak uruchomić rozysłanie maili ( ofert ) z SugarCRM do...

Witam.

Czy istnieje możliwość rejestracji w systemie e-maili odesłanych przez kontrahentów. Czyli tworzę kampanie i w podsumowaniu widzę kto odpowiedział na ofertę.

Dziękuję
Magdalena K.

Magdalena K. Konsultant ds.
Sprzedaży, eVolpe
Consulting Group

Temat: Jak uruchomić rozysłanie maili ( ofert ) z SugarCRM do...

Witam,

rejestracja e-maili przychodzących w systemie jest możliwa poprzez:
- klienta poczty SugarCRM - gdzie można powiązać e-mail z danym Klientem,
- klientów poczty zewnętrznych za pośrednictwem integratorów np. do Outlook, Thunderbird czy inne,
- ponadto np. nasza firma stworzyła dodatkowe mechanizmy pozwalające na autoimport e-maili przychodzących i automatyczne pozwiązywanie masowe tych wiadomości (obsługiwanych w dowolnym kliencie poczty) z dowolnymi rekordami w systemie.

Przy wykorzystaniu powyższych rozwiązań e-mail zwrotny jest widoczny w widoku szczegółowym danego Klienta (np. Kontaktu czy Namiaru). Ponadto w tym samym widoku widzę z której kampanii dany Klient pochodzi lub po prostu która kampania została do niego wysłana.

W raporcie z kampanii widzę natomiast:
- do kogo zostały wysłane e-maile,
- kto odebrał/przeczytał wiadomość.
- kto ja odrzucił lub usunął.
- które adresy e-mail są nieprawidłowe,

i najciekawsze:

- kto wszedł w link śledzący umieszczony w treści e-maila.

Jeśli umieszczają Państwo linki do np ofert, to wtedy w zbiorczym raporcie dokładnie widać kto ją przejrzał. Natomiast aby widzieć w zbiorczym raporcie kto odpowiedział na e-maila, to w standardzie brakuje takiej funkcjonalności.

Aby uzyskać informację, kto odpowiedział mailowo na kampanię najlepiej tutaj spróbować pośrednich rozwiązań. Aby stwierdzić konkretnie jakich, musiałabym bliżej poznać Państwa oczekiwania względem tego zagadnienia.

Zapraszam wtedy na priv.

Pozdrawiam,

Magda

eVolpe Consulting Group
magdalena.kobla@evolpe.pl
http://evolpe.pl/



Wyślij zaproszenie do