Grzegorz
Babicz
ERP specialist \
Trener IT |
Security clearance\
Cantor ...
Magdalena
K.
Konsultant ds.
Sprzedaży, eVolpe
Consulting Group
Temat: Jak uruchomić rozysłanie maili ( ofert ) z SugarCRM do...
Witam serdecznie,Czy korzystał Pan z modułu Kampanie?
To własnie ten moduł pozwala na prowadzenie kampanii mailingowych, w tym typu newsletter. Ogólnie rzecz ujmując, tworzenie takiej kampanii odbywa się za pomocą tzw. kreatora kampanii, który krok po kroku przeprowadzi Pana przez wszystkie elementy kampanii, takie jak:
- definiowane głównym danych o kampanii (budżet, spodziewane przychody itp);
- linki śledzące (ustawienia linków typu tracker, które będą wykorzystywane w szablonie wiadomości);
- grupy odbiorców ( tutaj będzie Pan mógł dodać Kontakty);
- wiadomość e-mail (tworzenie szablonu wiadomości e-mail, można dodać też załącznik);
- definiowanie daty i czasu wysyłki.
Po wysłaniu kampanii, otrzymujemy szczegółowy raport zwrotny.
Pozdrawiam,
Magda
eVolpe Consulting Group
magdalena.kobla@evolpe.pl
evolpe.pl
Robert
Pałuba
Specjalista ds
informatyki
Temat: Jak uruchomić rozysłanie maili ( ofert ) z SugarCRM do...
Witam.Czy istnieje możliwość rejestracji w systemie e-maili odesłanych przez kontrahentów. Czyli tworzę kampanie i w podsumowaniu widzę kto odpowiedział na ofertę.
Dziękuję
Magdalena
K.
Konsultant ds.
Sprzedaży, eVolpe
Consulting Group
Temat: Jak uruchomić rozysłanie maili ( ofert ) z SugarCRM do...
Witam,rejestracja e-maili przychodzących w systemie jest możliwa poprzez:
- klienta poczty SugarCRM - gdzie można powiązać e-mail z danym Klientem,
- klientów poczty zewnętrznych za pośrednictwem integratorów np. do Outlook, Thunderbird czy inne,
- ponadto np. nasza firma stworzyła dodatkowe mechanizmy pozwalające na autoimport e-maili przychodzących i automatyczne pozwiązywanie masowe tych wiadomości (obsługiwanych w dowolnym kliencie poczty) z dowolnymi rekordami w systemie.
Przy wykorzystaniu powyższych rozwiązań e-mail zwrotny jest widoczny w widoku szczegółowym danego Klienta (np. Kontaktu czy Namiaru). Ponadto w tym samym widoku widzę z której kampanii dany Klient pochodzi lub po prostu która kampania została do niego wysłana.
W raporcie z kampanii widzę natomiast:
- do kogo zostały wysłane e-maile,
- kto odebrał/przeczytał wiadomość.
- kto ja odrzucił lub usunął.
- które adresy e-mail są nieprawidłowe,
i najciekawsze:
- kto wszedł w link śledzący umieszczony w treści e-maila.
Jeśli umieszczają Państwo linki do np ofert, to wtedy w zbiorczym raporcie dokładnie widać kto ją przejrzał. Natomiast aby widzieć w zbiorczym raporcie kto odpowiedział na e-maila, to w standardzie brakuje takiej funkcjonalności.
Aby uzyskać informację, kto odpowiedział mailowo na kampanię najlepiej tutaj spróbować pośrednich rozwiązań. Aby stwierdzić konkretnie jakich, musiałabym bliżej poznać Państwa oczekiwania względem tego zagadnienia.
Zapraszam wtedy na priv.
Pozdrawiam,
Magda
eVolpe Consulting Group
magdalena.kobla@evolpe.pl
http://evolpe.pl/
Podobne tematy
-
SugarCRM Polska » SugarCRM - Jak uaktywnić pole/link w wynikach wyszukiwania -
-
SugarCRM Polska » E-mail archiving - SugarCRM 6.3 -
-
SugarCRM Polska » Nie mogę uruchomić żadnego menu po upgrade SUGARCRM CE... -
-
SugarCRM Polska » Oficjalny start forum SugarCRM Polska -
-
SugarCRM Polska » Spolszczenie do SugarCRM 6.5.5 CE -
-
SugarCRM Polska » Zmiana wyglądu SugarCRM -
-
SugarCRM Polska » Polska wersja językowa wtyczki integrującej SugarCRM z... -
-
SugarCRM Polska » Instalacja SugarCRM v 6.5.9 - Problem z wyświetlaniem strony -
-
SugarCRM Polska » konfiguracja e-mail w SUGAR na home.pl -
-
SugarCRM Polska » Instalacja SugarCRM na home.pl -
Następna dyskusja: