konto usunięte

Temat: Aktualizacja SugarCRM na Home.pl - problem

Witam,
jestem nowym użytkownikiem SugarCRM, który zainstalowałem przy pomocy Home.pl. Mam kilka pytań i problemów z którymi się borykam:
1. Aktualizacja z wersji 5.5.4 do 6.5.16, ściągnąłem plik .ZIP i próbuję go załadować przez kreator uaktualnień. Najpierw wyświetlił się komunikat, że archiwum ZIP nie zawiera pliku manifest.php.
Sprawdziłem, że w archiwum znajduje się plik manifest.xml czyli z innym rozszerzeniem. Otworzyłem go NotePadem i zapisałem jako plik .php, lecz po kolejnej próbie załadowania archiwum otrzymuję komunikat:
"Wymagane kroki muszą być zakończone, przed kontynuacją.
Plik manifest musi precyzować typ pliku." Jak poprawnie zaktualizować Sugara w takiej sytuacji?

2. Konfiguracja poczty przychodzącej: wpisałem wszystkie dane poczty z home.pl, sprawdziłem połączenie i otrzymałem komunikat, że połączenie działa, niestety nie otrzymuję na Sugarze żadnych wiadomości. Skontaktowałem się z BOK home.pl i po sprawdzeniu wszystkich danych konfiguracji (protokół serwera, port, serwer) które są poprawne dowiedziałem się, że poczta jest przekazywana na serwer z Sugarem, ale niestety nie otrzymuję jej w samym panelu. Czy może to być powiązane z dosyć starą wersją SugarCRM?

Z góry dziękuję za odpowiedzi na powyższe pytania.
Pozdrawiam,
Janusz Tomasik