Łukasz
Wiewiórowski
Inspiration and
innovation :)
Temat: Rozwój relacji klienta z marką - jakieś dobre przykłady?
Nie wiem czy też macie podobnie, ale coraz częściej zastanawiam się czy ja, czy to świat zwariował ;-)Szokuje mnie, że po tylu latach edukacji o brandingu, budowaniu relacji, prowadzeniu konwersacji nawet największe firmy ciągle i ciągle popełniają proste błędy lub marnują super okazje.
Tym razem konkretnie poszło o to drugie. Dostaję maila, proszą mnie o wypełnienie ankiety. Ok, lubię tę markę, poświęcam 5 minut, wypełniam... i koniec. Niby podziękowali, ale czemu nie próbują dalej pociągnąć tematu? Nie chcą mi nic sprzedać? Nie mogą zaproponować mi jakiejś super oferty? Albo w końcu poprosić żebym polecił ten sklep 3 znajomym za rabat przy następnym zamówieniu (widzą po ankiecie, że ich dobrze oceniam).
Możliwości jest cała masa (więcej o tym casie na naszym blogu
To wydaje się takie, proste takie oczywiste, ale ja osobiście jeszcze nie spotkałem się w tym kraju z żadną, ale to żadną marką, która zdradzała by tego typ podejście.
Jeśli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to niech pisze, bo ja już nadzieję tracę ;-)Łukasz Wiewiórowski edytował(a) ten post dnia 06.11.09 o godzinie 16:03