Temat: Kiedy brak jest e-maila działu sprzedaży...

Witam,

Często jest tak że brak jest maila do działu sprzedaży... Często też jest tak że jeden mail jest dla wszystkich działów... A czasami jest tak że firma po prostu go nie umieszcza... Zastanawiam się jak dotrzeć do osób decyzyjnych od zakupów... telefon, e-mail jak e-mail to jaka formuła.

Jakie macie doświadczenia...
Ja próbowałam telefonicznie i spotykałam się z milczeniem i odpowiedziom w sumie to nie wiem... albo proszę wysłać na maila ogólnego ja przekażę i na tym się kończyło.

konto usunięte

Temat: Kiedy brak jest e-maila działu sprzedaży...

Patrycja Picheta:
Witam,

Często jest tak że brak jest maila do działu sprzedaży... Często też jest tak że jeden mail jest dla wszystkich działów... A czasami jest tak że firma po prostu go nie umieszcza... Zastanawiam się jak dotrzeć do osób decyzyjnych od zakupów... telefon, e-mail jak e-mail to jaka formuła.

Jakie macie doświadczenia...
Ja próbowałam telefonicznie i spotykałam się z milczeniem i odpowiedziom w sumie to nie wiem... albo proszę wysłać na maila ogólnego ja przekażę i na tym się kończyło.

....to jest nie jest takie trudne i po kilku ćwiczeniach, czyli realizacji kontaktów zobaczysz, że jest to bardzo proste Patrycjo i już podaję ci skuteczne metody i sztuczki dotarcia do osób odpowiedzialnych i pozyskiwania ich e-maili, telefonów bezpośrednich i komórkowych oraz innych niezbędnych informacji.

Pozyskiwanie informacji o osobie odpowiedzialnej to ważny PROCES w realizacji kompleksowego procesu sprzedażowego, do którego trzeba się trzeba solidnie przygotować i dokładnie zaplanować wszystkie działania, aby Klienta nie " spalić " już w pierwszym podejściu-kontakcie telefonicznym.

Działanie rozpoczynamy od pozyskania wszystkich informacji ( nazywanymi TDI - pozornie trudno dostępymi informacjami ) o firmie, które znajdziemy w dokładnie googlując nasz obiekt - firmę-potencjalnego klienta i osoby kluczowe-odpowiedzialne:

USTALAMY imię i nazwisko naszego obiektu:
Tu jest kilka wariantów działania:

stosujemy proste TECHNIKI:
NET-FRAZOWANIA POSZUKIWAWCZEGO i
TELEsalesCROSSING-u


Wariant I
- stosujemy w Googlu tak zwane (N-FP) - NET-FRAZY POSZUKIWAWCZE i przykład FP:
W Googlu wpisujemy taką frazę:
netfraza-dyrektor firmy X ( czyli tej na którą działamy ) powiedział
netfraza-prezes firmy X powiedział
netfraza-dyrektor dzialu sprzedaży firmy X powiedział
wystarczy , że wpiszemy tylko połowę frazy i natychmiast wyskoczy nam poszukiwany obiekt - czyli osoba odpowiedzialna.

Wariant II
- stosujemy działanie poszukiwawcze przez specjalistczne portale biznesowe:
Tu podaję kilka portali gdzie po nazwie firmy, czy wygooglowanym netfrazą nazwisku możemy znaleźć wiele ważnych informacji takich jak telefony, e-maile, faxy i wszystkie niezbędne informacje aby rozpocząć działanie ZABIEGAJĄCE o Klienta.

http://www.biznespolska.pl/szukaj/

fajne co i jakie łatwe prawda :)

http://biznes.net/
http://www.nf.pl/
http://www.123people.com/signup/simple
-------------------------------------------------------------------------

i teraz Patrycjo mając imie i nazwisko osoby odpowiedzialnej realizujesz szybką i skuteczną TECHNIKĘ TELEsales-CROSSINGU, czyli:

opis techniki:

1/ dzwonisz do firmy i mówisz szybko nie przedstawiając się i nie mówiąc z jakiej firmy dzwonisz[b] ( to bardzo ważne, abyś tak właśnie odważnie zadziałała, gdyż wiele sekretarek to nie przeszkolne gaduły )
teraz telefraza jaką mówisz ( stosujesz intonację proszącą ):

[b]...chciałabym przesłać korespondencję na ręcę Pana XY , mam taką prośbę, czy może mi Pani podać e-mail?


( te w/w niby proste frazy trzeba poćwiczyć na sucho, aby wypowiadać je szybko z lekkością i swobodą...czyli wykuć na pamięć, aby działać sprawnie i skutecznie i się nie mylić )

i teraz powinnaś otrzymać e-mail

ale teraz najważniejsze...przed wysłanie e-maila musisz najpierw zadzwonić do Pana XY, dlatego jak sekretarka, czy asystentka poda Ci e-mail Pana XY...błyskawicznie muszisz poprosić o połączenie.

i teraz znów telefraza PROSZĄCA ( stusujesz intonację proszącą ):

...dziękuję za informację, a czy jest możliwość porozmawiania teraz z Panem XY?
bywa, że sekretarka Cię połączy...i wtedy już Wiesz co robić.

Pamiętaj, że jak już wyślesz e-mail z ofertą...musisz ją telefonicznie monitorować, dlatego za dwa dni musisz zadzwonić i znów poprosić o połączenie z Panem XY i zapytać , czy oferta dotarła i czy się z nią zapoznał i tu TELEFRAZA:

...dzień dobry przepraszam, że przeszkadzam, ale pozwoliłam sobie do Pana zadzwonić z pytaniem, czy przesłania e-mailem oferta w dniu....już dotarła i czy się Pan zapoznał z przedstawioną propozycją - ofertą?

UWAGA WAŻNE !!!....jeżeli obiekt się zapoznał z ofertą, wtedy trzeba natychmiast zaproponować i poprosić obiekt o termin spotkania i do walki :)

-------------------------------------------------

...mam nadzieję Patrycjo, że wszystko zrozumiałaś, jeżeli masz dalsze pytania jestem do dyspozycji.

Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 29.12.11 o godzinie 12:58



Wyślij zaproszenie do