Magdalena Lipińska

Magdalena Lipińska Student, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie

Temat: Zbieram informacje na temat strategi i zarządzania...

Witam,

Bardzo zależy mi na kontakcie z osobami, odpowiedzialnymi za strategie i wdrażanie sponsoringu w firmach w Polsce. Chciałabym prosić o odpowiedź na kilka pytań, które pomogą mi w przeanalizowaniu uwarunkowań i sposobu zarządzania sponsoringiem kultury w Polsce. Będę wdzięczna za pomoc.


Oto pytania (odpowiedzi można udzielić mailowo mag.lipinska@gmail.com):

1. Czy Pani/Pana firma wspiera kulturę? Proszę podać przykład.

2. Jak długo prowadzone są w Pani/Pana firmie działania
sponsoringowe nastawione kulturę?

3. Dlaczego Pani/Pana firma zdecydowała się na sponsorowanie akurat tego wydarzenia/instytucji, jaki był klucz doboru?

4. W jaki sposób ustala się budżet sponsoringowy w firmie?

5. Jaką część budżetu marketingowego stanową wydatki na sponsoring Kultury?

6. W jaki sposób firma propaguje fakt bycia sponsorem Muzeum Narodowego? Jaka część wydatków na sponsoring przeznaczona jest na jego aktywację (promocję)?

7. Czy i jak często bada się w firmie sponsoring kultury?

8. Jakich narzędzi używa się do badania efektów sponsoringu?

9. Jak ocenia Pani/Pan skuteczność sponsoringu?




Z góry dziękuję za pomoc,

Z wyrazami szacunku,

Magdalena Lipińska