Marta
Chorzela
Praktyki w Dziale
Szkoleń w
Akademickim
Inkubatorze Przed...
Temat: Konferencja: WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU, CZYLI JAK...
Dział Szkoleń AIP WSISiZ zaprasza na konferencję:WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU,
CZYLI JAK ZAISTNIEĆ W SIECI
web 2.0
usability
pozycjonowanie
sieci społeczne
promocja w sieci
marketing szeptany
22 listopada 2008, godz. 10.00
SGH aula nr 7
Al. Niepodległości 162
Jeśli:
- prowadzisz własną firmę i chciałbyś dowiedzieć się, jak najlepiej
wypromować ją w Internecie
- chciałbyś zdobyć lub uzupełnić swoją wiedzę z zakresu zagadnień
informatycznych i psychologii reklamy
- chcesz dowiedzieć się, co to jest: Web 2.0, usability,
pozycjonowanie, analiza sieci społecznych, promocja w Internecie,
marketing szeptany i w jaki sposób rewolucjonizują współczesny biznes
- planujesz założyć firmę i zastanawiasz się, którą formę promocji
wybrać
serdecznie zapraszamy Cię na tę konferencję!
Koszt konferencji:
Beneficjent AIP/ Pracownik AIP: 0 PLN
Student SGH i WSISiZ: 0 PLN
Student innej uczelni: 25 PLN
Pozostali: 75 PLN
Osoby chcące wziąć udział w konferencji prosimy o wysłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego w formacie doc na adres konferencja@aiptech.pl najpóźniej do 24h przed terminem konferencji.
W programie konferencji:
- Analiza reklamy internetowej jako nowoczesnej formy marketingu na
przykładzie wybranych firm z sektora edukacyjnego - Michał Szymański
- Analiza Sieci Społecznych jako rewolucyjne narzędzie w rękach
współczesnego biznesu - Mariusz Karbowski
- eholiday.pl - jak wyjść z garażu (praktyczne zastosowania metod
marketingu internetowego) - Mariusz Wojciechowski
- Kartka i ołówek, czyli jak wykorzystać marketing szeptany i Web 2.0 w promocji Ciebie i Twojej firmy - Szymon Paroszkiewicz
- Usability - satysfakcja z użytkowania - Marcin Dusza
Prelegenci:
Marcin Dusza, IA & Research Senior Specialist, Artegence
Psycholog społeczny, projektant interakcji człowiek komputer. Jego
zainteresowania związane są z użytecznością, projektowaniem architektury informacyjnej, badaniami użyteczności, eye-trackingiem. Członek International Center for Comeplxity and Conflict gdzie zajmuje się teoriami związanymi z postrzeganiem złożonych sytuacji konfliktowych. Łączy wiedzę z zakresu psychologii i informatyki. Prowadził badania i audyty dla wielu firm, jest projektantem interakcji dla oprogramowania do zarządzania projektami unijnymi. Obecnie zajmuje się projektowaniem
architektury informacyjnej serwisów internetowych.
Mariusz Karbowski, specjalista w zakresie SNA, Biznes Social Network Analysis
Od kilku lat zajmuje się popularyzacją i rozwojem Analizy Sieci
Społecznych w Polsce. Absolwent Instytutu Społecznej Psychologii
Informatyki i Komunikacji na SWPS. Obecnie pracuje w dziedzinie badań rynku i konsultingu marketingowego (instytuty badawcze Ipsos, Gemius), współpracuje z firmą szkoleniową Training Point, prowadząc szkolenia i realizując projekty doradcze z zakresu SNA. W ramach Biznes Social Network Analysis realizuje niezależne projekty naukowe i biznesowe z zakresu Analizy Sieci Społecznych. Członek International Network for Social Network Analysis oraz University-Community Parnership for Social Action Research Network, twórca pierwszej w Polsce grupy dyskusyjnej skupiającej polskich badaczy sieci. Oprócz SNA jego zainteresowania koncentrują się wokół psychologii Internetu oraz zmian społecznych
związanych z digitalizacją życia.
Szymon Paroszkiewicz, specjalista w zakresie marketingu szeptanego i Web 2.0, 3 konsulting
Po pierwsze psycholog biznesu. Ze szczególnym zainteresowaniem śledzi rozwój Internetu jako przestrzeni rozwoju relacji interpersonalnych oraz dystrybucji idei i produktów. Zajmuje się również na nowo odkrytą, zaufaną formą promocji - marketingiem szeptanym. Zjawisko zaufania bada także w pracy doktoranckiej, prowadzonej w Katedrze Psychologii Emocji i Motywacji
KUL. Po drugie współwłaściciel firmy 3 konsulting, opracowującej i
wdrażającej strategie marketingu szeptanego oraz konsultant i trener firmy Fortuna i Fortuna. Po trzecie blogger - http://freeforms.pl.
Michał Szymański, specjalista w zakresie działań promocyjnych w
Internecie, abcX
Magister informatycznych technik zarządzania oraz inżynier informatyki o specjalizacji: komputerowe wspomaganie grafiki. Doświadczenie w marketingu i reklamie zdobył podczas pracy w jednej z największych warszawskich szkół językowych. Na bazie wykształcenia i praktyki założył firmę abcX, specjalizującą się w działaniach promocyjnych w Internecie.
Mariusz Wojciechowski, Prezes Zarządu - Grupa eholiday.pl Sp. z o.o.
Wieloletni menadżer w spółkach internetowych (PKT.pl, BiznesNet.pl,
Onet.pl, eholiday.pl)oraz pasjonat Internetu i możliwości, jakie oferuje. Zainteresowania: nowe technologie, sport (głównie te dziedziny , które choć odrobinę podnoszą adrenalinę), film, długie spacery z psem.
Partnerzy konferencji:
abcX (http://abcx.pl)
Biznes Social Network Analysis (http://sna-biz.pl)
Grupa eholiday.pl Sp. z o.o. (http://eholiday.pl)
3 konsulting
Training Point - centrum szkoleń i coachingu (http://trainingpoint.pl)
Więcej informacji na stronie: http://aiptech.pl