Sebastian Tatarek

Sebastian Tatarek COSMED Consulting

Temat: Zadowolony klient Spa

Czy klienci Twojego Spa są zadowoleni z usług?

Dziś wydaje się, że wszystko gra. Przychodzi regularna ilość klientów, przychody nie maleją, ale czy oznacza to że nie ma się o co martwić?

Nie do końca. Nawet jeśli teraz wszystko w Spa dobrze funkcjonuje, należy przeprowadzić wewnętrzny audyt. Jego wyniki mogą pokazać nam strefy, na które należy zwrócić uwagę - jeśli nie teraz to w przyszłości.

Zapraszam do skorzystania z usług COSMED Consulting

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
W naszej ofercie posiadamy kompleksowe działania
adresowane dla branży usług kosmetycznych. Między innymi są to:
- Audyty Spa (wolnostojących, przyhotelowych)
- Tworzenie i otwieranie Spa
- Wprowadzanie nowych usług do Spa
- Wszechstronne działania marketingowe i PR
- jesteśmy również właścicielem portalu branżowego http://serwisuroda.pl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Iwona Galacka

Iwona Galacka Organizacja,
doradztwo i
zarządzanie - hotele
SPA & Welln...

Temat: Zadowolony klient Spa

Sebastian Tatarek:
Czy klienci Twojego Spa są zadowoleni z usług?

Dziś wydaje się, że wszystko gra. Przychodzi regularna ilość klientów, przychody nie maleją, ale czy oznacza to że nie ma się o co martwić?

Oczywiście, ze trzeba. Chociażby z tego powodu, ze w powyższej wypowiedzi wyraźnie widać, ze przychody wprawdzie nie maleją, ale i nie rosną ;) No chyba, ze już nie mamy więcej mocy przerobowych.
Nawet jeśli teraz wszystko w Spa dobrze funkcjonuje, należy przeprowadzić wewnętrzny audyt.

Zgadzam się z tym w 100%. Czasami nie jesteśmy w stanie wszystkiego zauważyć. Tym bardziej, ze pracując na co dzień w danym miejscu, często przyzwyczajamy się po prostu do niego i nie zauważamy pewnych elementów.
Jego wyniki mogą pokazać nam strefy, na które należy zwrócić uwagę - jeśli nie teraz to w przyszłości.

Jeśli wyniki audytu pokażą strefy na które należy zwrócić nawet najmniejszą uwagę, to z pewnością nie należy tego czynić dopiero w przyszłości ;)

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
W naszej ofercie posiadamy kompleksowe działania
adresowane dla branży usług kosmetycznych. Między innymi są to:
- Audyty Spa (wolnostojących, przyhotelowych)
- Tworzenie i otwieranie Spa
- Wprowadzanie nowych usług do Spa
- Wszechstronne działania marketingowe i PR
- jesteśmy również właścicielem portalu branżowego http://serwisuroda.pl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Nie wiem czy temat dotyczy zadowolonego klienta czy raczej ofert związanych z zarządzaniem SPA.
Ale korzystając z możliwości jakie stworzył przedmówca, także zapraszam do współpracy.

http://www.ig-consulting.pl

PozdrawiamIwona Galacka edytował(a) ten post dnia 05.09.11 o godzinie 22:01
Sebastian Tatarek

Sebastian Tatarek COSMED Consulting

Temat: Zadowolony klient Spa

Iwona Galacka:
Sebastian Tatarek:
Czy klienci Twojego Spa są zadowoleni z usług?

Dziś wydaje się, że wszystko gra. Przychodzi regularna ilość klientów, przychody nie maleją, ale czy oznacza to że nie ma się o co martwić?

Oczywiście, ze trzeba. Chociażby z tego powodu, ze w powyższej wypowiedzi wyraźnie widać, ze przychody wprawdzie nie maleją, ale i nie rosną ;) No chyba, ze już nie mamy więcej mocy przerobowych.
Nawet jeśli teraz wszystko w Spa dobrze funkcjonuje, należy przeprowadzić wewnętrzny audyt.

Zgadzam się z tym w 100%. Czasami nie jesteśmy w stanie wszystkiego zauważyć. Tym bardziej, ze pracując na co dzień w danym miejscu, często przyzwyczajamy się po prostu do niego i nie zauważamy pewnych elementów.
Jego wyniki mogą pokazać nam strefy, na które należy zwrócić uwagę - jeśli nie teraz to w przyszłości.

Jeśli wyniki audytu pokażą strefy na które należy zwrócić nawet najmniejszą uwagę, to z pewnością nie należy tego czynić dopiero w przyszłości ;)

Są sytuacje które pokazują, że istnieją pewne zagrożenia. Jednak teraz nie musimy na nie zwracać uwagi, w przyszłości sytuacja może się zmienić. To autor miał na myśli ;-))

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
W naszej ofercie posiadamy kompleksowe działania
adresowane dla branży usług kosmetycznych. Między innymi są to:
- Audyty Spa (wolnostojących, przyhotelowych)
- Tworzenie i otwieranie Spa
- Wprowadzanie nowych usług do Spa
- Wszechstronne działania marketingowe i PR
- jesteśmy również właścicielem portalu branżowego http://serwisuroda.pl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Nie wiem czy temat dotyczy zadowolonego klienta czy raczej ofert związanych z zarządzaniem SPA.
Ale korzystając z możliwości jakie stworzył przedmówca, także zapraszam do współpracy.
>

Oczywiście każdy lubi korzystać z okazji i podczepiać się pod kogoś, taki urok konkurencji ;-)

http://www.ig-consulting.pl

Pozdrawiam
Iwona Galacka

Iwona Galacka Organizacja,
doradztwo i
zarządzanie - hotele
SPA & Welln...

Temat: Zadowolony klient Spa


Oczywiście każdy lubi korzystać z okazji i podczepiać się pod kogoś, taki urok konkurencji ;-)

Panie Sebastianie, nie podczepiam się pod Pana.
Nawet przez moment nie przeszło mi to przez myśl. Korzystając tylko z powyższego postu zaprosiłam także do siebie :-) A to przecież może każdy (no chyba, ze chciał Pan jako jedyny w tym poście tkwić, to przepraszam). Nigdy, ale to przenigdy, nie podczepiam się pod żadną konkurencję. A jako osoba działająca mocno w branży, miałabym ku temu nie jedną okazję ;-)

Jestem pasjonatem dobrej obsługi i usługi w obiektach odnowy biologicznej, i jeśli ktoś inny jest w stanie także ruszyć ten trudny temat, to tylko się z tego trzeba cieszyć. Musi mi Pan tutaj przyznać, ze pracy jest bardzo dużo, rynek pełen chaosu, a klienci (goście/usługobiorcy) już wiedzą czego chcą.

Są sytuacje które pokazują, że istnieją pewne zagrożenia. Jednak teraz nie musimy na nie zwracać uwagi, w przyszłości sytuacja może się zmienić. To autor miał na myśli ;-))

Co do zauważonych istniejących zagrożeń, to niestety nie zmienię zdania. Zagrożenia eliminuje się już w zarodku ;-))

Pozdrawiam :-)Iwona Galacka edytował(a) ten post dnia 05.09.11 o godzinie 23:07
Sebastian Tatarek

Sebastian Tatarek COSMED Consulting

Temat: Zadowolony klient Spa

Iwona Galacka:

Oczywiście każdy lubi korzystać z okazji i podczepiać się pod kogoś, taki urok konkurencji ;-)

Panie Sebastianie, nie podczepiam się pod Pana.
Nawet przez moment nie przeszło mi to przez myśl. Korzystając tylko z powyższego postu zaprosiłam także do siebie :-) A to przecież może każdy (no chyba, ze chciał Pan jako jedyny w tym poście tkwić, to przepraszam). Nigdy, ale to przenigdy, nie podczepiam się pod żadną konkurencję. A jako osoba działająca mocno w branży, miałabym ku temu nie jedną okazję ;-)

Jestem pasjonatem dobrej obsługi i usługi w obiektach odnowy biologicznej, i jeśli ktoś inny jest w stanie także ruszyć ten trudny temat, to tylko się z tego trzeba cieszyć. Musi mi Pan tutaj przyznać, ze pracy jest bardzo dużo, rynek pełen chaosu, a klienci (goście/usługobiorcy) już wiedzą czego chcą.

Zgadzam się pracy jest dużo w tej branży. Rozwija się ona, powstają nowe obiekty. Widać jak ważne są firmy, które świadczą usługi adresowane dla Spa i salonów kosmetycznych. Nasze usługi dostarczamy od początku powstawania tej branży. 8 lat temu jako Spa-Konsulting http://spa-konsulting.pl mieliśmy okazję wprowadzania usług do tej pory nie znanych w kraju. Niektóre wzbudziły duże zainteresowanie ze względu na swoją egzotyczność. Dziś również działamy jako Spa-Konsulting z tym, że jeszcze o bardziej rozbudowanej ofercie i jako COSMED Consulting. Dla obiektów świadczących usługi kosmetyczne poza wcześniej wymienionymi działaniami oferujemy również:
- szkolenia
- rekrutacje
- stworzenie własnej marki kosmetyków dla Spa

Są sytuacje które pokazują, że istnieją pewne zagrożenia. Jednak teraz nie musimy na nie zwracać uwagi, w przyszłości sytuacja może się zmienić. To autor miał na myśli ;-))

Co do zauważonych istniejących zagrożeń, to niestety nie zmienię zdania. Zagrożenia eliminuje się już w zarodku ;-))

To nie jest takie oczywiste i jednoznaczne. Pewnych rzeczy nie da się eliminować w zarodku. Dlatego też prowadzi się monitoring. Posiadając długoletnie doświadczenie w tej branży widzę jakie problemy i błędy pojawiają się na początku i w trakcie funkcjonowania Spa.


Pozdrawiam :-)

Również gorąco pozdrawiam!

Następna dyskusja:

gdzie do SPA




Wyślij zaproszenie do