Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Ważną rolę w serwisie społecznościowym odgrywa nie tylko jego wygląd, ale przede wszystkim funkcjonalność i użyteczność.
Prosty, intuicyjny interfejs to rzecz doceniana przez Użytkowników.

Które serwisy wg Was cechują się dobrą funkcjonalnością i użytecznością i są godne polecenia?
Arvind Juneja

Arvind Juneja Współtwórca @
Fangol.pl | Blogger
@ Fitback.pl

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

GoldenLine.pl ;)
Maja Miarecki

Maja Miarecki Senior Frontend
Developer

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Dla mnie wzorem jesli chodzi o przejrzysty interfejs jest Google. A zaraz po nim profeo.pl
Arvind Juneja

Arvind Juneja Współtwórca @
Fangol.pl | Blogger
@ Fitback.pl

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

myślałem że mowa jedynie o serwisach typu social, jak nie to jak najbardziej Google, bo googlowy Orkut juz nie bardzo.
Wojciech Kudlaszyk

Wojciech Kudlaszyk Team Lead of IT
Infrastructure &
Operations / AX/SQL
Syst...

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

No GoldenLine jakos takie przyjazdne wrazenie sprawia w kontakcie ;)
Jarosław Jasiński

Jarosław Jasiński Founder & Owner -
SuperNova
Interactive

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Także jestem za GoldenLine - zdecydowaną zaletą jest przede wszystkim rozbudowany system forum oraz w miarę aktualne i pełne informacje o poszczególnych użytkownikach (mam na myśli notki biznesowe).

konto usunięte

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

GoldenLine i angielski do niego odpowiednik FaceBook

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Krzysztof Malinowski:
GoldenLine i angielski do niego odpowiednik FaceBook


No Facebook jest akurat tak przejrzysty, że za chwile ebooki wydadzą jak się tam nie pogubić i co jest do czego :)

konto usunięte

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

W interfejsie się połapię, choć jest w języku innym niż polski ;)Krzysztof Malinowski edytował(a) ten post dnia 07.03.08 o godzinie 10:47

konto usunięte

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Golden Line.
Sama interesuję się użytecznością i funkcjonalnością witryn i też na tym polu troszeczkę działam i uważam, że Golden Line to witryna prawie idealna!
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Sybilla Malina W.:
Golden Line.
Sama interesuję się użytecznością i funkcjonalnością witryn i też na tym polu troszeczkę działam i uważam, że Golden Line to witryna prawie idealna!

no tak, gdyby tylko nie te surowo-betonowe i ciężkie buttony nawigacji, to dałoby się przeżyć :)
Ogólnie baaardzo wysoka ocena, przyjemna grafika, funkcjonalność i wysoki poziom.
Kamil Luberecki

Kamil Luberecki Project Manager

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Witam,

Chetnie uslysze wasze opinie co mozna by poprawic w "usability" serwisu http://taneczni.pl .

W czasie realizacji odbiegl troche deweloperom on pewnych zalozen, czasem z braku czasu, a czasem poprzez niezrozumienie wymagac. Zastanawiam sie tylko czy jest to zauwazalne, czy jednak efekt koncowy pod wzgledem przejzystosci nie jest najgorszy?

konto usunięte

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

odnosmie "przyjaznosci" forum GL to jest calkiem niezle,
mi natomiast brakuje 2 rzeczy na forum:

- mozliwosci cytowania kogos klikajac w button "cytuj" bezposrednio w cytowanym poscie (w tej chwili zrobione jest to troche "naokolo")

- opcji ignorowania postow od niektorych uzytkownikow :>

pozdrawiam,
A.

konto usunięte

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Arvind Juneja:
GoldenLine.pl ;)

A mnie cały czas irytuje niemożność odnalezienia guzika oznaczania grupy jako przeczytaną.
Poza tym jednym "mankamentem" faktycznie jest OK ;)
Mirosław O.

Mirosław O. netBOMB.pl

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Maja Miarecka:
Dla mnie wzorem jesli chodzi o przejrzysty interfejs jest Google. A zaraz po nim profeo.pl

To ja dla odmiany napiszę, że Profeo o ile jest mocno zaawansowane technicznie, o tyle coś jest w nim dziwnego, zamieszanego, że połapać się w tym wszystkim nie można. Nawet było to tematem jednej z dyskusji (GL vs P) na spodek 2.0, ale nie potrafiliśmy zgodnie ustalić CO konkretnie jest tam nie tak. zostało, że 'jest zamieszany' i nie wiadomo 'o co komon' ;)
Paweł Szymański

Paweł Szymański UX, UI, Frontend,
contracting,
entrepreneurship

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Arvind Juneja:
GoldenLine.pl ;)

GL jest dla mnie mało wyrazisty (ramki). Mam dobry LCD i to widzę, ale na kiepskich matrycach strona jest biała.

Do tego dolna belka: zamiast kliknąć "następny" na paginatorze klika się w "Kontakt". Wypadałoby ją przesunąć na środek i pomniejszyć.
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: Użyteczność i zadowolenie Internauty

Paweł Szymański:
Arvind Juneja:
GoldenLine.pl ;)

GL jest dla mnie mało wyrazisty (ramki). Mam dobry LCD i to widzę, ale na kiepskich matrycach strona jest biała.

Paweł,
do tego nie trzeba mieć przecież hiper wypasionego monitora :)
Fakt jest taki, że na Twojej "szerokoekranówce" widać więcej.
Do tego dolna belka: zamiast kliknąć "następny" na paginatorze klika się w "Kontakt". Wypadałoby ją przesunąć na środek i pomniejszyć.

Ja dalej utrzymuję, że element szarego zaznaczania zakładek jest pomyłką.

Następna dyskusja:

głos internauty




Wyślij zaproszenie do