Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Social Impact 6 maj Warszawa


Obrazek

info@social-impact.pl

Serdecznie zapraszamy na stronę zapisów http://www.social-impact.pl na darmową konferencję Social Impact. Znajduje się na niej szczegółowy opis programu spotkania i opis prelegentów. Spotkanie będzie miało charakter na wpół formalny i ma umożliwić zapoznanie się z najnowszymi trendami w Social Media ze szczególnym uwzględnieniem badań.

Chcesz wiedzieć jak wykorzystać Social Media w działaniach marketingowych, jakie dane możesz otrzymać monitorując różne obszary Social Media? Zapraszamy!
Zapraszamy do dokonania rejestracji już dziś, ponieważ ilość zaproszeń jest ograniczona.

Ponieważ głównym celem spotkanie jest integracja prosimy o uzupełnienie w formularzu rejestracyjnym tematyki o której chcą Państwo z nami porozmawiać. Na identyfikatorach oprócz Państwa imion i afiliacji będzie widoczna również interesująca Państwo tematyka


Obrazek


Główny Organizator

Obrazek


http://www.goldenline.pl/grupa/ircenter/

pozdrawiam
Mariusz KarbowskiMariusz Rafał Karbowski edytował(a) ten post dnia 17.04.10 o godzinie 11:51
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Social Impact 6 maj Warszawa

Serdecznie zapraszamy w połowie czerwca 2010 :) do restauracji Inaba na spotkanie założycielskie grupy Wyszukali.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/social-impact-otwar...

Spotkanie i sama grupa jest (póki co) otwarte dla wszystkich chętnych a
pierwsze spotkanie będzie miało charakter nieformalno-roboczy. Przed
spotkanie wymagane jest jednak zgłoszenie mailowe ( musimy dokonać
...rezerwacji) bardzo prosimy o zgłaszanie się na adres info@social-impact.pl.

więcej info na http://www.social-impact.pl/?p=264

Spotkanie i prace grupy będzie koordynował tak jak w przypadku eventów Social Impact Mariusz Rafał Karbowski

Agenda ( szczegółowa godzina zostanie podana w mailu)

• Powitanie
• Przedstawienie celów ogólnych i zadań na najbliższe 3 msc
• Obiad ( każdy we własnym zakresie :) )
• Przedstawienie uczestników / prezentacje zainteresowań
• Mariusz: Propozycja grup roboczych, podział na grupy i delegowanie zadań.
• Określenie harmonogramu działań dla grup
• Określenie terminu ( i miejsca) kolejnego spotkania
• 15 minutowa dyskusja w grupach. Wyłonienie funkcji koordynatorów grup

http://www.goldenline.pl/spotkanie/social-impact-otwar...Mariusz Rafał Karbowski edytował(a) ten post dnia 28.05.10 o godzinie 14:03
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Social Impact 6 maj Warszawa

http://www.goldenline.pl/spotkanie/social-impact-ii-ba...


Obrazek

info@social-impact.pl

Serdecznie zapraszamy na drugą edycję konferencji z cyklu Social Impact: „Badania społeczne w Internecie: nauka i biznes”, która odbędzie się 30 czerwca w Auli Głównej Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych.
Konferencja jest organizowana we współpracy między Interactive Research Center organizatorem cyklu spotkań i konferencji Social Impact – oraz Informatyką Społeczną w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych. Dzięki niej realna staje się koncepcja spotkania reprezentantów nauki w obszarze Informatyki Społecznej oraz praktyków z branży Social media.

Spotkanie gościnnie odbędzie się w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, która jest ośrodkiem badawczym zajmującym się Informatyką Społeczną. Informatyka Społeczna to także nowe studia magisterskie na kierunku Informatyka w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, finansowane z funduszu FSS (Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy ). Studia te łączą wiedzę z dziedziny nauk społecznych i IT, kształcąc liderów pośród informatyków w społeczeństwie sieciowym. Połączenie wiedzy z dziedziny nauk społecznych i informatyki umożliwi także najbardziej twórczym absolwentom założenie własnych firm oferujących usługi Internetowe.

Program najbliższego wydarzenia to dwie części – naukowa i biznesowa, występujące w formule 20-minutowych wystąpień i 10 minut przeznaczonych na pytania.
Na spotkaniu zaprezentowane zostaną między innymi prace badawcze dotyczące Wikipedii, internetowych sieci społecznych oraz konkretne case study przedstawione przez praktyków z branży social media. Będziemy mogli wysłuchać między innymi prezentacji dwóch prelegentów wydelegowanych z IAB.
Druga edycja Social Impact ma za zadanie zaprezentować najnowsze trendy w badaniach i branży social media oraz pobudzić do myślenia nad nowymi kierunkami rozwoju branży z perspektywy badaczy z dziedziny nauk.
Mamy nadzieję, że to wyjątkowe spotkanie połączy przedstawicieli nauk informatycznych oraz praktyków pracujących na co dzień nad konkretnymi problemami swoich klientów i zaowocuje nowymi innowacyjnymi projektami oraz cennymi kontaktami biznesowymi. Podczas spotkania, a także zaraz po nim, zachęcamy do rozmów na forum grupy czy też w kuluarach.
Spotkanie będzie miało charakter otwarty, niemniej jednak liczba miejsc jest ograniczona (200)). Podobnie jak w przypadku pierwszej edycji Social Impact, będzie to spotkanie darmowe. Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest rejestracja poprzez formularz na stronie Social Impact.


Obrazek

Następna dyskusja:

Gartner Webinar - Social Me...




Wyślij zaproszenie do