Temat: alert zatwierdź / odrzuć - wysyłanie e`maili

Witam wszystkich - nie jestem biegły w SharePoint.
zrobiłem kalendarz SP 2013 gdzie po zarezerwowaniu spotkania wymagana jest jego akceptacja
osoba akceptująca jest w odrębnej grupie z uprawnieniami do zatwierdzenia / odrzucenia
opcja prześlij alert dla tej listy wysyła do rezerwującego maile po zatwierdzeniu jednak w przypadku odrzucenia rezerwacji maile nie są wysyłane
czy można ustawić SP tak aby alerty był wysyłane w każdym przypadku?Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.05.14 o godzinie 11:51

Temat: alert zatwierdź / odrzuć - wysyłanie e`maili

pomógł przepływ pracy wysyłający maila po odrzuceniu rezerwacji :)
Kamil B.

Kamil B. I NEED IT!!!:)

Temat: alert zatwierdź / odrzuć - wysyłanie e`maili

Ok co do wysylania maili - spotkal sie ktos z sytuacja, ze zmieniana byla domena mailowa i strony ktore powstaly przed ta zmiana, nie wysylaja maili (alerts) na nowe adresy? Nic nie dochodzi oprocz 1 maila ze alert zostal ustawiony. Na exchange nie widac, zeby cokolwiek wyszlo z sharepointa.
Mial ktos taki problem?



Wyślij zaproszenie do