Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu


Obrazek

Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu

Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010 (wtorek), w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie przy Rondzie ONZ.

Dla każdego z uczestników szkolenia mamy darmowy kupon o wartości
300 zł netto do wykorzystania na reklamę w Google AdWords, w nowych kampaniach realizowanych z Marketing Online

Obrazek


Cena szkolenia
dla 1 osoby: 690 zł netto
dla 2 osób: 517 zł netto za osobę
dla 3 osób: 460 zł netto za osobę


***
Zapraszamy marketingowców zainteresowanych reklamą w wyszukiwarkach i programach partnerskich!
Pokażemy dokładnie metody mierzenia efektywności reklamy i skuteczne sposoby optymalizacji sprzedaży w Internecie.

Celem szkolenia jest szczegółowe omówienie Reklamy w Wyszukiwarkach, Kontekstowej oraz Programów Partnerskich jako
najskuteczniejszych form pozyskiwania klientów w Internecie.
Na szkoleniu pokażemy najlepsze sposoby realizacji działań SEM i Afiliacyjnych w przypadkach, kiedy takie działania zlecane są wyspecjalizowanym agencjom.
Pokażemy jak można przeprowadzić przetarg na SEO i SEM, a następnie jak w pełni monitorować skuteczność wszystkich zleconych kampanii za pomocą Google Analytics lub innych narzędzi Web Analytics.
Pokażemy także jak zoptymalizować całą aktywność reklamową w Internecie (internetowy Media-Mix), aby pozyskać jak największą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę.

Prowadzący Szkolenie: Piotr Guziur
O Firmie Marketing Online

***
Jak rezerwować miejsce?

Zachęcamy do zarezerwowania miejsca już teraz!
Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie
Szkolenia.MarketingOnline.pl
lub kontakt telefoniczny z naszym biurem (32) 257 8766


***
Szczegółowy Program Szkolenia
9:30 - 11:00
1) SEM - Reklama typu Pull, a nie Push
a) Słowa kluczowe jako podstawa SEM (trendy, sezonowość i intensywność komunikacji)
b) SEM = SEO + PPC - charakterystyka metod promocji w wyszukiwarkach

2) Web Usability vs SEM Usability
a) "Content is The King" - Słowa Kluczowe, a Architektura Witryny
b) Strategia Witryny - planowanie treści, celów witryny oraz ścieżek konwersji

3) Reklama w wyszukiwarkach, czyli kampanie SEM/PPC
a) Cele i Strategia kampanii SEM
b) Google AdWords i Inne programy PPC
c) Trio: słowa kluczowe / teksty reklam / strony docelowe
d) Reklama Kontekstowa - szczegółowa charakterystyka
e) Wycena i optymalny budżet kampanii reklamowej w wyszukiwarkach
f) Jak wybrać najlepszą ofertę SEM

11:15 - 12:45
4) Analityka Stron WWW
a) Web Analytics, czyli system statystyk odwiedzin strony www
b) Instalacja i konfiguracja Google Analytics
c) Najważniejsze miary i raporty w Google Analytics

5) Optymalizacja Konwersji w Kampaniach Reklamowych w Internecie
a) Jak mierzyć realizację celu kampanii
b) Jakość wizyt z kampanii reklamowej, czyli krótki wykład o konwersji
c) Optymalny Media-Mix w Internecie - strategia zakupu kampanii reklamowych
d) Co wiemy z góry, czyli sprawdzone formaty reklamowe do każdego celu

13:45 - 15:15
6) Optymalizacja Kampanii SEM
a) Możliwości optymalizacji kampanii SEM
b) Indywidualna optymalizacja poszczególnych części kampanii reklamowej
c) Narzędzia SEM

7) Programy Partnerskie
a) Performance Marketing, czyli model rozliczeń za efekty reklamy
b) Od czego zależy sukces Programu Partnerskiego
c) Jak prawidłowo zarządzać Programem Partnerskim
d) Sposoby mierzenia konwersji, a wartość lead'ów
e) Konwersja wielokanałowa oraz audyt Programów Partnerskich

15:30 - 17:00
8) SEO - moda, czy konieczność?
a) Strategie SEO - Intensywnie, Niszowo lub Długi Ogon
b) Etapy w Projekcie SEO
c) Mierzenie efektów SEO
d) Modele rozliczeń i wybór oferty SEO
e) SEO PR
f) SEO Multimediów
g) Jak wybrać najlepszą ofertę SEO

9) Nowe Media i Reklama Bahawioralna
a) targetowanie behawioralne
b) netPR
c) Social media marketing
d) konwergencja mediów i przyszłość reklamy online
e) nowe formaty reklamy kontekstowej (You Tube, inVideo Ads)

*Program merytoryczny może ulec niewielkim zmianom

***
Czas, Miejsce i Dojazd

Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010, w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie, w sali zlokalizowanej w budynku Rondo 1 przy Rondzie ONZ
Budynek, w którym odbędzie się szkolenie.

Obrazek


Sala szkoleniowa

Obrazek

W czasie szkolenia przewidziano 3 przerwy na kawę/herbatę, którą wraz z drobną przekąską zapewniamy.
Przewidziana została także przerwa na większy posiłek (we własnym zakresie) ok. 13:00. W okolicy dostępnych jest kilka punktów, w których można smacznie zjeść w rozsądnej cenie.


Mapa Dojazdu



Zapraszam w imieniu swoim i całej firmy Marketing Online
Piotr Guziur

Temat: Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu

Piotr Guziur:


Zapraszam w imieniu swoim i całej firmy Marketing Online
Piotr Guziur

spam
http://www.goldenline.pl/piotr-guziur/wypowiedzi

Temat: Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu

Chciałbym zaprosić Was do współpracy z TrackMyMetrics.com, którego celem jest udowodnienie, że marketing internetowy może być w końcu wiarygodny i realizowany przez rzetelne agencje SEO/SEM.

Dane zweryfikowane, efekty prawdziwe a koszty przejrzyste.

Jak chcemy to osiągnąć?
Zaproponuj obecnym i przyszłym Klientom niezależną weryfikację swoich raportów
i monitoring realizacji zlecenia z TrackMyMetrics.com!

Zbuduj swoją przewagę na rynku w oparciu o w pełni przejrzystą umowę, porównywalne
wskaźniki, wiarygodne efekty, rzetelny obraz prowadzonych prac i niezależną weryfikację
danych i raportów.

Nie oceniamy technik pozycjonowania lub prowadzenia kampanii -
być może udało Ci się nawet złamać algorytm ;) -
skupiamy sie na autentyczności raportowanych Klientom danych, kosztów, pozycji i efektów, eliminacji nadużyć, które pozwalają ukryć pozorność prezentowanych wyników. Na promocji rzetelnej pracy na rzecz stabilnego i stałego wzrostu widoczności witryny i poprawy efektywności realnych wskaźników oraz bezpieczeństwie powierzonych budżetów.

Gwarantujemy niezależną, anonimową ocenę Twoich raportów w oparciu o jasne kryteria.

Dołącz do setek agencji SEO/SEM z całego świata, które chcą walczyć o lepszą jakość marketingu internetowego, eliminację oszustw, fikcyjnych rezultatów i zmanipulowanych danych.

Dla pierwszych 50 partnerów w Polsce oferujemy 25% prowizji od oferowanych planów.
Dla najbardziej rzetelnych - zlecenia na weryfikację danych i raportów od Klientów z całego świata.

Jedynie w przypadku reklam typu programmatic największe marki stracą w 2016 roku ok. 7,2 miliarda dolarów (tylko w samym USA):
"Ad fraud to cost brands $7.2bn this year"
https://www.ft.com/content/174ff2ac-bbca-11e5-b151-8e15...
Podobnie jak odsetek reklam, za które płacą klienci agencji e-marketingowych, a które nigdy nie były prezentowane rzeczywistym użytkownikom (aktualnie ok. 56%):
"56% of Digital Ads Served Are Never Seen, Says Google"
http://adage.com/article/digital/56-digital-ads-served...

To już ostatni moment by przejść na wyższy poziom usług, pełną transparentność działań i stałą weryfikację, a Klienci docenią nową jakość, za którą będą gotowi płacić więcej.

W przypadku zainteresowania szczegółami współpracy zachęcam do kontaktu.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://TrackMyMetrics.com.
Zapewniamy obsługę także w języku polskim.

Pozdrawiam,
Michal Nowacki
Sales Team @TrackMyMetrics.com

695 John Muir Drive, San Francisco, CA 94132
TrackMyMetrics.com is an independent global #1 digital marketing tracking company providing 3rd-party verification & monitoring services of e-marketing data, reports
& performance. We prevent your internet marketing budget from being wasted or fraud.



Wyślij zaproszenie do