Mateusz
Dałek
Analityka
internetowa・Google
Analytics 4・Google
Tag Manag...
Temat: Szkolenie - Naucz się Google Analytics i Google Website...
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online. Podczas szkoleń nauczycie się od podstaw - krok po kroku - jak efektywnie analizować dane przy użyciu Google Analytics oraz jak bezpiecznie testować swoje pomysły na poprawę serwisu przy użyciu Google Website Optimizer.TERMIN I MIEJSCE
Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).
PROGRAM SZKOLEŃ
23 lutego, 9.00 - 17.00
Google Analytics
Prowadzący: Mariusz Michalczuk
I. Po co mierzyć ruch na stronie?
* Co to jest analityka internetowa?
* Metryka, wymiar, konwersja
* Budowa KPI
* Dlaczego Google Analytics?
II. Google Analytics - instalacja i konfiguracja narzędzia
* Ciasteczka i skrypty JavaScript
* Instalacja narzędzia i implementacja kodu źródłowego
* Dlaczego nowy kod asynchroniczny jest lepszy?
* Konta, profile i filtry
* Cele w Google Analytics
* Konfiguracja śledzenia w witrynie
III. Google Analytics - analiza podstawowych aktywności marketingowych
* Przegląd podstawowych raportów Google Analytics
* Analiza najważniejszych aktywności marketingowych w Google Analytics
* Nowe Google Analytics - co się zmieniło w raportach?
IV. Jak wykorzystać pełen potencjał Google Analytics?
* Śledzenie kampanii
* Segmenty zaawansowane
* Raporty niestandardowe
* Śledzenie zdarzeń i wirtualne odsłony
* Moduł E-Commerce
* Alerty
24 lutego, 9.00 - 17.00
Google Website Optimizer
Prowadzący: Paweł Ogonowski
I. Optymalizacja konwersji - podstawy
* Czym jest współczynnik konwersji?
* Dlaczego warto optymalizować konwersję?
*Proces optymalizacji konwersji
*Testy A/B - plusy i minusy
*Testy wieloczynnikowe - plusy i minusy
II. Google Website Optimizer (GWO) - podstawy
* Interfejs GWO
* Zasady działania GWO
* Podstawowe typy testów GWO
* Tworzenie testów A/B i wieloczynnikowych
* Podstawowa analiza danych
III. Skąd wiedzieć co testować?
* Wybór stron do testów
* Wybór elementów na podstronach, które warto testować
* Priorytyzacja testów
* Strategia ciągłego doskonalenia
IV. Jak wykorzystać potencjał GWO?
* Zaawansowane rodzaje testów w GWO
* Najczęściej spotykane problemy i wyzwania
* Zaawansowana analiza danych z GWO i GA
* Alternatywy do Google Website Optimizer - plusy i minusy
V. Jak przekonać szefa by pozwolił na optymalizację konwersji?
* Argumenty przemawiające za optymalizacją konwersji
* FAQ, czyli najczęstsze wątpliwości
CENA
Udział w szkoleniach jest płatny. Do 22 stycznia obowiązuje cena promocyjna, czyli 470 zł za jeden dzień szkoleniowy. Po tym terminie obowiązywała będzie cena regularna, wynosząca 590 zł.
REJESTRACJA I DALSZE INFORMACJE
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń - tam dostępny jest również formularz rejestracji. Zapraszam także do zadawania pytań na forum :)Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 12.01.12 o godzinie 12:56