Temat: Migracja sklepu internetowego.
Agata L.:
I nadal szukam odpowiedzi co zrobic z pozostalymi stronami i na jakie kategorie je podzielic.
Jeśli naprawdę dobrze zrozumiałem, to takie podejście nie bardzo mi się podoba.
Ja to zwykle robiłem tak:
1) jeśli jest to konkretny CMS to możemy określić wszystkie typy stron (adresów) - jakie występują w witrynie (nie interesuje nas ich ilość), takich typów powinno być maksymalnie kilkanaście - w najgorszym razie, jeśli ręcznie wejdziemy w szczegóły - kilkadziesiąt,
2) przygotowujemy reguły opisujące poszczególne grupy adresów,
3) robimy to samo dla nowego serwisu,
4) przygotowujemy przekierowania z grupy do grupy (jeśli potrafimy regułami rozdzielić grupy na indywidualne adresy) lub z grupy do adresu,
5) dla pojedynczych, ważnych (z różnego punktu widzenia, np. SEO) stron przygotowujemy indywidualne przekierowania (w zależności od naszej woli walki i mocy przerobowych może ich być kilka lub kilkaset).
Zamknę dyskusję swoim cytatem sprzed kilku postów, upewniłem się, że: "Nie obejdziesz się bez specjalisty.". :)