Marcin
Chyłek
Developer - PHP,
Symfony, MySQL,
PostgreSQL, Oracle,
Android
Temat: Dostałem dziwna oferte !!! Az trudno uwierzyc !
Szanowni Państwo,
pragniemy przedstawić Państwu ofertę reklamy, która przyciągnie nowych klientów do Państwa firmy.
1. Oferta cenowa
Przedmiotem naszej oferty jest reklama na serwerze największej światowe wyszukiwarki - Google (www.google.pl), która zyskuje coraz większą popularność, a w Polsce jest najczęściej używaną wyszukiwarką (korzysta z niej 90 % użytkowników sieci), wyprzedzającą nawet takie portale jak Onet czy Wirtualna Polska.
Chcielibyśmy zaproponować Państwu zamieszczenie w boksie reklamowym przedstawionych poniżej słów (kompletna oferta cenowa w załączniku – format html):
Poszukiwane
słowo A) Cena za miesiąc
gwarancja 1. strony B) Cena za miesiąc
gwarancja 1-3. pozycji C) Cena za
1 odwiedzającego Miesięczna
wyszukiwalność
Bułgaria 180 zł 280 zł 1,00 zł 2 800
Egipt 360 zł 520 zł 1,00 zł 5 400
lato 2009 60 zł 120 zł 1,00 zł 360
nurkowanie 120 zł 200 zł 1,00 zł 1 400
przewodnik 60 zł 80 zł 1,00 zł 600
Turcja 240 zł 360 zł 1,00 zł 2 800
urlopy 60 zł 80 zł 1,00 zł 400
wakacje 210 zł 360 zł 1,00 zł 1 800
wakacje letnie 90 zł 120 zł 1,00 zł 400
wycieczki egzotyczne 90 zł 120 zł 1,00 zł 400
Firmy będące płatnikami VAT opłacają uslugę bez podatku VAT.
Ceny w kolumnach A i B dotyczą jednego województwa z podstawowej kategorii cenowej, więcej na stronie www.adtopic.pl
Z naszej oferty reklamowej mogą Państwo wybrać jeden z trzech cenowych programów:
* wariant A) – kampania czasowa z zagwarantowaną lokalizacją na 1. stronie
* wariant B) – kampania czasowa z zagwarantowaną lokalizacja na pozycjach 1 – 3
* wariant C) – kampania z użyciem systemu kredytowego (viz – punkt 5.)
W przypadku zamówienia kampanii czasowej minimalny okres jej trwania to 3 miesiące.
Przy zamówieniu 4 lub więcej słów kluczowych na okres co najmniej 3 miesięcy oferujemy rabat 5%, przy zamówieniu 8 lub więcej słów kluczowych na okres co najmniej 3 miesięcy oferujemy rabat 10% z całkowitej ceny abonamentu. (Rabaty dotyczą tylko oferty kampanii czasowej.)
2. Wygląd reklamy
Odnośnik do strony Państwa firmy pojawi się podczas wyszukiwania zamówionych przez Państwa słów po prawej stronie okna wyszukiwarki, w sekcji „Linki sponsorowane” (viz – ilustracja w załączniku – czerwone oznaczenie). Dla użytkowników sieci owe odnośniki stanowią gwarancję dobrej jakości. Z nami łatwo ich Państwo przekonają, że fachowy personel, szeroki asortyment produktów i usługi dobrej jakości znajdą właśnie u Was!
Jeżeli zamówią Państwo słowo kluczowe z zagwarantowaną lokalizacją na pozycjach 1 – 3, w niektórych przypadkach odnośnik do Państwa strony może pojawić się nawet na najbardziej korzystnej pozycji – w lewej górnej części strony i to bez jakichkolwiek dodatkowych opłat (viz – ilustracja w załączniku – zielone oznaczenie). Jeżeli będą Państwo chceli zagwarantować sobie stałą pozycję w tej sekcji, a Państwa strona jest dobrej jakości, również możemy to Państwu umożliwić (za dodatkową opłatą).
3. Przebieg zamówienia
Jeżeli zainteresuje Państwa nasza oferta, Wasza kampania może być uruchomiona już w ciągu 3 dni!
* Wybierzcie słowa kluczowe, którymi jesteście Państwo zainteresowani i program cenowy, który Państwu najbardziej odpowiada.
* Jeżeli wybranych przez Państwa słów nie ma w naszym cenniku, opracujemy dla Państwa indywidualną kalkulację cenową.
* Po telefonicznym lub emailowym potwierdzeniu zamówienia prześlemy Państwu fakturę pro forma.
* Natychmiast po uiszczeniu opłaty zaliczkowej Państwa kampania zostanie uruchomiona
4. Wasze kluczowe słowa
Na podstawie katalogu oferowanych przez Państwa artykułów możemy Państwu polecić m.in. następujące kluczowe słowa:
Bułgaria, Chorwacja, Egipt, Grecja, Greckie wyspy, hotele za granicą, hotele zagranicą, Korfu, kursy pilotów wycieczek, last minute, lato 2009, Majorka, Mauritius, narty, nurkowanie, obozy młodzieżowe, przewodnik, Tajlandia, Tunezja, Turcja, urlop, urlopy, urlopy on-line, wakacje, wakacje letnie, wakacje zimowe, wczasy, wczasy on-line, wycieczki, wycieczki egzotyczne, wycieczki on-line, wycieczki specjalne, wyjazdy, wyjazdy au-pair, wyjazdy do pracy, wyjazdy językowe, wyjazdy za pracą, zagraniczne kursy językowe
Jeżeli chcą Państwo reklamować słowa, których nie ma w ofercie podstawowej, prosimy napisać, którymi terminami jesteście zainteresowani, a my opracujemy dla Państwa ofertę.
W kwestii wyboru słów nie stawiamy przed Państwem żadnych barier. Zależy to tylko od Was oraz od Waszych życzeń i zapotrzebowań, co do których nie musicie się ograniczać, ponieważ jesteśmy w stanie zaproponować Państwu racjonalne i przyjazne rozwiązanie w każdej sytuacji.
5. System kredytowy
Wygodą systemu kredytowego w porównaniu z kampanią czasową jest bezpośredni stosunek między ceną a ilością zyskanych odwiedzających stronę internautów oraz możliwość „dostosowania się” do tego, ilu użytkowników klika na Państwa baner.
W okresie mniejszego zainteresowania Państwa produktami, mniej osób klika na Wasz baner. To powoduje, że ilość Państwa punktów kredytowych zmniejsza się wolniej, a kampania będzie przebiegać dłużej. W okresie „sezonu” na link klika więcej zainteresowanych Państwa produktami. W ten sposób punktów kredytowych ubywa szybciej, ale równocześnie zyskują Państwo dużo więcej klientów.
Za każdym razem, kiedy zyskają Państwo osobę odwiedzającą Waszą stronę dzięki temu, że kliknie na Państwa odnośnik na Google, z Waszego kredytu odliczone zostanie 1 zł.
Minimalna wartość zasilenia kretytu to 300 zł. Za każde zasilenie kredytu o wartości 300 zł, możecie Państwo wybrać 4 słowa kluczowe. W związku z tym, jeżeli chcieliby Państwo zareklamować np. 12 słów kluczowych, minimalna kwota zasilenia kredytu wynosiłaby 900 zł.
Zalecana wartość zasilenia kredytu to 1000 zł, dzięki któremu Wasza kampania będzie trwała odpowiednio długo i nie skończy się już po kilku tygodniach od jej uruchomienia.
Prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek pytań, uwag lub sugestii.
Miłego dnia!
AdTopic - z łatwością na szczyt - eMail: info@adtopic.pl
Tel: +420 224 241 541 - Fax: +420 224 241 543
www.adtopic.pl - nuabi, s.r.o. - Republika Czeska / Praga / Ostrovní 5
Zostawiam bez komentarza. Ale nie moglem sie powstrzymać i postwanowiłem umieścić ten spam tutaj.Marcin Chyłek edytował(a) ten post dnia 07.05.09 o godzinie 15:28