Tomasz Wieliczko

Tomasz Wieliczko Tworzenie i
pozycjonowanie
stron, SEO/SEM, Xann
Internet ...

Temat: Czy ktoś sie wybiera na szkolenia SEO/SEM w lutym w...

Google Analytics
Szkolenie Google Analytics jest prowadzone na poziomie podstawowym i
średnio zaawansowanym. W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi
omówienie cele i ścieżki, filtry, raporty, powiązane narzędzia
i śledzenie zdarzeń

Google AdWords - poziom podstawowy
Szkolenie Google AdWords jest prowadzone na poziomie podstawowym i
średnio zaawansowanym. W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi
omówienie struktury konta, techniki optymalizacji kampanii,
aktywność na koncie AdWords i tworzenie raportów, skuteczność
wykorzystania budżetu oraz dopasowanie reklam.

SEO i pozycjonowanie - poziom podstawowy
Program szkolenia SEO i pozycjonowanie obejmuje treści i
zagadnienia na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym.
Szkolenie trwa 8 godzin i będzie prowadzone przy komputerach. W
czasie szkolenia szczegółowo zostanie omówionych 50+ czynników
mających wpływ na wyniki wyszukiwania. Wszystko poparte
praktycznymi przykładami.

Google AdWords - poziom zaawansowany
W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi omówienie psychologii
wyszukiwania, elementów kampanii, reklam w wyszukiwarce, reklam w
sieci reklamowej, reklam w Youtube, Optymalizator witryny, Edytora
AdWords oraz zagadnień związanych z certyfikatami.

SEO i pozycjonowanie zaawansowane (2 dni)
Program szkolenia SEO i pozycjonowanie zaawansowane jest
przeznaczony dla osób, które już posiadają doświadczenie w
pozycjonowaniu stron. Używane narzędzia, słownictwo i
terminologia jakie pojawią się w czasie szkolenia, będą
dotyczyć zaawansowanych zagadnień. Osoby bez doświadczenia nie
skorzystają w pełni ze szkolenia, dla nich rekomenduje się
skorzystać ze szkolenia na poziomie podstawowym.

White Hat - poziom zaawansowany
Szkolenie będzie obejmowało techniki White Hat i wszystko co nie
narusza regulaminu Google lub delikatnie się o niego ociera.

Black Hat SEO - poziom zaawansowany
Na szkoleniu będzie omówionych kilka studiów przypadków
pozycjonowania stron w różnych branżach oraz kilkadziesiąt
narzędzi seo. Obowiązuje limit miejsc i pierwszeństwo opłaconych
zgłoszeń. Można wziąć udział tylko w jednym, wybranym dniu,
indywidualnie ustalając to z organizatorem.
Sylwia Gliniecka

Sylwia Gliniecka Specjalista ds.
Sankcji i
zabezpieczeń

Temat: Czy ktoś sie wybiera na szkolenia SEO/SEM w lutym w...

Witam!

Ja sie wybieram na SEO podstawowy i zaawansowany.

Temat: Czy ktoś sie wybiera na szkolenia SEO/SEM w lutym w...

Tomasz,
chciałbym zaprosić Cię do współpracy z TrackMyMetrics.com, którego celem jest udowodnienie, że marketing internetowy może być w końcu wiarygodny i realizowany przez rzetelne agencje SEO/SEM.

Dane zweryfikowane, efekty prawdziwe a koszty przejrzyste.

Jak chcemy to osiągnąć?
Zaproponuj obecnym i przyszłym Klientom niezależną weryfikację swoich raportów i monitoring realizacji zlecenia z TrackMyMetrics.com!

Zbuduj swoją przewagę na rynku w oparciu o w pełni przejrzystą umowę, porównywalne wskaźniki, wiarygodne efekty, rzetelny obraz prowadzonych prac i niezależną weryfikację danych i raportów.

Nie oceniamy technik pozycjonowania lub prowadzenia kampanii -
być może udało Ci się nawet złamać algorytm ;) -
skupiamy sie na autentyczności raportowanych Klientom danych, kosztów, pozycji i efektów, eliminacji nadużyć, które pozwalają ukryć pozorność prezentowanych wyników. Na promocji rzetelnej pracy na rzecz stabilnego i stałego wzrostu widoczności witryny i poprawy efektywności realnych wskaźników oraz bezpieczeństwie powierzonych budżetów.

Gwarantujemy niezależną, anonimową ocenę Twoich raportów w oparciu o jasne kryteria.

Dołącz do setek agencji SEO/SEM z całego świata, które chcą walczyć o lepszą jakość marketingu internetowego, eliminację oszustw, fikcyjnych rezultatów i zmanipulowanych danych.

Dla pierwszych 50 partnerów w Polsce oferujemy 25% prowizji od oferowanych planów. Dla najbardziej rzetelnych - zlecenia na weryfikację danych i raportów od Klientów z całego świata.

Jedynie w przypadku reklam typu programmatic największe marki stracą w 2016 roku ok. 7,2 miliarda dolarów (tylko w samym USA):
"Ad fraud to cost brands $7.2bn this year"
https://www.ft.com/content/174ff2ac-bbca-11e5-b151-8e15...
Podobnie jak odsetek reklam, za które płacą klienci agencji e-marketingowych, a które nigdy nie były prezentowane rzeczywistym użytkownikom (aktualnie ok. 56%):
"56% of Digital Ads Served Are Never Seen, Says Google"
http://adage.com/article/digital/56-digital-ads-served...

To już ostatni moment by przejść na wyższy poziom usług, pełną transparentność działań i stałą weryfikację, a Klienci docenią nową jakość, za którą będą gotowi płacić więcej.

W przypadku zainteresowania szczegółami współpracy zachęcam do kontaktu.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://TrackMyMetrics.com.
Zapewniamy obsługę także w języku polskim.

Pozdrawiam,
Michal Nowacki
Sales Team @TrackMyMetrics.com

695 John Muir Drive, San Francisco, CA 94132
TrackMyMetrics.com is an independent global #1 digital marketing tracking company providing 3rd-party verification & monitoring services of e-marketing data, reports
& performance. We prevent your internet marketing budget from being wasted or fraud.



Wyślij zaproszenie do