Tomasz
Wieliczko
Tworzenie i
pozycjonowanie
stron, SEO/SEM, Xann
Internet ...
Temat: Czy ktoś sie wybiera na szkolenia SEO/SEM w lutym w...
Google AnalyticsSzkolenie Google Analytics jest prowadzone na poziomie podstawowym i
średnio zaawansowanym. W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi
omówienie cele i ścieżki, filtry, raporty, powiązane narzędzia
i śledzenie zdarzeń
Google AdWords - poziom podstawowy
Szkolenie Google AdWords jest prowadzone na poziomie podstawowym i
średnio zaawansowanym. W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi
omówienie struktury konta, techniki optymalizacji kampanii,
aktywność na koncie AdWords i tworzenie raportów, skuteczność
wykorzystania budżetu oraz dopasowanie reklam.
SEO i pozycjonowanie - poziom podstawowy
Program szkolenia SEO i pozycjonowanie obejmuje treści i
zagadnienia na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym.
Szkolenie trwa 8 godzin i będzie prowadzone przy komputerach. W
czasie szkolenia szczegółowo zostanie omówionych 50+ czynników
mających wpływ na wyniki wyszukiwania. Wszystko poparte
praktycznymi przykładami.
Google AdWords - poziom zaawansowany
W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi omówienie psychologii
wyszukiwania, elementów kampanii, reklam w wyszukiwarce, reklam w
sieci reklamowej, reklam w Youtube, Optymalizator witryny, Edytora
AdWords oraz zagadnień związanych z certyfikatami.
SEO i pozycjonowanie zaawansowane (2 dni)
Program szkolenia SEO i pozycjonowanie zaawansowane jest
przeznaczony dla osób, które już posiadają doświadczenie w
pozycjonowaniu stron. Używane narzędzia, słownictwo i
terminologia jakie pojawią się w czasie szkolenia, będą
dotyczyć zaawansowanych zagadnień. Osoby bez doświadczenia nie
skorzystają w pełni ze szkolenia, dla nich rekomenduje się
skorzystać ze szkolenia na poziomie podstawowym.
White Hat - poziom zaawansowany
Szkolenie będzie obejmowało techniki White Hat i wszystko co nie
narusza regulaminu Google lub delikatnie się o niego ociera.
Black Hat SEO - poziom zaawansowany
Na szkoleniu będzie omówionych kilka studiów przypadków
pozycjonowania stron w różnych branżach oraz kilkadziesiąt
narzędzi seo. Obowiązuje limit miejsc i pierwszeństwo opłaconych
zgłoszeń. Można wziąć udział tylko w jednym, wybranym dniu,
indywidualnie ustalając to z organizatorem.