Temat: Content Marketing czy Link Building?

Na której strategii się koncentrujecie? co w waszym przypadku okazało się bardziej efektywne i dlaczego?
Adam Wiatkowski

Adam Wiatkowski Data Architect |
E-commerce & Digital
Data Leader

Temat: Content Marketing czy Link Building?

Content marketing ma spowodować wzrost link buildingu. Bez linków niczego nie osiągniemy. Kontent to tylko wabik na linki i ma spowodować wzrost direct. Więc łatwo się domyślić dalszego ciągu.

Jedno i drugie jest ważne, to jak porównywać, co ważniejsze jest w aucie - kierownica czy koło?Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.08.13 o godzinie 09:34
Tobiasz Szlęk

Tobiasz Szlęk SEM, SEO, PPC -
zabawy słowem
(kluczowym).

Temat: Content Marketing czy Link Building?

To już nie te czasy, że wystarczały linki z katalogów. :) Trzeba się koncentrować na contencie i link buildingu, dzielić to można jedynie na poziomie zadań w zespole, ale obie czynności powinny być elementami jednej strategii.
Marcin Golis

Marcin Golis Growth Hacker

Temat: Content Marketing czy Link Building?

Content marketing to nic innego jak link building, z tą różnicą, że teraz chodzi o jakość linków i ich potencjał zasięgowy w sieci, a nie o samą ilość linków tworzących siłę strony. Tutaj jest pole popisu dla analityków webowych i innych im podobnych, by określić, w jakich miejscach warto te linki rozsiewać.
Marek O.

Marek O. Właściciel Agencji
marketingu
internetowego Memtor
i reda...

Temat: Content Marketing czy Link Building?

Marcin Golis, czy content marketing to nic innego niż link building? Ja bym się nie zgodził. Stawiam tezę, że link building stoi w opozycji do strategii link baitingowej. Pierwszy jest dla Google podejrzany, drugi jest zalecany. Ten drugi łączy się z marketingiem treści. Obszernie wypowiadam się na ten temat w artykule o zmianach w SEO.Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.10.13 o godzinie 12:07
Adam Wiatkowski

Adam Wiatkowski Data Architect |
E-commerce & Digital
Data Leader

Temat: Content Marketing czy Link Building?

Odnośnie content marketingu, co, dlaczego i czy warto:) - ikonografika

http://www.goldenline.pl/ramka/aHR0cDovL2FnZW5jamF3aGl...Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.10.13 o godzinie 10:55
Dawid Pieczonka

Dawid Pieczonka Właściciel Agencji
SEO.

Temat: Content Marketing czy Link Building?

Ostatnio robiłem testy na ile skuteczne jest linkowanie "wszystkim co się da". Strona po dwóch tygodniach top1 na trudną fazę... tyle że nie możemy tak traktować biznesu. Po kolejnych 2 tygodniach filtr.

Niestety jeśli chcemy poważnie podchodzić do SEO to trzeba spokojnie pracować na bazie tylko mocnych serwisów które mają budować traffic
Adam Wiatkowski

Adam Wiatkowski Data Architect |
E-commerce & Digital
Data Leader

Temat: Content Marketing czy Link Building?

Dawidzie, linkowanie linkowaniu nierównie. Linkowanie wszystkim co się da to podstawa, jeśli mówimy o zróżnicowaniu źródeł linków - katy, fora, blogi, profile, precle, serwisy, do tego 80% brandu i brandu + anchor a tylko 20% anchor i mamy sukces. Oczywiście nadmiar śmiecia nie pomoże, ale sam url nam nie zaszkodzi:)
Dawid Pieczonka

Dawid Pieczonka Właściciel Agencji
SEO.

Temat: Content Marketing czy Link Building?

Śmieć na chwilę obecną może i nam nie zaszkodzi, natomiast trzeba pamiętać o tym że za jakiś czas znów może przyjść nowy pingwinek czy nowa panda i okaże się że to co robiliśmy do tej pory już przekroczyło magiczną granicę karalności w google i jesteśmy w czarnej ...

W biznesie nie ma miejsca na przypadki i lepiej czasem zaczekać na efekty (no chyba że przekalkulowaliśmy zyski i decydujemy się na "walenie wszystkim" z świadomością że za kilka chwil trzeba będzie zmieniać stronę).

Jeśli chodzi o 20% anchor to już chyba tak nie działa - tzn działa ale równie dobrze może być to postać anchora "%KW% anchor" lub "%KW% url" i bez problemu wchodzisz na frazy"
Adam Wiatkowski

Adam Wiatkowski Data Architect |
E-commerce & Digital
Data Leader

Temat: Content Marketing czy Link Building?

Dlatego napisałem o brand + anchor. Bardzo ładnie wchodzi słowo którego nie linkujemy na siłę anchorem, tylko dobrze zoptymalizowalismy podstrone a linki idą z podstron które tematycznie są z tym anchorem/słowem związane. Jednak jeszcze bardzo dużo stronek wchodzi w topy choć są linkowane samymi anchorami, no ale to do czasu.

Śmietnik się przydaje do podlinkowywania czy wzmacniania wartościowych linków, czyli piramidka. Łatwiej potem zdjąć jeden dobry link niż setkę śmieciaTen post został edytowany przez Autora dnia 23.11.13 o godzinie 19:45
Paweł Mosin

Paweł Mosin pilot, własna firma

Temat: Content Marketing czy Link Building?

W takim razie jeśli zależy Wam na wysokiej skuteczności działań marketingowych które przynosi realne korzyści i będą odpowiednio dobrane do konkretnych potrzeb i oczekiwań również w zakresie content marketingu to możecie skontaktować się z agencją DigitalHill z którymi można nawiązać udaną i długofalową współpracę. Tutaj https://digitalhill.pl/uslugi/content-marketing/ znajdziecie konkretne informacje na ich temat tego jak dokładnie takie działania powinny wyglądać, aby osiągać zamierzone efekty. Pozdrawiam, życzę sukcesów w swoim biznesie online.

Następna dyskusja:

Czy to jest Duplicate Content?




Wyślij zaproszenie do