Magdalena
Gałczyńska
New Business
Development
Michał
Dziadkowiec
iPhone, iPad, Mac &
Web Developer
Temat: Wykształcenie a umiejętności programistyczne
Bardzo mnie irytuje, gdy ktoś posługuje się pojęciami takimi jak "Object-C" - nie ma czegoś takiego. Mówimy o Objective-C albo w skrócie Obj-C.Poza tym artykuł ok, ale dużo literówek i błędów intepunkcyjnych. Wygląda tak, jakby ten artykuł nigdy nie spotkał się z Edytorem :/
Jeśli chodzi o sam temat, to zgadzam się, że Uniwersytety nie szkolą najlepszych programistów (a raczej tylko przeciętnych i bardzo słabych). Paweł opisał ciekawy pomył z tym związany.
W skrócie: ciężko znaleźć dobrych programistów, a osób, które się za nich uważają jest naprawdę w Polsce sporo.
Magdalena
Gałczyńska
New Business
Development
Temat: Wykształcenie a umiejętności programistyczne
Dziękuję za informacje dotyczące błędów edytorskich, które zostały już zgłoszone do poprawy i przekazane do redaktora portalu. Co do kwestii nazewnictwa, to jest to kwestia sporna, gdyż ciągle wchodzą do potocznego języka mówionego i pisanego nowe słowa i nowe skróty.
Tomasz
L.
Inzynier Systemów
Bezpieczeństwa,
ASCOMP S.A.
Temat: Wykształcenie a umiejętności programistyczne
Co to jest 'ciekawy pomył' ?:) Jak się czepiać to się czepiać.Krzysztof Ś. Testy psychologiczne
Temat: Wykształcenie a umiejętności programistyczne
Z mojego - coaching kariery - punktu widzenia to pytanie bardziej o kompetencje niż wiedzę. Często osoby o mocno analitycznym stylu myślenia są mniej kreatywne. Dlatego narzucanie im zadań wymagających kreatywności będzie porażką - nie wywiążą się z nich w satysfakcjonującym stopniu. Kiedy pracuję ze swoimi klientami właśnie z branży IT to widzę, że często chcą się rozwijać, ale docierają do miejsca, które w danej formule (np. programista, analityk) takiego rozwoju już im nie zapewni.Jak w każdej branży: wykształcenie a umiejętności to różne sprawy. W uproszeniu: to pierwsze jest z obszaru teorii, to drugie to praktyka.