Magdalena
Gałczyńska
New Business
Development
Temat: Bezpłatny sampling szkolenia "Web Usability"
Wstęp do Użyteczności. Jak z niej korzystać, by się opłacała !Bezpłatny sampling szkolenia firmy CTS z „Web Usability”.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką na bezpłatny sampling szkolenia, które przygotowaliśmy specjalnie z myślą o osobach pracujących nad tworzeniem stron www.
Termin i miejsce szkolenia:
Sampling odbędzie się 31 marca 2011 roku w Warszawie. O dokładnym miejscu szkolenia uczestnicy zostaną poinformowani w połowie marca.
Więcej o szkoleniu:
Firma CTS, w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów stworzyła autorskie intensywne szkolenie z Web Usability skierowane do specjalistów z różnych branż głównie pracowników agencji interaktywnych, e-commerce, webmasterów, kierowników projektów IT i wszystkich innych zainteresowanych tematyką użyteczności. Podczas szkolenia w szybki i przystępny sposób rozwieją Państwo swoje wątpliwości oraz upewnią się jak tworzyć serwisy WWW:
• tak, by były one otwarte na klienta
• które nie ukrywają informacji, poszukiwanych przez użytkownika
• które, pozwolą zarobić więcej pieniędzy i zaoszczędzić na supporcie użytkownika
Inwestycja w użyteczność to nie tylko zwiększenie zysku z produktu. To przeciwdziałanie porażce. Na naszym szkoleniu dostarczymy Państwu niezbędne narzędzia ułatwiające świadome projektowanie zorientowane na użytkownika.
Program samplingu obejmować będzie następujące zagadnienia:
• podstawowe pojęcia użyteczności
• zarządzanie użytecznością w projekcie
• podstawowych reguł użyteczności
• skuteczne formularze
• komunikacja z klientem przez stronę WWW
Kim są nasi trenerzy ?
Kadra trenerska CTS to certyfikowani wykładowcy, z bogatym doświadczeniem w nauczaniu, współpracownicy uniwersytetów, często mający na swoim koncie liczne publikacje z zakresu nowości w technologiach IT, najnowszych kierunkach informatyzacji czy norm prawnych obowiązujących w tej branży.
Sampling poprowadzi Wojciech Kuśmierek.
Współzałożyciel UseLabu - pierwszej w Polsce firmy, której głównym zadaniem jest doradztwo i projektowanie użyteczności. Pełnił tam funkcję członka zarządu i dyrektora działu badań i audytów. Współpracował z wieloma czołowymi markami bankowości (m.in. mBank, BGŻ, Citi Handlowy, Bank Millennium), ubezpieczeń (m.in. Liberty Direct), e-commerce (m.in.Ceneo.pl, Allegro) i telekomunikacji (m.in.TP SA i Plus).
Obecnie zajmuje się rozwijaniem projektów na styku nauki i biznesu (we współpracy m.in. ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej i Ośrodkiem Przetwarzania Informacji, gdzie pełni funkcję Koordynatora Projektów Badawczych). Jest też konsultantem w zakresie strategii, użyteczności i user experience w licznych przedsięwzięciach biznesowych.
Członek Special Interest Group on Computer Human Interaction przy Association for Computing Machinery.
Co zrobić, aby zapisać się na sampling:
Aby zarejestrować się na sampling należy wypełnić formularz http://www.cts.com.pl/zapisy-na-konferencje/22
Skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji miejsca.