Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i...

Z mojego doświadczenia jako Klienta i prowadzącego szkolenia wynika, że mało na rynku jest firm, które zdają sobie sprawę w jaki sposób uwagi od Klientów wpływają na lojalności i wizerunek firmy. Zrozumiałe jest to, że czasem nawet w najlepszej firmie zdarza się produkt wadliwy. Natomiast pro klienckie podejście firmy poznaje się po tym jak współpracuje z Klientem w sytuacjach kryzysowych. Pamiętam przykład jednej dużej i znanej firmy obuwniczej w której kupiłam buty zimowe i po miesiącu użytkowanie się rozkleiły. Kiedy poszłam zgłosić reklamację reprezentantka firmy poinformowała mnie, że nie powinnam chodzić po mokrym to buty by się nie rozkleiły. Moje zdziwienie było dość duże, bo jak tego uniknąć zimą? I historia skończyła się tak, że buty reklamowałam 3 razy i za każdym razem je naprawiali, co oznaczało, że musiałam i tak kupić inne buty, aby przetrwać zimę. Butów już u nich nie kupuję, bo wiem, że nie mogę liczyć na współpracę w trudnych sytuacjach. Pewnie brzmi to znajomo, a czasem tak niewiele trzeba, aby zyskać lojalnego Klienta.
Postanowiłam skorzystać ze swoich doświadczeń i napisałam program szkoleniowy z podejścia i obsługi zgłaszanych przez Klientów uwag.
Jeśli ktoś jest zainteresowany zmianą podejścia do uwag Klientów i zwiększeniem skuteczność w odpowiadaniu na uwagi Klientów zapraszam do zapoznania się z ofertą szkolenia:
Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i
odpowiadać na uwagi Klientów


Szczegółowe informacje poniższym linku:

szkolenia reklamacje

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
1. Zmniejszenie ilość wpływających reklamacji
2. Wzrost satysfakcji Klientów ze procesu rozwiązania reklamacji
3. Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez Klientów
4. Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu przyjmowania i odpowiadania na uwagi Klientów

Ewelina Zdzieszyńska
tel. 500 029 886
e- mail: ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com
strona www: https://www.wstronerozwoju.comTen post został edytowany przez Autora dnia 30.08.18 o godzinie 13:51
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i...


Obrazek


Weź udział w szkoleniu: "Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów"

Program szkolenia pod linkiem:
zasady reklamacji

Kontakt: tel. 500 029 886 e-mail: ewelina.zdzieszynska@wstronerozowju.com lub wstronerozowju.com
Termin szkolenia: 24-25 maj "
Cena: 700 zł "
Dla pierwszych 3 osób zniżka "
Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować
Szkolenie. Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów. Szkolenia
wstronerozowju.comEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 31.03.12 o godzinie 21:48

Następna dyskusja:

Szkolenie otwarte- Reklamac...




Wyślij zaproszenie do