Katarzyna Orzeł-Izdebska

Katarzyna Orzeł-Izdebska Koordynator
projektów rozwojowo
- szkoleniowych,
Trener, ...

Temat: SAR patronuje 'Sprzedaż i budowanie relacji z klientem'

Zapraszamy Państwa na kolejne szkolenie organizowane pod patronatem SAR ‘Sprzedaż i budowanie relacji z klientem’.

Szkolenie dedykowane jest osobom pracującym w agencjach reklamowych, które chcą rozwijać umiejętności sprzedażowe oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem.
Szkolenie doskonali bazowe kompetencje Accountów: badania potrzeb klientów, prezentowania oferty oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem.
Dostarcza ono narzędzi tworzenia relacji od momentu pierwszego kontaktu z klientem , pozyskiwania informacji oraz dobierania argumentów odpowiednich do typu klienta.

Cele szkolenia

- Doskonalenie umiejętności zbierania informacji niezbędnych w procesie obsługi klienta.
- Pogłębienie rozumienia procesów psychologicznych wpływających na podejmowanie decyzji przez klientów.
- Zdobycie umiejętności rozpoznawania obiekcji klienta i radzenia sobie z nimi.
- Zbudowanie strategii rozwiązywania trudnych sytuacji w sprzedaży i obsłudze klienta.
- Poznanie swojego stylu w relacjach z klientami oraz mocnych i słabych stron w tym zakresie.

Trenerzy prowadzący: Joanna Sobczyk, Monika Gąsienica

Informacje organizacyjne:

Termin: 27-28.02.08,
Miejsce: siedziba Stowarzyszenia Agencji Reklamowych,
przy ul. Łowickiej 25, lok. P4, w Warszawie

Zapraszamy na: http://www.grupatc.pl/index.php?menu=sprzedaz_szkolenia
http://sar.org.pl/bin/szkolenia/ogolnobiznesowe/sprzed...

konto usunięte

Temat: SAR patronuje 'Sprzedaż i budowanie relacji z klientem'

Piękny spam,
swoją drogą, czy ktoś z Was zapoznał się z Harvard Business School a zwłaszcza z prezentacjami dotyczącymi marketingu?
SAR chyba nie weryfikuje zawartości merytorycznej partnerów... wystarczy dobra nazwa...

Następna dyskusja:

rozwijanie relacji z klient...




Wyślij zaproszenie do