konto usunięte
Temat: Reklamy radiowe - "perełki" i "gnioty"
Dziś w radio usłyszałam świetną reklamę: treść dotyczyła promocji w Biedronce - w zasadzie nic nadzwyczajnego, ale uwagę moją przykuł jeden zwrot, cyt.: "pomarańcze pachnące świętami"...Pomarańcze? Świętami? Przecież gdy sięgamy do wspomnień (nie bójmy się tego słowa "za komuny"), to wtedy "święta pachniały pomarańczami" - a nie "pomarańcze pachniały świętami"
W mojej opinii autor/copywriter tego tekstu wykonał bardzo sprawną grę na skojarzenia, odnosząc się do sentymentów i miłych wspomnień związanych ze świątecznymi zapachami (święta= pomarańcze).
Moja ocena: perełka
[w TV także się pojawiła, też z "pomarańczami pachnącymi świętami"]Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.12.13 o godzinie 21:23