konto usunięte

Temat: Play - kolejna porażka

To reklama producenta koszulek? Operacji plastycznych? Nuda nieprzeciętna. Smutny seksizm.

http://deser.pl/deser/1,111858,11362341,Play_reklamuje...
Marek Szymański

Marek Szymański grafikam i detepczę

Temat: Play - kolejna porażka

Blondyna może w target trafi, ale ten biedaczek z wersji dla pań bankowo nie :D

konto usunięte

Temat: Play - kolejna porażka

Jesus, WTF...?! Zmarnowali tylko temat:p Ta blondyna ma się przynajmniej czym bawić :) , ale ten metrosexualny gościu to już nie wiem, co ma niby symbolizować... Gdyby tak przeistoczył się z takiego chuchraka w Pudziana, to jeszcze bym zrozumiał przesłanie. Ale może targetem w tej drugiej wersji wcale nie są kobiety...?;)
Łukasz W.

Łukasz W. interclick.pl

Temat: Play - kolejna porażka

"reklama" DNO i dwa metry mułu.

Dodajmy do tego Wojewódzkiego i już znamy target... pryszczaty student.

Można ich trochę zrozumieć, bo na klienta biznesowego szans nie ma,
za mało porządnych telefonów itd itp.

Nie lubię takich reklam, wygląda jak ostatnia deska ratunku, jakbyś ktoś sobie nią
leczył kompleksy, już pomijam przesłanie, bo to q...a będzie czytał jej z koszulki pytam !?

Zresztą zawsze wolałem brunetki :P
Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: Play - kolejna porażka

Faktycznie słabość.
Swoją drogą Wojewódzki w wersji "Dom zły" wcale taki słaby nie jest.
Tu i koncept i wykonanie wyglądają tak, jakby zupełnie inny zestaw ludzi za to odpowiadał...
r.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Play - kolejna porażka

Łukasz Wypiórczyk:
"reklama" DNO i dwa metry mułu.

Dodajmy do tego Wojewódzkiego i już znamy target... pryszczaty student.

Można ich trochę zrozumieć, bo na klienta biznesowego szans nie ma,
za mało porządnych telefonów itd itp.

Nie lubię takich reklam, wygląda jak ostatnia deska ratunku, jakbyś ktoś sobie nią
leczył kompleksy, już pomijam przesłanie, bo to q...a będzie czytał jej z koszulki pytam !?

Zresztą zawsze wolałem brunetki :P

Mi się wydaje, że Play celuje w zupełnie inny target niż do tej pory. Jeśli chodzi o ofertę firmową to przejść do nich faktycznie się opłaca (pomijam jakiekolwiek ruchy marketingowe) i masa ludzi to robi z własnej nie przymuszonej woli. Tyle że do kogo by nie chcieli trafić, ta reklama faktycznie nie tylko nie ma sensu ale i jest tragiczna :P Wojewódzki ma swoich fanów więc można zrozumieć... ale po co wypuszczać kolejny (w ciągu miesiąca) twór nieudolnie nawiązujący do tematyki seksu?

konto usunięte

Temat: Play - kolejna porażka

Na FB skrytykowałam ta reklamę na znanym FP dotyczącym reklamy i dostałam ripostę "Jest też wersja dla kobiet ze zmieniającym koszulki facetem, możecie obejrzeć skoro już wyszłyście z kuchni" ;]
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Play - kolejna porażka

Paulina Nazaruk:
Na FB skrytykowałam ta reklamę na znanym FP dotyczącym reklamy i dostałam ripostę "Jest też wersja dla kobiet ze zmieniającym koszulki facetem, możecie obejrzeć skoro już wyszłyście z kuchni" ;]

Obejrzała? To sio do kuchni! :P

konto usunięte

Temat: Play - kolejna porażka

Piotr L.:
Paulina Nazaruk:
Na FB skrytykowałam ta reklamę na znanym FP dotyczącym reklamy i dostałam ripostę "Jest też wersja dla kobiet ze zmieniającym koszulki facetem, możecie obejrzeć skoro już wyszłyście z kuchni" ;]

Obejrzała? To sio do kuchni! :P
Obejrzała i słabe ;)
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: Play - kolejna porażka

Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":

"No i co w tym jest złego? Feministki uważają najwyraźniej, że każda kobieta powinna być szpetna i nieatrakcyjna, wtedy najlepiej wyraża swoje bogate wnętrze. Reklamy mają przyciągać uwagę, ta spełnia ten wymóg. Nie ma tam wulgarnej nagości, raczej delikatna erotyka. To taki problem?"

I tak będzie myślała większość oglądających - a na pewno większość potencjalnych klientów Play'a. Więc sorry, ale nie wiem, w czym problem. Reklamy Media Marktu też mi się nie podobają. I co z tego?

konto usunięte

Temat: Play - kolejna porażka

Igor Downar-Zapolski:
Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":

"No i co w tym jest złego? Feministki uważają najwyraźniej,
Nie rozumiem dlaczego każdą kobietę, której nie podoba się ta reklama od razu nazywa się feministką.
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: Play - kolejna porażka

Paulina Nazaruk:
Igor Downar-Zapolski:
Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":

"No i co w tym jest złego? Feministki uważają najwyraźniej,
Nie rozumiem dlaczego każdą kobietę, której nie podoba się ta reklama od razu nazywa się feministką.

1. Gdzie każdą kobietę tak się nazywa?
2. Co to znaczy "nazywa się"? Ktoś tak nazywa, ktoś inny nie. Nie ma czego tu rozumieć. Jeśli nie rozumiesz, że każdy człowiek postrzega rzeczywistość trochę inaczej, a z tych postrzegających inaczej można wydzielić grupy postrzegające podobnie to nie zajmuj się marketingiem.
Łukasz W.

Łukasz W. interclick.pl

Temat: Play - kolejna porażka

Igor Downar-Zapolski:
Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":

"No i co w tym jest złego? Feministki uważają najwyraźniej, że każda kobieta powinna być szpetna i nieatrakcyjna, wtedy najlepiej wyraża swoje bogate wnętrze. Reklamy mają przyciągać uwagę, ta spełnia ten wymóg. Nie ma tam wulgarnej nagości, raczej delikatna erotyka. To taki problem?"

I tak będzie myślała większość oglądających - a na pewno większość potencjalnych klientów Play'a. Więc sorry, ale nie wiem, w czym problem. Reklamy Media Marktu też mi się nie podobają. I co z tego?

Nooooo kolego, jak dla Ciebie metodą badań marketingowych
są komentarze to pozdrawiam Cie serdecznie z tego miejsca...

Skąd Ty możesz wiedzieć co pomyśli większość oglądających?
i co to znaczy potencjalny klient Play'a ???

Firmy wydają miliony na badania, a tutaj widzę geniusz się rodzi !

Istnieje coś takiego jak etyka, poniżej pewnego poziomu się po prostu nie schodzi,
inaczej mówiąc "cios poniżej pasa".
Łukasz W.

Łukasz W. interclick.pl

Temat: Play - kolejna porażka

Paulina Nazaruk:
Na FB skrytykowałam ta reklamę na znanym FP dotyczącym reklamy i dostałam ripostę "Jest też wersja dla kobiet ze zmieniającym koszulki facetem, możecie obejrzeć skoro już wyszłyście z kuchni" ;]

Troglodytów jak widać nie brakuje.
Domyślam się, że to jest jakiś trop w poszukiwaniu targetu Play'a...

Pffffff :P
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Play - kolejna porażka

Weźcie pod uwagę, że dział PR marki Play jest bardzo nowoczesny. Ma swoich agentów, którzy dają czadu na forach. "Strategia fałszywego podziwu" - kto ma celniejsze określenie?
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Play - kolejna porażka

Łukasz Wypiórczyk:
Istnieje coś takiego jak etyka, poniżej pewnego poziomu się po prostu nie schodzi,
inaczej mówiąc "cios poniżej pasa".

Nie mamy pomysłu to wstawimy goła dupę... proste i od wieków skuteczne przy zdobywaniu klientów, któzy nie zwracają uwagi na wartość tylko na logo jakie przemknęło gdzies między jednym cyckiem a drugim :)
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: Play - kolejna porażka

Łukasz Wypiórczyk:
Igor Downar-Zapolski:
Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":

"No i co w tym jest złego? Feministki uważają najwyraźniej, że każda kobieta powinna być szpetna i nieatrakcyjna, wtedy najlepiej wyraża swoje bogate wnętrze. Reklamy mają przyciągać uwagę, ta spełnia ten wymóg. Nie ma tam wulgarnej nagości, raczej delikatna erotyka. To taki problem?"

I tak będzie myślała większość oglądających - a na pewno większość potencjalnych klientów Play'a. Więc sorry, ale nie wiem, w czym problem. Reklamy Media Marktu też mi się nie podobają. I co z tego?

Nooooo kolego, jak dla Ciebie metodą badań marketingowych
są komentarze to pozdrawiam Cie serdecznie z tego miejsca...

Skąd Ty możesz wiedzieć co pomyśli większość oglądających?
i co to znaczy potencjalny klient Play'a ???

Firmy wydają miliony na badania, a tutaj widzę geniusz się rodzi !

Istnieje coś takiego jak etyka, poniżej pewnego poziomu się po prostu nie schodzi,
inaczej mówiąc "cios poniżej pasa".

Po pierwsze - nigdzie nie napisałem, że komentarze są dla mnie metodą badań marketingowych - nie wymyślaj teorii bez pokrycia.

Po drugie - sam sobie zaprzeczasz. Najpierw piszesz, skąd mogę wiedzieć, jak wygląda potencjalny klienta Playa. A potem piszesz, że firmy wydają miliony na badania. To myślisz, że Play nie wydaje na badania, nie wie, jakich ma klientów, i nie wie, że ta reklama trafia w target? Dla mnie wniosek jest prosty - jeśli puścili taki spot, to raczej wiedzą, że to ma sens i trafia w target. I to jest dla mnie oceną, a nie komentarze na forum (które ew. są tej oceny potwierdzeniem).

Pomyśl następnym razem zanim coś napiszesz, bo faktycznie schodzisz poniżej pewnego poziomu rozumowania.
Łukasz W.

Łukasz W. interclick.pl

Temat: Play - kolejna porażka

Igor Downar-Zapolski:
Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":

...
Igor Downar-Zapolski:
Po pierwsze - nigdzie nie napisałem, że komentarze są dla mnie metodą badań marketingowych - nie wymyślaj teorii bez pokrycia.
Igor Downar-Zapolski:
I tak będzie myślała większość oglądających - a na pewno większość potencjalnych klientów Play'a. Więc sorry, ale nie wiem, w czym problem.

a tu apropo Twojej tajemnej wiedzy...
i dalej...
Igor Downar-Zapolski:
Po drugie - sam sobie zaprzeczasz. Najpierw piszesz, skąd mogę wiedzieć, jak wygląda potencjalny klienta Playa. A potem piszesz, że firmy wydają miliony na badania. To myślisz, że Play nie wydaje na badania, nie wie, jakich ma klientów, i nie wie, że ta reklama trafia w target?

Gdzie sobie zaprzeczam?
Chodzi o badania PO emisji !? Sorry - myślałem że to oczywiste, nie doceniłem Cie ;)

Igor Downar-Zapolski:
Dla mnie wniosek jest prosty - jeśli puścili taki spot, to raczej wiedzą, że to ma sens i trafia w target. I to jest dla mnie oceną, a nie komentarze na forum (które ew. są tej oceny potwierdzeniem).

Nie rozumiem, skąd ta pewność, że reklama jest trafna bo ją puścili !?
To ciekawy tok rozumowania, ciekawy dla naukowców badających IQ małp...

Jeżeli dla Ciebie oceną [sukcesu - przyp. red.] jest to że ją w ogóle puścili,
to rzeczywiście zaj...bisty z Ciebie marketingowiec, nie ma co :)
Analityka i logika godna pozazdroszczenia.

Naucz się pisać i czytać ze zrozumieniem i wróć, ocenimy jak Ci poszło :)

Coś jeszcze Ci wytłumaczyć? Bo za chwilę, będę musiał wystawić Ci fakturę za korepetycję.

Wracając do tematu, nie podejrzewam marketingowców Play'a, o to żeby chcieli zyskać
klientów, kosztem innych - powiedzmy delikatnie zniesmaczonych tą "reklamą",
nie na tym chyba polega dobra reklama ?!

Zgadzam się i z Piotrem i z Patrykiem, szczytem myślenia marketingowego
jest umieścić logo między cyckami, jak nie tak dawno Militaria.pl -
jak to się skończyło wszyscy dobrze wiemy ;)
Jarek B.

Jarek B. Life goes on...

Temat: Play - kolejna porażka

A propos targetu Playa.
Dzisiaj byłem z autem na servisie i jakoś tak rozmowa zeszła na operatorów komórkowych. Właściciel telefonu w sieci Play podsumował rozmowę tak: I ch..... mnie ku... obchodzą inni. Ja tam ku... mam za darmo i mi tam ch.... obchodzi że ktoś płaci więcej. Niech mi strzałki puszcza to będe oddzwaniał.... jak ktoś biedny i nie stać na dzwonienie do Play.

A reklama porażka totalna... na zasadzie im gorzej tym lepiej

konto usunięte

Temat: Play - kolejna porażka

Rewelacja po prostu. Play wreszcie zdecydował się na określenie targetu. Brawo.

Była kiedyś telefonia z precyzyjnie określonym targetem. Mobilking się nazywała. Była... przez, chyba, pół roku. Tak precyzyjnie określiła target.
Nawet odważniej niż Play.

Czy tam nikt nie myśli?

Następna dyskusja:

Cena i rata - kolejna "pere...




Wyślij zaproszenie do