Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media

W dzisiejszej „Wyborczej” jest niezły tekst o tym, jak wydawnictwa korzystają z mediów społecznościowych, by sprzedawać książki.

http://wyborcza.pl/1,75248,10084673,Pisarzu__idz_na_Fa...

To dobry trend? Kupujecie książki z powodu rekomendacji na Facebooku czy Twitterze?

konto usunięte

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media

Paweł Tkaczyk:
W dzisiejszej „Wyborczej” jest niezły tekst o tym, jak wydawnictwa korzystają z mediów społecznościowych, by sprzedawać książki.

http://wyborcza.pl/1,75248,10084673,Pisarzu__idz_na_Fa...

To dobry trend? Kupujecie książki z powodu rekomendacji na Facebooku czy Twitterze?
Kilka tygodni temu zapytałam znajomych o opinie na temat "Millenium" i kupiłam pod wpływem samych pozytywnych komentarzy.

A i jeszcze jedno. Wydawnictwo Helion na swoim FP pyta czytelników jakie książki powinny zostać przetłumaczone na j.polski i wydane. Czytelnicy piszą to w komentarzach.Paulina Nazaruk edytował(a) ten post dnia 09.08.11 o godzinie 10:30
Magdalena B.

Magdalena B. z-ca dyr ds
sprzedaży ; Media
Kielce

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media

Paweł Tkaczyk:
W dzisiejszej „Wyborczej” jest niezły tekst o tym, jak wydawnictwa korzystają z mediów społecznościowych, by sprzedawać książki.

http://wyborcza.pl/1,75248,10084673,Pisarzu__idz_na_Fa...

To dobry trend? Kupujecie książki z powodu rekomendacji na Facebooku czy Twitterze?

Panie Tomku
no właśnie, jak się książka sprzedaje na fb, tak z autopsji?
:)
edit:
czy to jeszcze za wcześnie żeby wnioski wyciągnąć? Magdalena B. edytował(a) ten post dnia 09.08.11 o godzinie 23:46

konto usunięte

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media

Nie mam pojęcia :) Książka Pawła chyba całkiem nieźle :)

konto usunięte

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media

Paulina Nazaruk:
Paweł Tkaczyk:
W dzisiejszej „Wyborczej” jest niezły tekst o tym, jak wydawnictwa korzystają z mediów społecznościowych, by sprzedawać książki.

http://wyborcza.pl/1,75248,10084673,Pisarzu__idz_na_Fa...

To dobry trend? Kupujecie książki z powodu rekomendacji na Facebooku czy Twitterze?
Kilka tygodni temu zapytałam znajomych o opinie na temat "Millenium" i kupiłam pod wpływem samych pozytywnych komentarzy.

A i jeszcze jedno. Wydawnictwo Helion na swoim FP pyta czytelników jakie książki powinny zostać przetłumaczone na j.polski i wydane. Czytelnicy piszą to w komentarzach.

Problem z Helionem jest taki, że przy tłumaczeniach robią wiele błędów (zwłaszcza w tych "technicznych" książkach). Ponadto tłumaczenie książki sprzed kilku lat, gdy ta książka robi się już nieaktualna... hmmm...

Edit: ja kupuję GŁÓWNIE pod wpływem rekomendacji i własnego rozeznania - przy czym rekomendacje biorę głównie z blogów branżowych...Piotr L. edytował(a) ten post dnia 10.08.11 o godzinie 08:27
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media

Magdalena B.:
no właśnie, jak się książka sprzedaje na fb, tak z autopsji?
:)
edit:
czy to jeszcze za wcześnie żeby wnioski wyciągnąć?

Nie jest za wcześnie. Kiedy przedsprzedaż się skończy, napiszę case, ale na dziś sytuacja wygląda tak:
http://onepress.pl/katalog/bestsellery,0,0,3.html :-)

Czyli: „Zakamarki marki” są na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress… po pierwszym tygodniu przedsprzedaży. Sprzedaje się lepiej, niż książki będące już w normalnej dystrybucji. Lista jest z ostatnich 30 dni, ale od Helionu wiem, że książka pobiła wszelkie możliwe rekordy przedsprzedaży (od kiedy OnePress prowadzi statystyki).

Zatem, nie jest źle. Social media to naprawdę potężny silnik sprzedaży książek. Zwłaszcza książek, wydaje mi się, bo polegamy tu bardzo mocno na opiniach znajomych, rekomendacjach itp.
Rafał Sylwester Świątek

Rafał Sylwester Świątek Pomożecie? Pomożemy!

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media

Paweł Tkaczyk:
Czyli: „Zakamarki marki” są na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress… po pierwszym tygodniu przedsprzedaży. Sprzedaje się lepiej, niż książki będące już w normalnej dystrybucji. Lista jest z ostatnich 30 dni, ale od Helionu wiem, że książka pobiła wszelkie możliwe rekordy przedsprzedaży (od kiedy OnePress prowadzi statystyki).
Pawle. Czuję, że zostaniesz zawodowym pisarzem.
Co prawda, chyba nie o tej książce rozmawialiśmy, ale mówiłem: nakład pięć tysięcy.

R.S.
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media

5.000 egz. książki marketingowej w Polsce to byłoby coś :)
Magdalena B.

Magdalena B. z-ca dyr ds
sprzedaży ; Media
Kielce

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media


Nie jest za wcześnie. Kiedy przedsprzedaż się skończy, napiszę case, ale na dziś sytuacja wygląda tak:
http://onepress.pl/katalog/bestsellery,0,0,3.html :-)

Czyli: „Zakamarki marki” są na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress… po pierwszym tygodniu przedsprzedaży. Sprzedaje się lepiej, niż książki będące już w normalnej dystrybucji. Lista jest z ostatnich 30 dni, ale od Helionu wiem, że książka pobiła wszelkie możliwe rekordy przedsprzedaży (od kiedy OnePress prowadzi statystyki).

Zatem, nie jest źle. Social media to naprawdę potężny silnik sprzedaży książek. Zwłaszcza książek, wydaje mi się, bo polegamy tu bardzo mocno na opiniach znajomych, rekomendacjach itp.

świetnie ! oby tak dalej

Panie PAWLE oczywiście :) Magdalena B. edytował(a) ten post dnia 10.08.11 o godzinie 18:53
Magdalena B.

Magdalena B. z-ca dyr ds
sprzedaży ; Media
Kielce

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media

Tomasz K.:
Nie mam pojęcia :) Książka Pawła chyba całkiem nieźle :)

no tak :)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: O sprzedawaniu książek przez social media

Bardzo polecam „Thank You Economy” Gary'ego Vaynerchuka w kwestii „dopieszczania” Klientów w social media :)

Następna dyskusja:

Inwestujemy w Social media ...




Wyślij zaproszenie do