Temat: MARKETING ZAPACHOWY/nowa forma reklamy i tworzenia wizerunku
Nie wiem jak u Was, ale u mnie węch to bardzo ważne "narzędzie" decyzyjne,dlatego w torebce noszę zawsze testerek ładnych perfumek i w momencie zagrożenia smrodem psikam sobie np. na szaliczek i odrazu czuję się lepiej, bezpieczniej, bardziej komfortowo..tak tak bo czyż dane zapachy nie wywołują u nas różnych emocji, zamknijcie oczęta i pomyślcie sobie o czymś miłym...tak..czujecie ten zapach?. Markting zapachowy myślę, że dopiero się u nas rozwija, myślę, że może wywołać wiele kontrowersji, bo czyż nie jest to kolejna forma manipulacji?,a może nie jest?
Prawda jest taka tam gdzie nam ładnie pachnie, przebywamy dużej, wzrasta nasza chęć do zakupów, rośnie zaufanie...
taak, a specjaliści, już dwoją się i troją jak uwieść klienta na nos! :-)
Iwona M. edytował(a) ten post dnia 28.01.07 o godzinie 11:20