Paweł S.

Paweł S. Senior designer,
Art, Graphic
designer, 3D...

Temat: Redesign Dębowego

Cos sie nam Kompania rozpedzila tej "Jesieni" i po nowym Zubrze na polki zawitalo nowe Debowe Mocne.
Fotke znajdziecie ponizej:

http://alkohole.iso.pl/Wiadomości/Dębowe-Mocne-w-now...

dla przypomnienia poprzednie debowe


Obrazek


No i co Panstwo na taka rewolucje;))

Mnie osobiscie pasuje bo nowy design wpisuje sie w nurt ktory lubie i czesto sam wykorzystuje - opakowanie opowiada konsumentowi pewna historie a nie jedynie jest nosnikiem dla produktu z jefo nazwa;)
Pewnie mozna by pewne drobiazgi nieco fajniej rozegrac ale jak na nowe podejscie do tematu calkiem calkiem;)
Chociaz z drugiej strony czy aby delikatnie nie polecielismy z tym nowym w strone Dog in the Fog:)) mam na mysli kolorystyke i odrobine stylistyki;)Paweł S. edytował(a) ten post dnia 18.08.10 o godzinie 22:20

konto usunięte

Temat: Redesign Dębowego

Dębowe idzie na wojnę! O półkę wyżej. Ciekawe, czy tylko grafika, czy jakość też się zmieniła... Dotychczas to piwo było dla mnie zbyt downmarketowe. A nawet, jeżeli w stronę dog in the fog, to no problem, dębowe pewnie ma już swoich stałych konsumentów (swego czasu świetna kampania była). Może teraz przyszła pora na wyrwanie Lechowi i Tyskiemu trochę lepszych klientów?
No to na zdrowie!

konto usunięte

Temat: Redesign Dębowego

Pyszny redesign.

konto usunięte

Temat: Redesign Dębowego

Michał Mikłowski:
Pyszny redesign.

Mocno dębowy :D
Jarek Leśniewski

Jarek Leśniewski projektowanie
graficzne

Temat: Redesign Dębowego

nie jestem do konca przekonany, mi ten nowy design zupelnie nie pasuje do piwa...

btw. z naszych mocnych piw bardzo podoba mi sie Okocim


Obrazek



Obrazek

Temat: Redesign Dębowego

Paweł S.:
Mnie osobiscie pasuje bo nowy design wpisuje sie w nurt ktory lubie i czesto sam wykorzystuje - opakowanie opowiada konsumentowi pewna historie

Mi się nigdy nie zdarzyło czytać historyjek na puszce od piwa. Gdyby to była forma jakiegoś komiksu to co innego - a tak jedynie ograniczam się od wysłuchiwania historyjek innych po wypiciu piwa :)
Magdalena Mikorska Mba

Magdalena Mikorska Mba Manager operacyjny /
Project Manager

Temat: Redesign Dębowego

Okocim jest beauty, natomiast re design Dębowego poszedł w kierunku estetyki kobiecej. w mojej opinii. tylko czy to właściwy target?

Jarek Leśniewski:
nie jestem do konca przekonany, mi ten nowy design zupelnie nie pasuje do piwa...

btw. z naszych mocnych piw bardzo podoba mi sie Okocim


Obrazek



Obrazek
Marcin Pawlas

Marcin Pawlas kocham poniedziałek

Temat: Redesign Dębowego

za mało w tym męskości, ale i męskość w zaniku ... :)
Paweł S.

Paweł S. Senior designer,
Art, Graphic
designer, 3D...

Temat: Redesign Dębowego

Daniel G.:
Paweł S.:
Mnie osobiscie pasuje bo nowy design wpisuje sie w nurt ktory lubie i czesto sam wykorzystuje - opakowanie opowiada konsumentowi pewna historie

Mi się nigdy nie zdarzyło czytać historyjek na puszce od piwa. Gdyby to była forma jakiegoś komiksu to co innego - a tak jedynie ograniczam się od wysłuchiwania historyjek innych po wypiciu piwa :)

:))
No ja tam wole jak etykieta cos do mnie gada a nie tylko podaje nazwe produktu;))
Ale ja "zboczony" jestem na punkcie etykiet;)))

A tak na powaznie to etykieta nowego Debowego pod wzgledem estetycznym jest inna od reszty obecnych piw. Jest to pewnie ten slynny "point of difference" ale mam wrazenie ze nie kazdemu bedzie sie podobala, a jak znam grupe docelowa to mam tez pewne watpliwosci czy sa wsrod niej tak wielcy koneserzy sztuki zeby sie na niej poznac;))
Ale cos mi sie zdaje ze kategoria piw Mocnych delikatnie mowiac przechodzi do lamusa wiec mozna chyba sobie na niej troche poszalec;))
Gorsza sprawa ze na polce w hipermarkecie przy kiepskim oswietleniu marka ginie w cieniu a to chyba nie do konca sluszna koncepcja;))

Inna sprawa ze Debowe do tej pory wyznaczalo pewne standardy dla piw Mocnych wiec moze standardy wlasnie ulagaja zmianie;))
Tylko nie wiem czy przypadkiem ten standard nie jest troszku podobny do Stronga tylko w konfiguracji pionowej a nie poziomej;))
Moze to deko odlegle skojarzenie ale???


Obrazek
Paweł S. edytował(a) ten post dnia 19.08.10 o godzinie 10:49
Marcin Pawlas

Marcin Pawlas kocham poniedziałek

Temat: Redesign Dębowego

Paweł S.:

ale zauważyć należy że to jest butelka w której sam brąz szkła i jednak złoty w przewadze stwarza całkowicie inny rodzaj odbioru.
Paweł S.

Paweł S. Senior designer,
Art, Graphic
designer, 3D...

Temat: Redesign Dębowego

Marcin Pawlas:
Paweł S.:

ale zauważyć należy że to jest butelka w której sam brąz szkła i jednak złoty w przewadze stwarza całkowicie inny rodzaj odbioru.

:))
Puszka jest zloto czarno czerwona i jest jeszcze blizsza nowej puszce Debowego;))
Oczywiscie o ile zloto potraktujemy jako kolor podobny do Be-zowego w tle Debowego;))

konto usunięte

Temat: Redesign Dębowego

W moim odczuciu, zmiana na plus. Poprzednia puszka pozycjonowała Dębowe w gronie tanich trunków dla małorozgarniętych panów. Nowa puszka jest sygnałem, że dębowe aspiruje nieco wyżej niż piwo za 2 złote.

Pytanie czy trunek wzniesie się na wyżyny i dopełni wizerunku.

Mam prośbę.
NIE CYTUJCIE OBRAZKÓW. Wystarczy, że są RAZ.Krzysztof B. edytował(a) ten post dnia 21.08.10 o godzinie 13:05
Kasia Polus

Kasia Polus Designer. powiedzmy.

Temat: Redesign Dębowego

Odczucia mam podobne jak Magdalena, co jest ciekawe biorąc pod uwagę fakt, że razem stanowimy 100% kobiet wypowiadających się w tym wątku.
Poszło w strone kobiecą. Nie znając marki i nie czytając etykiety zakładałabym, że sięgam po typowo kobiecy soczek.
Kazimierz W.

Kazimierz W. lepiej nie jeść
wcale niż jeść źle -
S. Dali

Temat: Redesign Dębowego

Daniel G.:
Paweł S.:
Mnie osobiscie pasuje bo nowy design wpisuje sie w nurt ktory lubie i czesto sam wykorzystuje - opakowanie opowiada konsumentowi pewna historie

Mi się nigdy nie zdarzyło czytać historyjek na puszce od piwa. Gdyby to była forma jakiegoś komiksu to co innego - a tak jedynie ograniczam się od wysłuchiwania historyjek innych po wypiciu piwa :)

A takie piwo jak 10,5 kojarzysz? Fajna marka i wlasnie nietypowo rozgrywana jako historyjki mniej lub bardziej zabawne.

A nowe Dębowe... jakos nie bardzo, sadze, ze zniknie w zalewie innych tanich browarow.

Ciekawe czemu nikt nie wzial pod uwage takiej "identyfikacji"


Obrazek


moim zdaniem taki brand cieszyl by sie ogromna popularnoscia.Mirek K. edytował(a) ten post dnia 21.08.10 o godzinie 16:05
Jarek Leśniewski

Jarek Leśniewski projektowanie
graficzne

Temat: Redesign Dębowego

Mirek K.:

A takie piwo jak 10,5 kojarzysz? Fajna marka

OT nie wiem czy widzieliscie

http://www.youtube.com/watch?v=xM_mC7NceuAJarek Leśniewski edytował(a) ten post dnia 21.08.10 o godzinie 17:11
Kazimierz W.

Kazimierz W. lepiej nie jeść
wcale niż jeść źle -
S. Dali

Temat: Redesign Dębowego

Ano wlasnie Jarek :) 10,5 jako marka bylo b modne, szerokie, swobodne, rozpoznawalne. Sadze, ze to bylo takie osiagniecie efektu Frugo wsrod piw - czyli sprawienie, ze marka staje sie modna i dlatego skuteczna.

Dzis jesli mysli sie o brandingu to wszystko to jakies podobne do siebie. Reklamy to albo weseli, friendly imprezowicze albo pan, ktory opowiada o tradycji warzenia piwa i o tym jak chmiel dlugo rosnie.

Temat: Redesign Dębowego

Tak, 10,5 miało coś w sobie (nie potrafię dokładnie nazwać "co" to było). Działało na tyle, że swojego czasu często kupowałem i piłem.

Ja np. nie kupuje ciemnego piwa bo raz piłem jakieś za granicą (marki nie pamiętam) i mi bardzo nie zasmakowało i mam teraz taką awersję właśnie do ciemnych butelkowych. Za to do zielonych - jestem w nich zakochany ;)
Jarek Leśniewski

Jarek Leśniewski projektowanie
graficzne

Temat: Redesign Dębowego

Mirek K.:
Ano wlasnie Jarek :) 10,5 jako marka bylo b modne, szerokie, swobodne, rozpoznawalne.

to byly czasy kiedy w ogole piwo zaczelo byc 'modne', wczesniej to wiesz... trunek klasy B dostepny jedynie w 'budkach z piwem', troche to wtedy zaczelo sie zmieniac
Dzis jesli mysli sie o brandingu to wszystko to jakies podobne do siebie. Reklamy to albo weseli, friendly imprezowicze albo pan, ktory opowiada o tradycji warzenia piwa i o tym jak chmiel dlugo rosnie.

prawda, dobrych reklam piwa brak, choc seria wypuszczona ostatnio przez Żywca (Sawka, Meskie Granie) jest smacznaJarek Leśniewski edytował(a) ten post dnia 21.08.10 o godzinie 18:11

konto usunięte

Temat: Redesign Dębowego

Jarek Leśniewski:
Mirek K.:
Ano wlasnie Jarek :) 10,5 jako marka bylo b modne, szerokie, swobodne, rozpoznawalne.

to byly czasy kiedy w ogole piwo zaczelo byc 'modne', wczesniej to wiesz... trunek klasy B dostepny jedynie w 'budkach z piwem', troche to wtedy zaczelo sie zmieniac

Że co?

Leżajsk, Lech, Okocim, Warka, to były butelkowane HITY,
natomiast 10,5 to były siki otoczone marketingiem.

konto usunięte

Temat: Redesign Dębowego

rowery 10,5 nawet były ;) pamiętam

Następna dyskusja:

Kraft Foods logo redesign




Wyślij zaproszenie do