konto usunięte

Temat: PZU

Co sądzicie o nowym "wizerunku" PZU? http://blog.ipolisa.pl/brand-new-logo-pzu/
Paweł S.

Paweł S. Senior designer,
Art, Graphic
designer, 3D...

Temat: PZU

Podobno to byl przetarg i oceniamy to co finalnie wybral ktos decyzyjny z PZU:)
Pewnie byly jakies badania na swinkach doswiadczalnych z grupy docelowej albo test korytarzowy potwierdzajacy wybor menadzerski ale finalnie jest to co jest.
Rano przejezdzalem kolo centali na Grzybowskiej i gdybym nie wiedzial ze jest nowe logo to pewnie nie zwrocilbym uwagi ze cos sie tam zmienilo;)
Nasze kochane spoleczenstwo jest niestety malo wyedukowane graficznie i zeby cus dostrzeglo potrzebne sa rewolucyjne zmiany wiec moze tu lezy zrodlo tego "sukcesu"
Osobiscie nie jestem zwolennikiem nowego CIW PZU ale ciekaw jestem czy osiagnie ona swoj cel i czy firma zyska nowych mlodych klientow.
Przyklad PKO ktore postawilo na ewo a nie rewo pokazuje jedno ze logo w tym calym zamieszaniu odgrywa drugoplanowe znaczenie. Bez Szymona nie bylo by zmiany bo niech ktos mi powie w ktorym miejscu na bilbordach PKO jest logo??
Po pierwszej odslonie z Rewinskim mam mieszane uczucia co do sukcesu calego tego redesignu ale jak to mawiaja Rosjanie pozywiom uwidim;))

konto usunięte

Temat: PZU

tu artykul pokazujacy autora logo i materialy identyfikacyjne dla przykladu:
http://studiumprzypadku.com/rzeczpospolita-ekspertow-i...
Paweł S.

Paweł S. Senior designer,
Art, Graphic
designer, 3D...

Temat: PZU

fajne ale merytoryki tam niewiele znalzzlem;(
Tomasz Borawski

Tomasz Borawski grafik
komputerowy/designer
/freelancer

Temat: PZU

Mieszane uczucia. Z jednej strony rozumiem, że w briefie zażądali zmiany wizerunku z archaicznego na nowoczesny. Może to być i słuszne. Nie rozumiem do końca potrzeby zrywania z tradycją, skoro marka doskonale wrosła w świadomość społeczną. Bezcenne. Zamiast zmieniać muszą budować wizerunek od nowa. Na szczęście nie próbowano tego np. z Wedlem. Akcja reklamowa jest dla mnie tez raczej zniechęcająca. Gdyby nie prasa, nie wiedziałbym, że ten smutny dziadek to Rewiński. Przyznam się, że przez pewien czas płaciłem więcej za ubezpieczenie samochodu w PZU właśnie z powodu zaufania do wieku firmy.
Samo logo absolutnie mi się nie podoba. Jest potwornie banalne. Kolorystyka gradientów... Rany, czemu instytucje finansowe tak uwielbiają granaty? Może jestem spaczony, bo przez 2 miesiące zasuwałem nad manualem BRE. Te same kolory. W tym logotypie nie ma dokładnie żadnego elementu, po którym łatwo byłoby je zapamiętać. Gdy myślę o Wedlu: czcionka i „języczek”. BRE: tarcza ze strzałkami. Commerz: „turbinka”. Proama: „listki”... A tu co?Woody Tomasz Borawski edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 10:55



Wyślij zaproszenie do