konto usunięte
Temat: Rebranding placówek pocztowych - www.poczta2030.pl
WstępPoczta Polska kojarzy mi się ze starym zegarem, gdzie czas zatrzymał się dawno temu:
- placówki, przypominające twierdzę, która broni się przed klientem;
- socjalistyczny charakter obsługi klienta, kiedy klient jest wrogiem koniecznym;
- ciągłe braki w ofercie sprzedaży opakowań kartonowych, kopert, materiałów do pakowania;
- długi czas oczekiwania na dojście do „okienka”;
- totalny brak organizacji pracy w placówce pocztowej, bo każdy robi wszystko i każdy klient to widzi.
Nadszedł czas na zmiany, bo zmiany są konieczne. Zaufanie do Poczty Polskiej jest wysokie i to zaufanie gwarantuje sukces placówek po kompletnym rebrandingu marki i placówek pocztowych.
Konkurencja nie śpi, ona tylko czeka na okazję, a na to nie można pozwolić.
Dlaczego ten Projekt nazwałem „Poczta 2030”?
Moją ulubioną lekturą są 2 powieści:
Metro 2033 + Metro 2034 - Dmitry Glukhovsky
Te książki mówią o ostatnich epizodach historii cywilizacji człowieka.
Jeśli Poczta Polska się nie zmieni, to czeka ją to samo w roku 2030, jeśli nie wcześniej. Rok 2030 – to obraz świata bez Poczty Polskiej
Zapraszam na http://poczta2030.pl