Paulina Filutowska

Paulina Filutowska stażysta, ApeXnet

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PO NOWELIZACJI z dnia 29 sierpnia 2014 r..

19 października 2014 r. weszła w życie ustawa o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych. Dotyka ona najbardziej newralgicznych, a zarazem najtrudniejszych w praktycznej realizacji elementów zamówień publicznych:
rażąco niskiej ceny; kryteriów oceny ofert; zasad polegania za zasobach podmiotów trzecich.

Zapraszamy na szkolenie 9-10.12. 2014 do Warszawy! Poprowadzi je Grzegorz Czaban! Cena kursu to 990 zł!

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami szkolenia>>
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji!

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.
W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji pod patronatem honorowym Instytutu Rozwoju Biznesu:

„Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Pragniemy wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

- Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
- Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtowni danych
- Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
- Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
- Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji: http://successpoint.pl/knowledge-management#zarejestru...

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Jeśli masz ochotę zdobyć umiejętność prawidłowego przygotowania najważniejszego dokumentu w każdym postępowaniu o udzielenie zamówienia, jakim jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, to masz szansę dowiedzieć się tego na szkoleniu ,, SIWZ po nowelizacji. Tworzenie nowych i dostosowywanie istniejących wzorów SIWZ przy uwzględnieniu zmian z dnia 29 sierpnia 2014,,

TERMIN SZKOLENIA : 10 - 11 marca
MIEJSCE : WARSZAWA
TRENER: ŁUKASZ CZABAN


WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ TUTAJ >>
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Jesteś początkującym w zamówieniach publicznych? Chcesz nabyć wiedzę na ten temat? A może wiążesz przyszłość z zamówieniami publicznymi? Jeśli odpowiedziałeś chociaż raz na TAK, to swoją przygodę możesz zacząć od szkolenia:
„ ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA POCZĄTKUJĄCYCH,, które dadzą Ci gwarancję porządnej podstawy w tym temacie.
KIEDY? – 14 – 15 kwietnia
GDZIE? – WARSZAWA, GOLDEN FLOOR
TRENER – ŁUKASZ CZABAN


SZCZEGÓŁY TUTAJ >>

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Tarionus - Centrum Edukacji i Rozwoju Rynku Pracy zaprasza do udziału w szkoleniach z zakresu zamówień publicznych.

Oferta szkoleń 1-dniowych:
Prawo zamówień publicznych z perspektywy wykonawców
Zamówienia publiczne ustawowe i podprogowe dla zamawiających
Ostatnie nowelizacje prawa zamówień publicznych z perspektywy zamawiających
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Jeśli chodzi o udzielanie zamówień publicznych w służbie zdrowia są one niewątpliwie specyficzne i wymagają odrębnego wyjaśnienia. Dlatego jeśli ktoś chce rozwiać wątpliwości z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań na wyroby medyczne, leki oraz sprzęt medyczny przy podkreśleniu znaczenia pozacenowych kryteriów wyboru ofert, może wziąć udział w szkoleniu na temat :

,,PROFESJONALNE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W SYSTEMIE OCHRONY ZDROWIA’’

Szkolenie odbędzie się : 8 KWIETNIA W WARSZAWIE, którego trenerem będzie GRZEGORZ CZABAN

SZCZEGÓŁY TUTAJ >>
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

8 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w konferencji:

Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych.

Już 22 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci wypowiedzą się na temat rozwiązań zarówno organizacyjnych, jak i technologicznych wykorzystywanych w nowoczesnych kancelariach oraz działach prawnych.

Szczegóły konferencji: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik

Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

mec. Tomasz Zalewski - Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds - Social media w kancelarii prawnej (LinkedIn, Facebook, Twitter itd.)
Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek Kancelaria Prawna

Ponadto zostaną poruszone następujące tematy:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Do udziału serdecznie zapraszamy:

- partnerów zarządzających, dyrektorów oraz kierowników działów prawnych i kancelarii
- radców prawnych, prawników, adwokatów
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami

Rejestracja: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik#zarejestruj-...

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z organizatorem:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

SPARING PRAKTYKÓW I PRAWNIKÓW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH – TEGO NIE MOŻNA PRZEGAPIĆ!

Już w kwietniu odbędzie się długo wyczekiwana, XIII edycja Zjazdu Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych.

Tegoroczna edycja przeprowadzona będzie w innowacyjnej formule, w której w panelu dyskusyjnym zmierzą się prawnicy i praktycy zamówień publicznych. Eksperci dyskutować będą na temat, który przysparza zamawiającym w ostatnim czasie najwięcej trudności, tj. kryteriów oceny ofert. Analizie zostaną poddane również Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, które zostały faktycznie przygotowane przez zamawiających.

Przyjdź sam i przekonaj się, że warto!
Szczegóły i zapisy: zjazd.apexnet.com.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

29 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
- Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA - Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Mieć wiedzę z zamówień publicznych i przy tym posiadać CERTYFIKAT SPECJALISTY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, super sprawa.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam na szkolenie pt. ,, CERTYFIKOWANY KURS NA SPECJALISTĘ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH’’, które odbędzie się 25 - 27 MAJA W WARSZAWIE!!!

Trenerem szkolenie będzie : GRZEGORZ CZABAN, ekspert zamówień publicznych od 1995 roku, który ma na koncie: setki szkoleń oraz tysiące godzin wykładowych z zamówień publicznych.

ZAPRASZAM SERDECZNIE!
SZCZEGÓŁY TUTAJ >>
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek


Zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji, pod patronatem honorowym Polskiej Izby Ochrony oraz IFMA Polska:

Bezpieczeństwo obiektów i obszarów – monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń

11 maja w Warszawie

Celem konferencji jest przedstawienie najważniejszych praktyk, zadań oraz procedur mających na celu ochronę fizyczną oraz techniczną obiektów i obszarów, jak również prowadzonych działań w zakresie zapobiegania, rozpoznawania i wykrywania potencjalnych zagrożeń.

Swoją wiedzą i doświadczeniem podczas wydarzenia podzielą się z Państwem niezależni eksperci, którzy opowiedzą o praktycznych aspektach funkcjonowania systemów zabezpieczeń, m.in.:

- Robert Gawryś, Szef Straży Ochrony Lotniska, Port Lotniczy Radom
- Marian Ślimak, Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa i Spraw Obronnych, Polskie Koleje Państwowe S.A.

Dopełnieniem całości będą prezentacje partnerów konferencji: firmy Nedap oraz Salto Systems, którzy przedstawią Państwu szeroki wachlarz najnowocześniejszych systemów zabezpieczeń i pomogą dobrać najodpowiedniejsze dla Państwa organizacji.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo_obiektow_i_obszarow

Zagadnienia tematyczne jakie poruszymy podczas niniejszego spotkania:

I. Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony

- telewizja przemysłowa, CCTV
- IP kamery, IP video serwery
- kamery termowizyjne i megapixelowe
- systemy detekcji video
- cyfrowy zapis i archiwizacja obrazu
- systemy sieciowe i cyfrowe do zarządzania zasobami, archiwami
- techniki przesyłania obrazu
- integracja i konwergencja

II. Systemy kontroli dostępu

- systemy biometryczne (rozpoznawanie twarzy , technologia linii papilarnych, identyfikacja tęczówki, identyfikacja głosu)
- systemy elektroniczne do drzwi i bram, domofony i wideofony, systemy identyfikacji, karty kodowe
- elektroniczne systemy alarmowe i zabezpieczające
- kontrola dostępu do budynków i urządzeń
- systemy kontroli osobistej i kontroli bagażu

III. Mechaniczne systemy zabezpieczeń

- zewnętrzne zabezpieczenia dostępu: bramki, szlabany, kołowrotki, ogrodzenia

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:

- kadrę średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup nowych produktów i technologii:
- właścicieli i zarządców, naczelników, dyrektorów, administratorów i najemców powierzchni komercyjnych, budynków przemysłowych, - handlowych, biurowych, administracji publicznej, usług finansowych, mieszkaniowych
- reprezentantów firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów, m.in. magazynowych, - przeładunkowych, spedycyjnych oraz lotnisk, dworców, obiektów sportowych, instytutów badawczych, muzeów, i innych
- przedstawicieli administracji i służb odpowiedzialnych za monitorowanie i bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej oraz monitoring - przestrzeni publicznych i obszarów
- przedstawicieli służb mundurowych

Rejestracja: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo_obiektow_i_obsza...

Czego można się spodziewać?

- Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies
- przerwy kawowe
- dla chętnych: lunch oraz uroczysta kolacja podczas której stworzymy możliwość bezpośredniego kontaktu i rozmów wspólnie z naszymi ekspertami i producentami.

To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Współpraca merytoryczna i partnerska:
Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka@successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w XII edycji Ogólnopolskiej Konferencji:

„ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE – KOMUNIKACJA I KOOPERACJA SŁUŻB”

20.05.2015r w Warszawie

Sytuacje kryzysowe mogą pojawić się w wyniku działania sił przyrody, kataklizmów, a także być efektem działalności człowieka lub jej zaniechania. Aby im zapobiec niezwykle ważna jest systematyczna identyfikacja przyczyny problemu oraz jej dogłębna analiza. Opracowywanie skutecznej strategii przeciwdziałania skutkom sytuacji kryzysowych to jedno z najważniejszych wyzwań, z którym muszą zmierzyć się funkcjonariusze służb mundurowych.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli m.in.:

- Marszałek Województwa Mazowieckiego
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
- Ministerstwo Obrony Narodowej

Celem wydarzenia jest poznanie potrzeb służb mundurowych i administracji publicznej oraz wskazanie możliwych kierunków zmian, umożliwiających rozwój i poprawę skuteczności działania organów w sytuacjach kryzysowych.

W związku z powyższym podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy:

1.Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków
2.Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych
3.Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu kryzysowym:
- Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje dedykowane, standardy i narzędzia
- Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji

Szczegółowa tematyka spotkania: http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe

Na te i inne tematy wypowiedzą się m.in.:

- Wojciech Radecki - Naczelnik Wydziału Planowania Cywilnego, Departament do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego - Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji - Regionalny System Ostrzegania jako ogólnokrajowe narzędzie służące do informowania społeczeństwa o zagrożeniach
- Edyta Wcisło - Przewodnicząca Polskiej Rady Ratowników Medycznych - Uświadamianie społeczeństwa i powszechna edukacja w zakresie przeciwdziałania zagrożeniom
- Jarosław Rybak - Wojskowy Instytut Medyczny - Jak na własne życzenie wykreować sobie kryzys?
- Paweł Błasiak - Wiceprezes Zarządu Głównego WOPR
- st. kpt. dr Monika Tryboń - Kierownik Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego
- mgr inż. Rafał Wróbel - Przedstawiciel Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:

- kadrę zarządzającą wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawicieli centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i - wojewódzkiego, specjalistów do zarządzania kryzysowego.
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej / - Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR,
- służby ratownicze chemiczne, radiacyjne

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe#zarejestr...

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji ekspertów.

Kontakt z Organizatorem:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Po nowelizacji Prawa zamówień publicznych w dalszym ciągu pojawia się mnóstwo wątpliwości dotyczących stosowania pozacenowych kryteriów oceny ofert.

Warto pozbyć się ich raz na zawsze biorąc udział w szkoleniu, które odbędzie się już w maju w Gdańsku:

OCENA OFERT W OPARCIU O INNE KRYTERIA NIŻ CENA
26- 27 maja 2015 r.


Szkolenie poprowadzi:
JERZY CZABAN
• Jeden z pierwszych wykładowców zamówień publicznych wpisanych na listę trenerów, prowadzoną do 1997 r. przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
• Arbiter zamówień publicznych wpisany na listę przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych

Szczegóły znajdziecie TUTAJ >>
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek


Zapraszamy na IV edycję konferencji:

„BEZPIECZEŃSTWO FIRMOWYCH SIECI” już 27.05.2015r w Warszawie

Obecnie w każdej firmie niezbędny jest system zabezpieczający, który zapewni jej ochronę przed złośliwym oprogramowaniem oraz bezpośrednimi atakami hakerów. Wdrażając zabezpieczenia należy mieć na uwadze profil firmy, oraz uprawnienia i stanowiska użytkowników.

Strona Konferencji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci

Zaproszenie do wygłoszenia wykładu przyjęli:

Grzegorz Długajczyk - Koordynator ds. bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem IT, Departament Zarządzania Ryzykiem Operacyjnym w ING Bank Śląski - „Czy Twoja sieć firmowa jest bezpieczna?”
Anna Jaworska - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Departament Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych i Zarządzania Dostawcami. City Handlowy w Warszawie S.A. - „Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie”
Kamil Kiliński - Kierownik Bezpieczeństwa Informacji, Liberty Ubezpieczenia - „Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci”
Tomasz Habiger – Dyrektor Działu Technicznego, SSK S.A. - „Uptime24 – ochrona przed skutkami awarii i zwiększenie bezpieczeństwa zasobów”
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska - „Przypadki użycia systemów SIEM”

Zagadnienia tematyczne konferencji:

- zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN - Wirtualne Sieci Prywatne
- systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS)
- firewall Appliance, firewalle sprzętowe, programowe
- audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- narzędzia do zarządzania siecią
- bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych, ochrona antywirusowa
- ochrona przed spamem na serwerze i po stronie klienta
- bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- oprogramowanie typu spyware i adware
- problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Do całkowicie bezpłatnego działu w konferencji zapraszamy przedstawicieli branży: finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej, w szczególności:
- osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa, decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa

Rejestracja: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci#zarejestru...

Czego można się spodziewać?

- atrakcyjne wykłady,
- najnowsze case studies,
- ciekawe dyskusje,
- wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami podczas przerw kawowych

To wszystko dostępne właśnie u nas!

Serdecznie zapraszamy

Kontakt z Organizatorem:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą kursu "Specjalista ds. zamówień publicznych".
Miejsce: Poznań
Czas: 10 dni, 80h.
Cena: 1290zł

http://www.tarionus.pl/szkolenia/specjalista-ds-zamowi...
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
termin: 8-12 czerwca 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
Tel. stacjonarny: 22 427 35 33 (wew. 41)
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

AKADEMIA EKSPERTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W APEXnet

Serdecznie zapraszamy wszystkie osoby, które posiadają, co najmniej podstawową wiedzę z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych popartą doświadczeniem na samodzielnym stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi zarówno ze strony zamawiających jak też wykonawców na AKADEMIE EKSPERTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH!

DATA, MIEJSCE, TRENER :
Zjazd I 16-17 października, Warszawa ,Łukasz Czaban, Grzegorz Czaban
Zjazd II 13-14 listopada, Warszawa, Iwona Holka, Grzegorz Czaban
Zjazd III 4-5 grudnia, Warszawa, Ewa Wiktorowska, Jerzy Czaban
Zjazd IV 18-19 grudnia, Warszawa Ewaryst Kowalczyk, Grzegorz Czaban

DLACZEGO WARTO?
1. Jedyna na rynku propozycja szkoleń dla Specjalistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zamówień publicznych
2. Zajęcia prowadzone w formie wykładów połączonych ze specjalistycznymi i innowacyjnymi warsztatami
3. 5 ekspertów zamówień publicznych
4. 50 % zniżki na szkolenie z nowelizacji
5. 1,5 godzinny test zaliczeniowy, który kończy się Dyplomem z wyróżnieniem dla ponad 50% uczestników
6. 57 godzin wykładów, ćwiczeń i dyskusji
7. Atmosfera i poziom merytoryczny bez porównania do żadnego innego studium, kursu i akademii o zbliżonej tematyce
8. Roczny dostęp on-line do 3 czasopismo zamówieniach publicznych

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW TUTAJ>>
Barbara Jasińska

Barbara Jasińska Główny specjalista,
Grupa Energa

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

BALTIC BUSINESS TRAINING

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy pracowników urzędów administracji publicznej na szkolenia:

Przeciwdziałanie korupcji w urzędach administracji publicznej
25.06.2015r, WARSZAWA - szczegóły http://szkoleniabbt.pl/przeciwdzialanie-korupcji-w-ins...

Prawo zamówień publicznych uwzględniające najnowsze zmiany
10.06.2015r, WARSZAWA - szczegóły http://szkoleniabbt.pl/prawo-zamowien-publicznych-uwzg...

DODATKOWO TRWA REKRUTACJA NA SZKOLENIA:

Zmiany w przepisach prawa pracy - kodeks pracy i umowy cywilnoprawne
10.06.2015r, WARSZAWA - szczegóły http://szkoleniabbt.pl/zmiany-w-przepisach-prawa-pracy...

Ochrona danych osobowych z uwzględnieniem nowelizacji ustawy
25.06.2015r, WARSZAWA - szczegóły http://szkoleniabbt.pl/ochrona-danych-osobowych-z-uwzg...

Kontakt:
Barbara Jasińska
tel.: +48 793-599-961
e-mail: barbara.jasinska@szkoleniabbt.pl
http://szkoleniabbt.pl/
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

- W programie konferencji m.in.:
- Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure
- System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży MERINOSOFT Sp. z o.o.
- Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy/PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH - Innergo Systems Sp. z o.o.
- Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
2.mobilny handlowiec / agent
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl

Następna dyskusja:

Doktorat z Gospodarki i Adm...




Wyślij zaproszenie do