Katarzyna Pędziwiatr

Katarzyna Pędziwiatr Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek
Witam,

Serdecznie zapraszam do udziału w kursie dla pracowników sektora jednostek budżetowych pt.

RACHUNKOWOŚĆ BUDŻETOWA OD PODSTAW ZE ZMIANAMI OD 19.01.2012 r.

Termin kursu: 09-30.05.2012 r.
Czas trwania: 42 godziny
Tryb: wieczorowo, zajęcia w poniedziałki i środy w godzinach 16.30-21.00
Miejsce szkolenia: Katowice, ul. Moniuszki 4/8

Więcej informacji>>

Cel kursu:
Celem kursu jest komplementarne przedstawienie zagadnień z zakresu rachunkowości budżetowej, których znajomość ułatwi zrozumienie mechanizmów i zasad funkcjonowania tej dziedziny. Zapoznanie się z bardzo szerokim zakresem prawa, którego przestrzeganie jest bardzo rygorystycznie egzekwowane podczas wszelkiego rodzaju kontroli instytucjonalnych.
__________________

SUPER OFERTA!
Przy zgłoszeniu do 16.04.2012 r. cena promocyjna: 790,00 zł
Przy zgłoszeniu 2 osób cena promocyjna 599,00 zł

KONTAKT

Katarzyna Pędziwiatr
katarzyna.pedziwiatr@frr.pl
kom. 501 380 880
tel. 32 353 09 26
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Witam i zapraszam na szkolenie z jednej, z charakterystycznych metodyk zarządzania projektami w administracji publicznej:

Zostań certyfikowanym Project Managerem zgodnie z metodyką PRINCE2®, na obu poziomach- W TYDZIEŃ![/b]

Tylko w maju i tylko w Krakowie! Szkolenie otwarte z PRINCE2- zintegrowane

PROMOCJA CENOWA na każdy poziom!


Obrazek




7-9.05.2012r. - Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2, poziom Foundation®
Miejsce - Kraków
Cena - 1900 zł lub 2200 zł podręcznikiem -W CENĘ WLICZONY JEST AKREDYTOWANY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY!


Dla osób posiadających już certyfikat na poziomie Foundation, będzie możliwe zdobycie certyfikatu na poziomie Practitioner:

10-12.05.2012r. Metodyka Prince2, poziom Practitioner®,
Miejsce: Kraków
Cena: 2700 zł - W CENĘ WLICZONY JEST AKREDYTOWANY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY!


Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/otwarte.html lub pod numerem telefonu
12 423 05 15
Katarzyna S.

Katarzyna S. prokurent,
komandytariusz
Robert Solga i
Wspólnicy Kancel...

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Zapraszam na dwudniowe szkolenie dla praktyków z działów zamówień publicznych, ze sprawdzonym trenerem i dobrym programem oraz pakietem SPA w cenie.

Dobra okazja by uzupełnić wiedzę, ale także odpocząć na wiosnę.

Szkolenie odbędzie się 24-25 maja 2012 roku w Ustroniu, w hotelu Mazowsze Medi Spa położonym w urokliwej dolinie Jaszowca. Ośrodek zlokalizowany jest w górach, w bliskości rzeki Wisły i otoczeniu lasów. Jest to idealne miejsce by podziwiać górską przyrodę, zrelaksować się w ciszy i pięknym otoczeniu.

Więcej informacji o ośrodku - http://dwmazowsze.com

Więcej informacji o szkoleniu: http://www.solga.pl/index.php?ps=204

Formularz zgłoszenia można znaleźć tu: http://www.solga.pl/index.php?ps=206

kontakt: szkolenia@solga.pl
Ewa Z.

Ewa Z. Entrepreneur

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

ZAPRASZAM SERDECZNIE DO KATOWIC NA SZKOLENIE Z TEMATU:

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W PRAKTYCE

Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z regulacjami prawnymi oraz zasadami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych.

Szkolenie adresowane jest do pracowników/wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, odpowiedzialnych w szczególności za przygotowanie ofert oraz pracowników instytucji zamawiających, wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Program szkolenia

1. Podstawowe zasady i cele udzielania zamówień publicznych.
2. Podmiotowy i przedmiotowy zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłączenia od obowiązku stosowania ustawy – zupełne i częściowe, zamawianie usług niepriorytetowych.
3. Ogólne zasady wydatkowania środków publicznych do 14.000 euro.
4. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – opis przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości szacunkowej zamówienia, przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Ogłoszenia o zamówieniach publicznych - zasady i miejsca publikacji, elementy na które należy zwrócić szczególną uwagę, pozyskiwanie informacji o zamówieniach, uprawnienie zamawiającego do poinformowania wykonawców.
6. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków oraz inne dokumenty.
7. Kryteria oceny ofert – cena oraz inne kryteria, kryteria oceny ofert a zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
8. Przebieg postępowania w zależności od wybranego trybu – omówienie przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych trybów udzielania zamówień. Aukcja a licytacja elektroniczna.
9. Wpływ wykonawcy na kształt postępowania – zasady i terminy składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, dopuszczalność zmiany treści SIWZ.
10. Ubieganie się o zamówienia przez podmioty z sektora MSP – konsorcja, podmioty trzecie, podwykonawstwo.
11. Podział zamówienia na części, dopuszczenie składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
12. Zabezpieczenie oferty wadium – formy wadialne, wysokość, zwrot i zatrzymanie wadium.
13. Badanie i ocena ofert:
• uzupełnianie dokumentów składanych wraz z ofertą,
• wyjaśnienia treści ofert oraz ceny rażąco niskiej,
• poprawianie omyłek pisarskich, rachunkowych i innych,
• przesłanki wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty,
• wybór oferty, sposób zawiadamiania, ocena uzasadnienia.
14. Umowy w sprawach zamówień publicznych – forma, termin zawarcia, dopuszczalność zmiany umowy.
15. Środki ochrony prawnej – informacja o nieprawidłowej czynności lub zaniechaniu, prawo do wniesienia odwołania, zawartość, forma, procedura wniesienia, koszty, przystąpienie do postępowania odwoławczego, zgłoszenie opozycji.
16. Nieprawidłowości towarzyszące ubieganiu się o zamówienia publiczne. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Prowadzący:
Renata Sykut – praktyk, wykładowca i doradca. Dziedziną zamówień publicznych zajmuje się od 1997 r., ze szczególnym uwzględnieniem zamówień na roboty budowlane. Bogate praktyczne doświadczenie zdobyte w trakcie pracy w komórkach zamówieniowych oraz inwestycyjnych w jednostkach samorządu terytorialnego. Aktualnie zajmuje się kontrolą zamówień publicznych udzielanych przez beneficjentów środków funduszy Unii Europejskiej. Praktyczny dorobek zawodowy zdobyty również w trakcie obsługi podmiotów zarówno ze strony zamawiających jak i wykonawców. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. W prowadzonych szkoleniach największy nacisk kładzie na praktyczne strony stosowania przepisów prawa zamówień publicznych.

Koszt szkolenia: 249zł
Miejsce szkolenia:
siedziba Kancelarii Prawa Podatkowego A. Błaszczyk, J. Bartosiewicz Sp. z o. o. z w Katowicach, przy ul. Szewskiej 12
Terminy szkoleń: 27 kwiecień 2011r. (8 godz. szkoleniowych - od godz. 9:00 do 15:00) lub 10 maj 2011r. (8 godz. szkoleniowych - od godz. 9:00 do 15:00)
Informacja o szkoleniu: http://www.kancelariabb.pl/kancelaria-podatkowa-katowi...
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek


Zaprasza do udziału w szkoleniu pt. Postępowanie administracyjne w jednostkach samorządu terytorialnego.

Szkolenie odbędzie się w Gdańsku, 18 maja 2012r.

Program szkolenia:
1. Zagadnienia ogólne
•źródła prawa
•zakres obowiązywania KPA
•Samorządowe Kolegium Odwoławcze

2. Zasady ogólne postępowania administracyjnego

3. Właściwość organów
•właściwość rzeczowa i miejscowa
•wyłączenie pracownika i organu- przyczyny
•strona postępowania
•udział organizacji społecznej w postępowaniu administracyjnym

4. Wszczęcie postępowania administracyjnego

5. Status prawny stron postępowania

6. Terminy załatwienia spraw

7. Doręczenie zwykłe i zastępcze oraz fikcja doręczenia

8. Decyzja jako prawna forma działania administracyjnego

9. Uprawnienia samokontrolne organu w postępowaniu odwoławczym

10. Tryby nadzwyczajne:
•wznowienie postępowania- przesłanki, odmowa wznowienia postępowania w drodze postanowienia a nie decyzji
•uchylenie decyzji ostatecznej tylko przez organ, który ja wydał – przesłanki
•stwierdzenie nieważności decyzji

11. Decyzja administracyjna jako podstawa prawna wszczęcia postępowania egzekucyjnego

12. Postępowanie szczegółowe:
•w sprawie rozstrzygania sporów o właściwość
•w sprawie wydawania zaświadczeń
•w sprawie skarg i wniosków

Po szczegółowe informacje dotyczące szkolenia zapraszam na stronę: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Krzysztof Okrasiński

Krzysztof Okrasiński trener OOŚ,
specjalista ds.
ochrony środowiska

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Szanowni Państwo,
ZIELONE OKO zaprasza na specjalistyczne szkolenia o tematyce związanej z ochroną środowiska.

Obecnie prowadzimy rekrutację na następujące szkolenia:

1. "Ramowa Dyrektywa Wodna w postępowaniach administracyjnych" (przydatne nie tylko dla urzędników, ale i autorów dokumentacji środowiskowych)
2. „Ocena oddziaływania na środowisko i na obszary Natura 2000”
3. "Ochrona środowiska w procesie inwestycyjnym"
4. „Ustawa o odpadach – stan obecny i najbliższe zmiany”

Szkolenie są prowadzone wyłącznie przez doświadczonych ekspertów, których wiedza i doświadczenie znajduje praktyczne zastosowanie w pracy dla kluczowych organów administracji państwowej oraz przy inwestycjach.

Szczegółowe informacje na temat szkoleń (miejsca, terminy, koszty) dostępne na stronie: http://www.zieloneoko.pl

Serdecznie zapraszam do kontaktu i współpracy.
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

--Joanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 14.08.12 o godzinie 11:50
Marta Andrzejczyk

Marta Andrzejczyk Asystentka ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

"E-administracja w Polsce - mit czy fakt?"
27 września 2012r.
Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat - Warszawa


Jak usprawnić obieg dokumentów w Urzędzie? Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela? Jakie narzędzia zastosować? Na te i inne pytania odpowiedzą zaproszeni eksperci podczas konferencji już 27 września w Warszawie.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administra...

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administra...

Swoje rozwiązania zaprezentują m.in: EMC, S4E, Image Recording Solutions

Proponowana tematyka konferencji:

Usprawnienie obiegu dokumentów

* zarządzanie dokumentacją
* e- faktura w sektorze publicznym
* masowe wydruki
* podpis elektroniczny
* digitalizacja dokumentów
* systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
* Elektroniczna Skrzynka Podawcza
* workflow - automatyzacja procesów biznesowych

Usprawniona komunikacja między pracownikami Urzędu

* portale korporacyjne
* usługi telekomunikacyjne, telefonia VOIP
* E-mail, Internet, poczta głosowa
* telekonferencje

Ułatwiony dostęp Obywatela do informacji

* profesjonalna strona internetowa
* Biuletyn Informacji Publicznej
* zintegrowana komunikacja
* wirtualni doradcy na stronach internetowych
* infokioski

Bezpieczeństwo

* systemy archiwizacji i backupu
* ochrona dokumentów
* ochrona danych osobowych

Do udziału w konferencji zapraszamy:

* CIO, Dyrektorów i Kierowników działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
* Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
* Dyrektorów i Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
* Osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
* Dyrektorów i Kierowników ds. operacyjnych
* Kierowników ds. zakupów

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń


*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.

Chciałabym zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji poświęconej elektronicznemu obiegowi dokumentów.

Konferencja „Nowoczesna firma i administracja – efektywne zarządzanie dokumentami oraz procesami biznesowymi”

odbędzie się 18 września 2012r. w Warszawie.

Tematyka konferencji, ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów, usprawniają i optymalizują pracę przedsiębiorstw prywatnych oraz instytucji państwowych.
Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

Przykładowe zagadnienia poruszane podczas konferencji:

• platformy automatyzujące pracę recepcji oraz administracji,
• e-urzędy – elektronizacja administracji państwowej,
• workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
• systemy korporacyjne - intranet, extranet,
• e-faktura,
• elektroniczny podpis,
• systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
• dokumenty w chmurze,
• OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
• digitalizacja dokumentów,
• zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
• elektroniczna archiwizacja,
• skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
• zarządzanie dokumentami papierowymi,
• masowe wydruki.

Do udziału zapraszamy:

• Naczelników, Dyrektorów, Kierowników oraz Koordynatorów podmiotów organizacyjnych
administracji państwowej
• Głównych i Starszych Specjalistów, odpowiedzialnych za dokumentację urzędu
(kadry, księgowość, administracja etc.),
• CIO / Szefów departamentów IT infrastruktury i technologii IT
• Dyrektorów i Managerów ds. infrastruktury oraz nowych technologii
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów i Kierowników Finansowych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów

Strona konferencji: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny:

http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.

KONTAKT:

tel: 22-468-80-72 kom: 531806841
mail: biuro@pureconferences.pl
website: http://pureconferences.pl


Obrazek
Joanna Turek edytował(a) ten post dnia 21.10.12 o godzinie 12:59
Michał Sikora

Michał Sikora specjalista do spraw
organizacji szkoleń,
Hortus-edu.pl

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Szkolenie e-learningowe "Prowadzenie konsultacji społecznych"
Firma Hortus zaprasza na szkolenie z wykorzystaniem platformy nauczania on-line. Adresowane do osób, które mogą w swych działaniach zawodowych i społecznych brać udział w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu konsultacji społecznych. Szkolenie odpłatne.

Szkolenie adresowane do osób, które rozpoczynają wdrażanie konsultacji społecznych w miejscach swego funkcjonowania (zawodowego, społecznego), do osób, które mają czynnie współuczestniczyć w procesach konsultacji społecznych, a także do innych zainteresowanych tym zagadnieniem.

Zajęcia mają przede wszystkim wymiar praktycznych ćwiczeń, połączonych z wymianą doświadczeń i dyskusją nad propozycjami rozwiązań. Treści merytoryczne stanowią jedynie bazę realizowanych zadań.

Cele szkolenia:

poznanie istoty konsultacji społecznych,
nabycie wiedzy w zakresie planowania, realizacji i zamykania konsultacji społecznych,
nabycie umiejętności planowania konsultacji społecznych,
wymiana doświadczeń uczestników szkolenia.
Szczegóły dostępne są TUTAJ

Szczególną wartość szkolenia, poza jego praktycznym wymiarem, stanowią: dostępność (nie ma potrzeby dojeżdżania do miejsca szkolenia i ponoszenia dodatkowych kosztów), elastyczność (w czasie trwania kursu uczestniczysz w nim o dowolnej porze dnia), niski koszt (4 tygodnie podnoszenia kompetencji za jedyne 130 zł).

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Polecam studia podyplomowe na kierunku

Budżetowanie Zadaniowe i Rachunkowość Sektora Finansów Publicznych

organizowane przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu we współpracy z firmą QNT Systemy Informatyczne w ramach Akademii QNT.

Jeśli jesteś pracownikiem finansowo-księgowym w komórce rachunkowości jednostki sektora finansów publicznych lub chciałbyś nim zostać, postaw na kadrę dydaktyczną UE we Wrocławiu oraz ekspertów z doświadczeniem praktycznym.

W programie: rachunkowość w jednostkach sektora finansów publicznych, budżetowanie zadaniowe, organizacja i zarządzanie finansami oraz zajęcia praktyczne w zakresie technologii informatycznych wspierających budżetowanie zadaniowe.

Po ukończeniu studiów i obronie pracy dyplomowej słuchacze otrzymują dyplom Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Zajęcia odbywać się będą w Zabrzu, w komfortowej i multimedialnej sali wykładowej firmy QNT Systemy Informatyczne.

Studia rozpoczną się jesienią 2012 (2 semestry w wybrane soboty i niedziele).

Koszt studiów: 4 500 PLN (możliwość płatności w ratach po 2 250 PLN za semestr)

Kontakt: Adam Zych, Koordynator ds. rekrutacji, telefon: 32 786 91 08, e-mail: adam.zych@qnt.pl

Dowiedz się więcej na: http://www.qnt.pl/akademia-qnt
Marta Andrzejczyk

Marta Andrzejczyk Asystentka ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

"Systemy do zarządzania kryzysowego"
31 października 2012r., Warszawa


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w VI już edycji konferencji poświęconej nowoczesnym rozwiązaniom dedykowanym instytucjom i służbom odpowiedzialnym za utrzymanie bezpieczeństwa i zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/systemy-do-z...

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/systemy-do-z...

Proponowana tematyka konferencji:

Systemy łączności

* skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi,
* standardy cyfrowej transmisji bezprzewodowej (TETRA, TEDS, LTE),
* transmisja głosu i danych - szybka i niezawodna,
* radiowe sieci w służbach bezpieczeństwa i ratunkowych,
* bezprzewodowe usługi szerokopasmowe, wideokonferencje.

Bezpieczeństwo danych

* bezpieczna komunikacja w epoce terroryzmu i klęsk żywiołowych,
* cyberterroryzm,
* bezpieczeństwo - teleinformatyczne, publiczne, transportu, obiektów, danych,
* zasilanie awaryjne i systemy zapewniające ciągłość działania administracji publicznej,
* bazy danych - gromadzenie, przetwarzanie, składowanie, archiwizacja

Systemy powiadamiania i ostrzegania ludności cywilnej o zagrożeniu:

* monitoring zagrożeń,
* systemy monitorowania GPS i informacji przestrzennej GIS oraz ich zastosowanie w zarządzaniu kryzysowym,
* systemy powiadamiania przy wykorzystywaniu nowoczesnych i dostępnych technologii (SMS)
* współpraca ze środkami masowego przekazu.

Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe:

* mobilne systemy komputerowe,
* radiotelefony,
* monitory.

Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych:

* działania logistyczne,
* rola administracji samorządowej i publicznej, służb mundurowych oraz ratunkowych w sytuacjach kryzysowych.

Do udziału w konferencji zapraszamy:
Kadrę zarządzającą:

* jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,
* funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej
* koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR,
* specjalistów do zarządzania kryzysowego.

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń


*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT

Kontakt:
Ewa Cichocka
Kierownik projektu
tel. +48 22/ 101 33 40
fax. +48 22/ 244 25 37
ewa.cichocka@multitrain.plMarta Andrzejczyk edytował(a) ten post dnia 01.10.12 o godzinie 10:05

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Program studiów na kierunku Budżetowanie Zadaniowe i Rachunkowość Sektora Finansów Publicznych wzbogacony został o warsztaty praktyczne z obsługi aplikacji BUZA.

Co więcej: ukończenie studiów organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu i firmę QNT Systemy Informatyczne otwiera drogę do uzyskania certyfikatu księgowego i uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 1994 r., nr 12, poz. 591, z późn. zm.) do uzyskania uprawnień wystarczy trzyletnia praktyka w księgowości, ukończenie studiów magisterskich lub równorzędnych oraz studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości na uczelni wyższej, która uprawniona jest do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych.

Dowiedz się więcej na: www.akademia.qnt.pl lub zadzwoń pod 32 786 91 08 i napisz na akademia@qnt.pl.

Rekrutacja potrwa jeszcze tylko do 31 października 2012 r.

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek


15 - 16 listopada 2012 APEXnet Centrum Szkoleń administracji Publicznej już po raz IX zaprasza na Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych.

* Dwa dni najbardziej kontrowersyjnych obszarów Prawa zamówień publicznych
* Dyskusje ekspertów o najciekawszych przypadkach z praktyki
* Kilkudziesięciu fachowców na jednej sali
* Podkreślenie aktualnych zmian w ustawie Prawo zamówień publicznych
* Komfortowe warunki
* Eksperci, którzy na bieżąco śledzą zmiany prawne dotyczące zamówień publicznych:
pan Jerzy Czaban, pan Grzegorz Czaban i pan Łukasz Czaban oraz pani Ewa Wiktorowska

Zapraszamy wszystkich, którym z różnych względów bliska jest tematyka zamówień publicznych!
Aleksandra Krempin-Dolata

Aleksandra Krempin-Dolata Doświadczenie w
branży
szkoleniowej w
międzynarodowym...

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Teraz Ernst & Young Academy of Business szkoli również urzędników!

Zapraszam do zapoznania się z ofertą szkoleń dedykowanych pracownikom sektora publicznego.
Uczestnictwo w szkoleniach służy podnoszeniu kwalifikacji pracowników oraz poprawy jakości obsługi w urzędach.

Obsługa klienta urzędu. Profesjonalna obsługa interesantów
http://www.academyofbusiness.pl/pl/szkolenia/obsluga-k...
Jednodniowe szkolenie, które poprawi styl autoprezentacji w kontakcie z klientem urzędu.
28 listopada 2012

Wystąpienia publiczne urzędników i parlamentarzystów. Praktyczne porady dla mówców
http://www.academyofbusiness.pl/pl/szkolenia/wystapien...
Dwudniowe szkolenie, które uczy jak skutecznie przemawiać i jak uniknąć błędów w swoim stylu prezentacji.
5-6 grudnia 2012

Szkolenia wzbogacą wiedzę i umiejętności przydatne każdej osobie. Ich celem jest doskonalenie urzędników w zakresie rozwoju osobistego, współpracy wewnętrznej oraz budowania pozytywnych relacji z klientami zewnętrznymi.
Alicja Rak

Alicja Rak Radca prawny

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek

Zapraszam na wyjazdowe, czterodniowe szkolenie:
"CERTYFIKOWANY SPECJALISTA KONTROLI ZARZĄDCZEJ" 32/h
4-7 grudnia 2012, Karpacz

Szkolenie ma charakter specjalistyczny i ma kompleksowo przygotować słuchaczy do codziennej pracy związanej ze stosowaniem systemu kontroli zarządczej.

Po pozytywnym zdaniu egzaminu, słuchacz otrzymuje Certyfikat specjalisty kontroli zarządczej!

Zapoznaj się z naszą ofertą i ceną promocyjną, więcej o szkoleniu: http://www.sanduro.pl/szkolenie_specjalista_kontrola_z...
Sanduro Group specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie z zakresu kontroli zarządczej. Nasze kursy są zawsze bardzo wysoko oceniane przez słuchaczy. Zapraszamy

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA

DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

To propozycje szkoleń otwartych dla kadry urzędniczej, które odbędą się w grudniu w Gdańsku. Organizatorem szkoleń jest Akademia Edukacji Regionalnej. Zapraszam do zapoznania się z programem szkoleń: http://www.arp.gda.pl/630,kalendarz-szkolen.html

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

PRAWNIK W BIZNESIE - szkolenia

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej

Zapraszamy pierwszych 15 osób do BEZPŁATNEGO udziału w seminarium
LEGISLACJA ADMINISTRACYJNA - ASPEKTY PRAKTYCZNE STANOWIENIA PRAWA MIEJSCOWEGO, które odbędzie się 5 grudnia 2012 roku w Warszawie.

Zasady tworzenia przepisów prawnych zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. Akty prawa miejscowego są stanowione przez wojewodę i organy administracji zespolonej, a także przez sejmik województwa, radę lub zarząd powiatu oraz radę lub wójta gminy – na podstawie przepisów upoważniających, zamieszczonych w ustawach.

Wydaje się proste, ale czy w istocie tak jest ?

Zapraszamy Państwa do udziału w seminarium dot. legislacji administracyjnej. Dowiedzą się Państwo o praktycznych aspektach stanowienia prawa miejscowego. Poruszymy zagadnienia dotyczące obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej, powiemy o metodyce pracy legislatora oraz o procedurach ogłaszania aktów normatywnych. Zwrócimy uwagę na monitorowanie prawa miejscowego przez przedstawicieli społeczności lokalnych.

FORMULARZ BEZPŁATNEGO UDZIAŁU
http://www.e-administracja.org.pl/konferencje/2012/pm/...
*Bezpłatny udział dotyczy przedstawicieli administracji publicznej. Ilość miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

PROGRAM konferencji znajduje się na stronie: http://e-administracja.org.pl/patronat/pm/ a w nim m.in.:

- Obywatelska inicjatywa uchwałodawcza jako instrument angażowania mieszkańców w sprawy publiczne
dr Grzegorz Makowski (Instytut Spraw Publicznych)
- Metodyka pracy legislatora - zasady redagowania tekstów prawnych
dr Marek Lewicki (Katedra Prawa Administracyjnego i Nauki Administracji, Uniwersytet łódzki)
- Procedury ogłaszania aktów normatywnych w zakresie legislacji administracyjnej
prof. dr Stanisław Lipski, dr Jacek Lipski (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania Administracji)
- Obszar obowiązywania aktów prawa miejscowego
prof. dr Stanisław Lipski, dr Jacek Lipski (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania Administracji)
- Proces legislacyjny w oparciu o dokumenty strukturalne w XML
Adam Grytner, Krzysztof Radzimski (ABC Pro sp. z o.o.)
- Monitorowanie prawa miejscowego przez przedstawicieli społeczności lokalnych
Mariusz Szyrski (Katedra Prawa Administracyjnego, UKSW)
- Dobre praktyki w zakresie stanowienia prawa miejscowego w aspekcie elektronizacji prawa
dr Przemysław Polański (Akademia Leona Koźmińskiego)
Adam Grytner (ABC Pro sp. z o.o.)

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. ; Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Szkolenia dla administracji publicznej


Obrazek


Ty decydujesz, co jest w środku!!!
Szkoleniowy budżet świeci pustkami?
Koniec roku to nie koniec świata - zainwestuj w rozwój swojej firmy! Ostatnie drobne wydaj na dokształcenie pracowników!


Kontakt:

Dorota Iwanicka

tel. +48 691 571 598
dorota.iwanicka@multitrain.pl

Kamila Gut

tel. + 48 725 786 006
kamila.gut@multitrain.pl

Następna dyskusja:

Doktorat z Gospodarki i Adm...




Wyślij zaproszenie do