konto usunięte

Temat: Obiekty Szkoleniowo - Konferencyjne

Osoby poszukujące miejsc na zorganizowanie szkoleń, konferencji czy też spotkań biznesowych zapraszamy do naszej bazy Hoteli i Ośrodków, w której znajdują się obiekty posiadające sale.

http://publiczni.pl/hotele/

Zapraszam do dzielenia się informacjami,na temat gdzie warto organizować spotkania, szkolenia itp.

Pozdrawiam pracowników obiektów, które już z nami współpracują, a dla tych które chciałby do nas dołączyć podaje kontakt

k.kania@publiczni.pl
022 428 38 35

konto usunięte

Temat: Obiekty Szkoleniowo - Konferencyjne

Bezpieczeństwo w branży IT- konferencja CONFidence

Mało jest w Polsce konferencji na temat bezpieczeństwa IT na przyzwoitym poziomie, a jeszcze mniej takich gdzie zamiast marketingowych prezentacji można posłuchać technicznych wykładów. CONFidence jest tu wyjątkiem, warto wiec przyjechać 15-16 maja do Krakowa na 5 edycje konferencji. Same nazwiska prelegentów świadczą o poziomie: keynotem będzie Bruce Schneier, guru kryptografii, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Poza tym wystąpi Joanna Rutkowska (najbardziej znana postać polskiego środowiska security), Tavis Ormandy, Alexander Kornbrust, Mario Heiderich, Lukasz Bromirski i wielu innych.

Konferencja jest podzielona na 3 sesje: Network & OS, Web & Database i Hands-on Track, w czasie których będzie mowa m. in. o niepublikowanych błędach na urządzeniach klasy SOHO, nowych zagrożeniach związanych z wirtualizacja, realnym bezpieczeństwie, a raczej jego braku. Będzie się tez można dowiedzieć jak za darmo jeździć komunikacja miejska w Wiedniu, Pradze i Bratyslawie.

Zapraszamy!

Warto zajrzeć na stronę CONFidence http://confidence.org.pl albo na zobaczyć na You Tube jak fajnie było w zeszłym roku: http://www.youtube.com/watch?v=GuhD8RgIS7E i http://www.youtube.com/watch?v=QXTpbh99yUU
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Obiekty Szkoleniowo - Konferencyjne

Zapraszamy do udziału w X Forum administratorów, koordynatorów i redaktorów BIP
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
23 listopada 2010 r., Warszawa

Biuletyny Informacji Publicznej wprowadzone na mocy ustawy o dostępie do informacji publicznej z 2001 r. miały stać się podstawowym sposobem udostępniania treści i dokumentów urzędowych o charakterze publicznym.
Coraz więcej aktów prawnych, w tym ustaw, odwołuje się do tego narzędzia – niektóre z nich wprowadzają wręcz obowiązek świadczenia niektórych e-usług właśnie za pośrednictwem BIP. Teoretycznie znaczenie tego narzędzia rośnie: ilość i zakres udostępnianej informacji stale się powiększa – jednocześnie jakość BIPów i sposób zarządzania ich zasobami nadal często pozostawia wiele do życzenia.
Pojawiła się również duża grupa osób zaangażowanych nie tylko w udostępnianie, ale również redagowanie treści rozpowszechnianych za pomocą BIP - a wraz z tym zagadnieniem problem praw autorskich.
Nowe wyzwania, dynamicznie zmieniające się otoczenie prawne, próby opisu tendencji rozwojowych i standardów jakościowych będą głównymi tematami X Forum adresowanego do administratorów, koordynatorów i redaktorów BIP."

Prowadzenie obrad i koordynacja merytoryczna: Wojciech Pelc, Urząd Miasta Poznania

W PROGRAMIE
- Minimalny standard informacji dla "Przejrzystej strony BIP", rekomendacje MSWiA
- Agregacja aktów prawa lokalnego w BIP na przykładzie regionalnej platformy BIP we "Wrotach Małopolski"
- Transmisje on-line i cyfrowe archiwum obrad rady gminy: poszerzenie standardu informacyjnego BIP dzięki narzędziom open-source
- BIP środowiskiem świadczenia e-usług? Analiza wybranych aktów prawnych wprowadzających obowiązek świadczenia e-usług za pośrednictwem BIP
- Przykład analizy jakościowej samorządowych BIP
- Problem dostępu do dokumentów i materiałów urzędowych przygotowanych na zlecenie administracji publicznej
- Dyskusja podsumowująca, pytania od uczestników

Koszt udziału jednej osoby w Forum wynosi:
- 450 zł + 22% VAT - udział jednej osoby
- 800 zł + 22% VAT - udział dwóch osób
- 1050 zł + 22% VAT - udział trzech osób
- 1200 zł + 22% VAT - udział czterech osób

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, poczęstunek w przerwie w obradach oraz lunch.

Formularz zgłoszeniowy:
- on-line: http://www.e-administracja.org.pl/konferencje/2010/bip...
*Prosimy o wypełnienie powyższego formularza zgłoszeniowych – celem mierzenia skuteczności przekazu.

Program oraz zgłoszenia faksowe:
W celu uzyskania pełnego programu oraz formularza zgłoszeniowego, prosimy o kontakt z organizatorem: Agata Soboń-Modzelewska, PR@cpi.com.pl, Tel. 22 870 69 78
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Obiekty Szkoleniowo - Konferencyjne


Obrazek

PROMOCJA CEN WYNAJMU SAL SZKOLENIOWYCH
CENY JUŻ OD 29,00 ZŁ/H!


Poszukujesz sali szkoleniowej w ścisłym centrum Opola?
Chcesz zorganizować szkolenie lub konferencję w oparciu o wysokiej klasy sprzęt multimedialny i komputerowy?

Centrum Szkoleniowe firmy bit Polska z pewnością spełni Twoje oczekiwania!
Do Waszej dyspozycji oddajemy pięć w pełni wyposażonych, klimatyzowanych sal szkoleniowych oraz konferencyjnych.

Zapraszam do kontaktu!
Katarzyna Trąbska, specjalista ds. szkoleń
e-mail:k.trabska@bit-polska.pl
telefon: 663 960 400


Obrazek
Katarzyna Trąbska edytował(a) ten post dnia 27.03.13 o godzinie 13:53

konto usunięte

Temat: Obiekty Szkoleniowo - Konferencyjne


Obrazek

Nasze Centrum Konferencyjnego w Warszawie, przy Alejach Jerozolimskich to:

3 sale wygodne i przestronne sale szkoleniowe
Profesjonalni i mili pracownicy, którzy zadbają o grupę w najlepszy sposób
Dostęp do naturalnego światła
Możliwość całkowitego zaciemnienia sali przy użyciu automatycznych rolet
Flipchart
Dostęp do internetu bezprzewodowego
Klimatyzacja

Tylko teraz w cenie wynajmu sali
• materiały szkoleniowe dla uczestników (do 20 stron na uczestnika)
• catering dla grup do 5 osób
• obsługa szkolenia
o przyjęcie uczestników i pożegnanie uczestników
o wydanie materiałów szkoleniowych, certyfikatów
o przyjęcie trenera
o rozpoczęcie szkolenia
o wydanie i zebraniem ankiet
o fotorelacja ze szkolenia

Jeśli chcesz się upewnić, że to właśnie u nas zorganizujesz najlepsze szkolenie, zapraszamy do odwiedzenia naszego Centrum Konferencyjnego i odbycia miłej rozmowy przy kawie z naszym pracownikiem.
Gwarantujemy, że będziesz chciał wrócić!

Kontakt:
22 205 89 00
info@salewarszawa.com


Szczegóły >>


Obrazek

Obrazek

Obrazek
Marek B.

Marek B. BREEDING MANAGER &
TRENER JAZDY KONNEJ,
Ośrodek Szkolenio...

Temat: Obiekty Szkoleniowo - Konferencyjne

[img]
Obrazek
[img]

III Nagroda Marszałka Wojewódzkiego na najlepszy obiekt noclegowy o charakterze wiejskim w Wielkopolsce.
Należymy do sieci Europejskiego „Dziedzictwa Kulinarnego”.

[img]
Obrazek
[img]

Tamarosa to komfortowy i przytulny kompleks usytuowany na 30 ha posiadłości nad jeziorem. Znajdujemy się na pograniczu 2 Parków Krajobrazowych wśród jezior i licznych punktów widokowych.
Położenie Tamarynowej Osady umożliwia sprawny dojazd. To 20 minut od zjazdu z Autostrady A2 Warszawa-Poznań-Berlin.

[img]
Obrazek
[img]

W Tamarynowej Osadzie oferta skierowana jest głównie do gości ceniących kameralność , wyjątkowy klimat oraz dobry smak.

http://tamarynowaosada.pl
Artur Półgrabia

Artur Półgrabia Prezes Zarządu

Temat: Obiekty Szkoleniowo - Konferencyjne

W ramach projektu, który realizujemy dla naszego klienta poszukujemy konsultantów/trenerów do prowadzenia 3 konferencji (dla 200 osób każda) oraz 22 szkoleń (dla około 20 osób każde) w całej Polsce.
Tematyka projektu dotyczy "Nowoczesnych metod zarządzania sądami (wdrożenie)”
Poszukujemy 10 konsultantów/trenerów spełniających wymagania:
- 10 osób pełniących rolę konsultantów/trenerów,
- każda z nich posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze publicznym
- posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów/szkoleń,
- w tym jedną osobą posiadającą dodatkowo wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu kadrami w wymiarze sprawiedliwości,
- w tym jedną osobę posiadająca doświadczenie w zakresie zarzadzania finansami w sektorze publicznym

Projekt, w ramach którego realizowane jest zamówienie, zakłada stworzenie systemu kształcenia ustawicznego pracowników wymiaru sprawiedliwości. Docelowym rezultatem projektu będzie przygotowanie scenariuszy szkoleń i programów kształcenia ustawicznego kadr w sądach powszechnych, ukierunkowanych na stworzenie i utrzymywanie pożądanego profilu kompetencyjnego kadry zarządczej i pracowników sądów.

Potrzebujemy CV trenerów/szkoleniowców oraz stawkę za 8h szkolenie/konferencję.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani współpracą przy tym projekcie, proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie,
Artur Półgrabia
ECevent
artur.polgrabia@ecevent.pl

Następna dyskusja:

Obiekty konferencyjne na Ma...




Wyślij zaproszenie do