Maciej Białek SVP Strategy
Maciej Białek SVP Strategy
Temat: Efektywność Promoring.pl
zaczne od pytania czy mysliscie ze toolbar promoring.pl gdyby byl na sztywno zawsze na samej gorze niezaleznie od przewijania strony sklepu to czy zwiekszylby efektywnosc ?Robert W. Przedsiębiorca
Temat: Efektywność Promoring.pl
Byłby zbyt agresywny.
Kamil
Przeorski
ReactJS, NodeJS &
React-Native
developer
Temat: Efektywność Promoring.pl
A dlaczego na górze? Może na dole lepiej by się to sprawdziło. Mój tip, testuj Maciej ;-)Maciej Białek SVP Strategy
Temat: Efektywność Promoring.pl
na dole to moga byc linki z farmy linkow pod seo, na gorze dlatego ze przypomina zakladki w przegladarceMichał Korzeniowski Właściciel, Mirkol
Temat: Efektywność Promoring.pl
Witam,Używam Promoring i postaram się od strony użytkownika coś napisać.
Plusy:
Nieinwazyjny pasek. Ostatnio jego wygląd się popsuł, stał się kompletnie nieczytelny, ale dzisiaj widzę są zakładki poodzielane, więc znowu mi się podoba.
Wejścia na stronę poprzez promoring są. O minusach wejść niżej.
Minusy:
Sklepy konkurencyjne wyświetlają się w moim pasku. W pasku konkurencji wyświetlają się zakładki moje. Nie powinno być tak.
Stopień konwersji jest zerowy. Mam nadzieję, że jeszcze się to zmieni, ale póki co zero transakcji poprzez promoring, a odwiedziny są bardzo krótkie i płytkie, co może oznaczać, że sami właściciele sklepów odwiedzają. Bo ja często odwiedzam inne sklepy, zobaczyć jak są zrobione i co ciekawego oferują.
Ikona jest strasznie droga. Kwota 50 zł co miesiąc jest jednak nie do przyjęcia. W tej chwili nakłady poniesione na promoring niestety nie zwracają się. Obecnie zrezygnowałem z ikony. Będę testować, czy bez ikony sprzedaż będzie. Jeśli będzie, to myślę, że warto będzie zainwestować, bo widoczność jest o wiele większa niż bez ikony - to fakt.
To są moje uwagi. Używam systemu tak pewnie ze 2 miesiące.
pozdrawiam,
Michał
Norbert
Trudziński
majster ;),
neosport.pl
Temat: Efektywność Promoring.pl
Witam,1. Jak poprzednik zauwazylem konwersje zblizona do "0".
2. Koszt miniaturki i jej wielkośc oraz czytelność pozostawiaja wiele do życzenia biorac pod uwage efektywnosć.
3. Cały czas pojawiają się w topie te same sklepy, male urozmaicenie i mogl sie juz promoring opatrzec, w szczegolnosci wciąż z tymi samymi sklepami.
4. Maciej [szacunek :)] pisał wyżej o tym, że przyciski promoringu maja przypominac zakladki, podejrzewam, że sporo ruchu jest generowana przez pomylki użytkownikow, którzy chcieli kliknać w zakladki a klikneli w promoring.
Wtedy "X" zamykaja okienko od razu.
To moje luzne spostrzeżenia na gorąco
PS: zobaczcie jak dziala promoring na mojej stronie ;)
http://www.neosport.pl
Maciej Białek SVP Strategy
Temat: Efektywność Promoring.pl
Norbert Twoj sklep jest po prostu w najwyzszym ringu a w nim niema duzo sklepow, staramy sie pozyskac wiekszych i wtedy bedziesz wiecej wyswietlalco do konwersji to mam nadzieje, ze sie poprawi przez zmiany ktore aktualnie wdrazamy jak typy sklepow
z checia poznam wszelkie inne pomysly na poprawe mechanizmu :)
Marcin
Kozyra
Reklama, PPHU
\"AGAJTEX\"
Temat: Efektywność Promoring.pl
Maciej Białek:
z checia poznam wszelkie inne pomysly na poprawe mechanizmu :)
Witam,
Poprzednicy mają w 100% rację. Cena jest nie do przyjęcia za miniaturkę przy obecnej efektywności. Natomiast konwersja wg GA jest bardzo niska.
Kolega Michał ma rację co do konkurencyjnych sklepów. Rozmawiałem już z Maciejem Białkiem na ten temat, ale Macieju, dowiedziałem się, że inny sklep musiał wybrać źle kategorie i dlatego tak się dzieje.
Moim zdaniem jest niedopuszczalne przy moderacji, żeby coś takiego się działo. Wyświetlamy sklepy konkurencji. Oni wyświetlają nas.
Nie podejmujemy co prawda decyzji o zrezygnowaniu z promoringu, bo konkurencja jest co prawda bezpośrednia, ale akurat ma inne zatowarowanie sklepu niż my więc nie jest to jeszcze zagrożenie. Ale wystarczy, że zatowarują sklep takim samym towarem, czy my, czy oni, i robi się bezpośrednia konkurencja, a to już jest NIEDOPUSZCZALNE. To tak jakbym w sklepie wyświetlał reklamy adsense.
Kolejna rzecz o której już pisałem, o której miałem zostać poinformowany, to zgodność kodu promoring który wpisuję do swojej strony ze standardami W3C. Jest to jedyny w tej chwili error na cały nasz serwis, który wyświetla validator W3C.
Ale jak poprawiliśmy kod na taki, jaki powinien być, to nas wyrzuciło z promoringu i ponownie musieliśmy aktywować ze starym wpisem.
Typów sklepu wg nowego pomysłu jest za mało. Powinno być mniej więcej tyle kategorii a najlepiej z podkategoriami jak w katalogach. Wtedy chyba dosyć precyzyjnie można by odsiać konkurencję.
Zapraszam na zakupy do nas:
http://www.agajtex.pl
Nikodem Krajewski Strategy Director
Temat: Efektywność Promoring.pl
Witam,Słowem wstępu – zajmuję się koordynacją Programu Partnerskiego PromoRing.
Z racji na liczne pytania postaram się udzielić satysfakcjonujących odpowiedzi.
@ Michał Korzeniowski
"Sklepy konkurencyjne wyświetlają się w moim pasku. W pasku konkurencji wyświetlają się zakładki moje. Nie powinno być tak."
Niestety walczymy z tym tematem. By skutecznie unikać tego typu pomyłek wdrożyliśmy premoderacje i sprawdzamy sklep przed przydzieleniem go do kategorii w systemie.
"Stopień konwersji jest zerowy."
Od tygodnia funkcjonuje nasz PromoRank, którego działanie zostało zaprojektowane tak by podnosić konwersję. Na efekty jego pracy musimy jeszcze jednak poczekać. Konfiguracja systemu zliczania wizyt z ponad 500 sklepów musi jeszcze trochę potrwać.
Równocześnie nie należy zapominać, że idea PromoRing bazuje na zbieraniu najmniej atrakcyjnego ruchu (tzw. ruch „śmieciowego” czyli użytkowników, którzy znaleźli się w sklepie przypadkowo, nie mają potrzeby zakupu). Użytkownicy ci przekierowywani są do innych, niekonkurencyjnych uczestników programu. Korzyści płynące z tego są w pierwszej kolejności natury wizerunkowej oraz strategicznej (nie chodzi o to by sprzedać dziś ale by pozyskać klienta, który kupi "jutro").
Ruch z PromoRing wyróżnia się dużą ilością nowych użytkowników, po raz pierwszy odwiedzających stronę. Dzięki temu sklep ma możliwość zaprezentowania swojej oferty, pozyskania adresu email użytkownika, którego sam by nie pozyskał lub za jego pozyskanie musiałby zapłacić itp.
@ Marcin Kozyra
"Typów sklepu wg nowego pomysłu jest za mało. Powinno być mniej więcej tyle kategorii a najlepiej z podkategoriami jak w katalogach. Wtedy chyba dosyć precyzyjnie można by odsiać konkurencję. "
Dobry pomysł – dziękuję za „tip”. Obecnie mamy 18 kategorii. Każda kategoria posiada podkategorię umożliwiającą segregowanie sklepów wg typ asortymenty dedykowanego do: kobiet/mężczyzn/wszystkich.
Nie mniej uważamy, że zwiększenie liczby kategorii znacząco wpłynie na funkcjonowanie Programu. Jedynym problemem jest nie wystarczająca liczba partnerów zrzeszonych w PromoRing. Potrzebujemy zwiększyć jeszcze ich liczbę by móc swobodnie dodawać nowe kategorie.
W razie pytań - jesteśmy do dyspozycji
Proszę pisać na adres admin@promoring.pl
Chętnie udzielim odpowiedzi.
Nikodem Krajewski
Piotr
S.
CRO. Codziennie
świeży soft.
Temat: Efektywność Promoring.pl
Macie Panowie nowe wyzwanie - mniej więcej 10% (zliczałem z grubsza) sklepów lokuje Wasz kod nie na wszystkich podstronach, a tylko na stronce przekierowującej. Efekt: wejść przez promoring mogę, ale już nie wyjdę, bo na rzeczywistej stronie sklepowej toolbara nie ma.Nie powiem, żeby mnie to bardzo gorszyło - to jest po prostu przejaw pewnego podejścia do umów. Ale co Wy zamierzacie z tym zrobić?
Nikodem Krajewski Strategy Director
Temat: Efektywność Promoring.pl
@Piotr SykulskiCo zamierzamy zrobić ze sklepami, które nie publikują wszędzie kodu?
Karać...z pewnością NIE;)
Namawiać, zachęcać jak najbardziej TAK.
Przede wszystkim należy pamiętać, że im mniej jest odsłon paska na stronie partnera tym mniej odsłon swojego linku on otrzymuje (i o tym skutecznie zamierzamy przypominać).
Dodatkowo sklepy, które mają pokrycie 90% (skryp znajduje się na wszystkich stronach poza stroną koszyka oraz stronami panelu dostępnego dla zalogowanego użytkownika) otrzymają dodatkowe korzyści z obecności w programie (szczegóły wkrótce).
Rekapitulując - zespołowi PromoRing przyświeca zasada "lepiej nagradzać niż karać".
Jeszcze raz dziękuję za wnikliwą obserwację i słuszny wniosek.
Piotr
S.
CRO. Codziennie
świeży soft.
Temat: Efektywność Promoring.pl
@Nikodem KyrajewskiWspaniale, czekam na szczegóły nagród...
Nikodem Krajewski Strategy Director
Temat: Efektywność Promoring.pl
Weryfikator skryptu został udoskonalony.Jeszcze precyzyjniej bada strony pod kątem zawartości skryptu.
Weryfikator PromoRing został dodatkowo wyposażony w tzw. filtry "antyfraudowe" wykrywające sklepy zamieszczali skrypt lecz ukrywali pasek.
Aktualnie taka sytuacja jest już nie możliwa. Dzięki nowej edycji weryfikatora byliśmy w stanie skutecznie "nawrócić" partnerów naginających warunki współpracy;)
Wkrótce więcej informacji o postępach w rozwoju PromoRing. Na bieżąco będzie można je śledzić m.in. via blog:
http://blog.promoring.pl/
na który serdecznie zapraszam!:)
Piotr
S.
CRO. Codziennie
świeży soft.
Temat: Efektywność Promoring.pl
A co z obiecanymi nagrodami dla tych, których nie trzeba było nawracać?Nikodem Krajewski Strategy Director
Temat: Efektywność Promoring.pl
Piotr S.:
A co z obiecanymi nagrodami dla tych, których nie trzeba było nawracać?
Panie Piotrze, pracujemy nad nową promocją. Dedykowana do sklepów, które są z nami najdłużej.
Szczegóły wkrótce.
Pozdrawiam
Paweł
Szewczyk
CMO & Sales manager
w i-sklep.pl
Temat: Efektywność Promoring.pl
Mam ruch mocno stargetowany, nie wydaję kasy na reklamę bo klienci sami szukają brandu - kampanie na naszej klasie itp przynosiły mierny skutek. Jednakże jak się domyślam, ponieważ mam mało wejść za to dobrze (dla mnie) stargetowanych, jestem gdzieś na szarym końcu ringów...Do czego zmierzam?
Promoring powinien umożliwiać dobranie sobie ręczne partnerów. Dogaduje się ze sklepem z wózkami, nie przeszkadzamy sobie nawzajem, a wymieniamy się stargetowanym ruchem.
Idzcie bardziej w ręczne dobieranie, jedna strona wysyła zaproszenie druga potwierdza i wyświetlają się u siebie nawzajem. To na pewno zwiększy konwersję.
PozdrawiamPaweł Szewczyk edytował(a) ten post dnia 06.11.09 o godzinie 23:26
Piotr Jarosz eCommerce
Temat: Efektywność Promoring.pl
Idzcie bardziej w ręczne dobieranie, jedna strona wysyła zaproszenie druga potwierdza i wyświetlają się u siebie nawzajem. To na pewno zwiększy konwersję.
takie rozwiązanie jest dostępne w SymbioStream
http://www.symbiostream.pl/
i trzeba przyznać, że większość sklepów je wykorzystuje
Paweł
Nijakowski
Nie ma czego się
bać.
Temat: Efektywność Promoring.pl
Dzień dobryMój znajomy uparł się, żeby zainstalować sobie promoring. Na jego nieszczęście nie udało mi się go odwieść od tego pomysłu. Ale skoro już to zrobił to podzielę się moimi uwagami.
Tak wygląda pasek w dniu dzisiejszym:
#Strzałeczki po prawej stronie - byłem przekonany, że to jest odśwież (czyt. wyświetl nowe reklamy), niefortunnie przeniosło mnie na stronę Promoring.
#Boksy wyglądają jak kategorie w sklepie - widząc pasek, właśnie tam zaczynam poszukiwania, jeżeli zamierzam szukać po kategoriach. Niezależnie czy są to linki związane tematycznie ze sklepem czy nie to jest to złe.
#Pierwszy boks w innym kolorze z małą ikonką - tam klikam chcąc przejść na stronę główną sklepu - a niechcący idę do konkurencji.
#Czasem poszukując produktu w internecie (mało istotny, popularny produkt FMCG), otwieram wyszukiwarkę i klikam pierwsze 10 wyników. Po załadowaniu się stron przeglądam je na szybko i wybieram 3 sklepy, które wizualnie odpowiadają poszukiwanemu produktowi. Informacja: "Barca MU Real, dla Twojego zdrowia, zlewy zlewozmywaki, drogeria okazje, design shop" definitywnie skutkuje zamknięciem strony.
Powodzenia
Paweł
p.s.
A ja i tak uważam swoje...
, że autorzy Promoring celowo właśnie
tak to zorganizowali
abyście nieświadomie w linki
klikali :)
Podobne tematy
Następna dyskusja: