Paweł P.

Paweł P. 13 letnie
doświadczenie w
handlu, Własna
działalność - wł...

Temat: Projektowanie loga dla firmy

W dzisiejszym świecie stawia się na indywidualność i oryginalność. Człowiek, aby odróżnić się od innych, ubiera się w sposób, który świadczy o jego stylu, klasie. Podobnie jest z firmami – każda, działająca na dzisiejszym rynku, próbuje się wyróżnić od innych.

Projektowanie loga dla firmy staje się wobec tego niejako przymusem dla właścicieli. Dzięki niemu bowiem mogą wyróżniać się firmy spośród innych, działających w tej samej branży. Ponadto, jest to rzecz, który po rozwinięciu się danego przedsiębiorstwa, staje się jego nieodłącznym elementem. Projektowanie loga dla firmy w dzisiejszych czasach zleca się przede wszystkim specjalistom. To oni wymyślają hasło, projekt, dobierają starannie kolory. Dzięki temu sukces firmy jest niemal gwarantowany. Jeżeli zatem jesteś właścicielem rozwijającej się dopiero co firmy, zainwestuj właśnie w to.

Projektowanie loga dla firmy zleć specjalistom i ciesz się zyskami, jakie zacznie osiągać w krótkim czasie. To bowiem zostało już przetestowane – firmy, które zainwestowały w loga, znacznie szybciej wybijają się na trudnym, współczesnym rynku.

konto usunięte

Temat: Projektowanie loga dla firmy

Zacznę od tego, że "logo" się nie odmienia. Po drugie - ja rozumiem, że grupa dla zasięgu i takie tam, ale spolszcz poprawnie chociaż wtórny szablon u siebie w PP Design bo na mobile jest Home, Navigate to... I reszta. Teraz co do samego artykułu - nie wiem czy Twój, czy wtórny jak strona, ale tak:

"Ponadto, jest to rzecz, który" - błędy podstawowe popraw, piszę o ortach, bo merytorycznie całość leży i składniowo, więc odpowiedziałem sobie już na pytanie a propos tekstu - musi być autorski, widzę tu Twoją rękę

Generalnie artykuł o niczym. Masz pióro czternastolatka - nie ma w tym nic złego, ale... Ja bym po prostu nie pisał. Dobre logo nie jest gwarancją sukcesu, nie bądźmy śmieszni. Ja rozumiem, że trzeba się jakoś sprzedać, ale nie okłamujmy potencjalnego klienta. Branding, bo tak się to powinno zwać, a nie logo, pomaga w paru kwestiach, ale nie jest gwarantem sukcesu, ani PRAWIE gwarantem sukcesu czy tam niemalże. Rozumiem, że wąsko na to patrzysz i może Ci się to wydawać sensowne, ale tak właśnie się rozróżnia profesjonalizm od chałtury.



Wyślij zaproszenie do