Temat: Podlinkowanie flasha
Tomasz Kapica:
Mateusz Namysłowski:
No... właściwie to chce zrobić jedno i drugie, czyli osadzić swfa w htmlu i podlinkować go używając clicktaga...
Do osadzenia pliku w html-u potrzebujesz znać jego rozmiar. Wstawiasz wtedy do skryptu osadzającego właściwa nazwę pliku, jego ID, oraz rozmiar. ClickTaga masz opisanego w przykładzie, w pliku html musisz wpisać odpowiednio zmienną ADRES.
OK, czyli co, ostatecznie się da? W swoim pierwszym poście pisałeś, że jednak nie...
Szczerze mówiąc próbowałem już z kodem z linka i to nietety nie zadziałało.
Bo piszesz o dwóch kompletnie rożnych rzeczach. Pisałem, ze się nie da osadzić flasha w html-u na podstawie clicktaga, bo ta zmienna do czego innego służy, a mianowicie do wywołania linka z pola on(release). Do osadzenia swf-a w html-u potrzebujesz kodu html, który bardzo łatwo znajdziesz, jedyne co musisz to podmienić parametry na te, które ma Twój swf. Tu masz kod
<script language="javascript">
if (AC_FL_RunContent == 0) {
alert("This page requires AC_RunActiveContent.js.");
} else {
AC_FL_RunContent(
'codebase', 'http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0',
'width', '600',
'height', '600',
'src', 'animacja',
'quality', 'high',
'pluginspage', 'http://www.macromedia.com/go/getflashplayer',
'align', 'middle',
'play', 'true',
'loop', 'true',
'scale', 'showall',
'wmode', 'window',
'devicefont', 'false',
'id', 'animacja',
'bgcolor', '#ffffff',
'name', 'animacja',
'menu', 'true',
'allowFullScreen', 'false',
'allowScriptAccess','sameDomain',
'movie', 'animacja',
'salign', ''
); //end AC code
}
</script>