Michał
K.
Starszy Grafik,
home.pl
Temat: Oferta nie do odrzucenia
Ja Cie wyprowadzę z błędu... Teoretycznie to rozumowanie jest w porządku ale teoria z praktyką nie zawsze się pokrywa :)Często firmy chcą mieć stronę bo tak to już teraz jest w branży że stronę trzeba mieć (traktują to jak kiedyś idiotyczny wymóg posiadania pieczątki). Idą więc i robią to jak najtańszym kosztem bo nie rozumieją jakie dokładnie korzyści mogą z tego mieć (mówię o osobach decyzyjnych w firmach które z internetem nie mają do czynienia oprócz maili itp). Ktoś im zrobi stronkę za 100 i jeśli taka osoba ma wypaczony gust to będzie jeszcze tak, że spodoba jej się kiczowata grafika bardziej niż elegancki w prostocie biznesowy minimalizm.
Dopóki 10 osób nie uświadomi jej że strona jest do dupy i to była kasa wywalona w błoto, to nie zmieni zdania i nie poszuka innej firmy. A takie uświadamianie bez na prawdę konkretnej osoby uświadamiającej (czyli znającej branże, znającej się na SEO, SEM itp) i tak nic nie da.
Podsumowując - nie są to 2-3 miesiące tylko czasami 2-3 lata.